rechtstreeks naar NL of weer via Dubai?quote:Op maandag 12 mei 2025 06:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De 15e.
Vertrek vandaag naar Samui voor 1 nacht. Morgen heb ik een vlucht naar bangkok en dan donderdag naar NL
Oef, hopelijk een storm in een glas waterquote:Op maandag 12 mei 2025 06:55 schreef bitterbal het volgende:
Rond mijn ferry tijd is er ook storm voorspeld dus hoop dat dat goed gaat
RIPquote:Op maandag 12 mei 2025 06:55 schreef bitterbal het volgende:
Rond mijn ferry tijd is er ook storm voorspeld dus hoop dat dat goed gaat
nee nu rechtsstreek met EVA air. Was op de heenweg hier naar toe ook met hun gegaan en was eigenlijk best een okay vlucht. Plus Emirates en de andere zijn ook flink duur gewordenquote:Op maandag 12 mei 2025 06:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rechtstreeks naar NL of weer via Dubai?
Ah daar heb ik nooit mee gevlogen, destijds Amsterdam-Bangkok met China Airlinesquote:Op maandag 12 mei 2025 06:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nu rechtsstreek met EVA air. Was op de heenweg hier naar toe ook met hun gegaan en was eigenlijk best een okay vlucht. Plus Emirates en de andere zijn ook flink duur geworden
hoe was dat?quote:Op maandag 12 mei 2025 06:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah daar heb ik nooit mee gevlogen, destijds Amsterdam-Bangkok met China Airlines
Dat was destijds nog geen dingetje, vlogen nog met een 747quote:
Je leeft nogquote:Op maandag 12 mei 2025 07:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was destijds nog geen dingetje, vlogen nog met een 747
Hallo Poesquote:
beladen maar leuk. En jij?quote:
voor mij was het gewoon zondag, maar op zich wel een prima zondag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 12 mei 2025 07:15 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 12 mei 2025 07:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]that sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
[..]hmm, ja, dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 07:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet nog toen mijn vader ziek was en in berlijn was ik kerst in nl vierde met familie. En had al aangegeven dat ik niet wilde komen maar ze zeiden doe maar is goed voor je blabla. Dus ik daarheen. Was er een vriendin van de familie die op de hoogte was en toen zei van jeetje kan je niet een beetje lachen![]()
nou nee , moest gelijk huilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |