Je verward oer degelijk spelen met slecht voetbal.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is de basis dan precies? Dat was een flinterdun laagje waarop Ajax keer op keer wél de punten pakte maar ontzettend slecht speelde. Dat laagje vertrouwen is nu gebroken, dus die 'basis' is er simpelweg niet meer.
@GGMM en @onlogisch maken deze denkfout ook vaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:06 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je verward oer degelijk spelen met slecht voetbal.
Vooraf had ik er voor getekend, maar nu vind ik het ook een afgang, het gaat er ook om tegen wie je die punten voorsprong weggeeft, tegen PSV en Feyenoord pak je de volle 12 punten, dan is het wel lullig dat je het tegen de NECs van deze wereld weer weggeeft.quote:
die gaat een titel van psv zosls in 2016 niet overleven ben ik bangquote:Op dinsdag 13 mei 2025 15:44 schreef raptorix het volgende:
Sjaak is woedend: https://www.telegraaf.nl/(...)unt-arbiter-makkelie
onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die gaat een titel van psv zosls in 2016 niet overleven ben ik bang
Inderdaad, die overleeft alles en zal ook dit wel weer overleven, tenminste hij zal niet hier dood aan gaan.quote:
Sjaak heeft een heel seizoen anti-voetbal mogen aanschouwen van Ajax en leeft nog steeds, dus een blamage met de titel voorsprong weggeven zal hij ook wel te boven komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, die overleeft alles en zal ook dit wel weer overleven, tenminste hij zal niet hier dood aan gaan.
Vorig seizoen had hij het, net als wij trouwens, zwaarder, ik ben nog wel een stukje jonger maar ik kan me geen ander seizoen heugen dat Ajax gewoon niet meedeed om de prijzen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:53 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Sjaak heeft een heel seizoen anti-voetbal mogen aanschouwen van Ajax en leeft nog steeds, dus een blamage met de titel voorsprong weggeven zal hij ook wel te boven komen.
Kan me wel wat seizoenen herinneren helaas.. maar vorig seizoen overtrof alles...quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij het, net als wij trouwens, zwaarder, ik ben nog wel een stukje jonger maar ik kan me geen ander seizoen heugen dat Ajax gewoon niet meedeed om de prijzen.
zijn er zat dat je niks won, maar dat je niet meedeed is toch weer wat anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:57 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Kan me wel wat seizoenen herinneren helaas.. maar vorig seizoen overtrof alles...
Je bent van na 1999?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij het, net als wij trouwens, zwaarder, ik ben nog wel een stukje jonger maar ik kan me geen ander seizoen heugen dat Ajax gewoon niet meedeed om de prijzen.
Was het toentertijd met Jan Wouters aan het roer ook geen kommer en kwel? Kan mij vaag nog iets herinneren.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Wamberto-jarenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Was het toentertijd met Jan Wouters aan het roer ook geen kommer en kwel? Kan mij vaag nog iets herinneren.
'99-00 was slechter dan vorig seizoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
was het maar waar, zaten echt wel slechte seizoenen bij, maar dan was het gros nog slechter.
Toen speelde de "AJX-DNA"-kwestie ook al:quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Wamberto-jaren
[..]
'99-00 was slechter dan vorig seizoen.
Stukje stabiel en verstandig aankoopbeleid . Mix van ervaring , extra klasse en jeugdige spelers. 12 man ofzo en op rechtsback slechts een Deen met hele fragiele potengenotquote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen speelde de "AJX-DNA"-kwestie ook al:
[ afbeelding ]
Hoho, op rechtsback hadden we aanstormend talent, en tevens broer van, Chris Kanu.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stukje stabiel en verstandig aankoopbeleid . Mix van ervaring , extra klasse en jeugdige spelers. 12 man ofzo en op rechtsback slechts een Deen met hele fragiele potengenot
De concurrentiestrijd winnen van Sjon Nieuwenburg , dat is weinigen gegeven.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoho, op rechtsback hadden we aanstormend talent, en tevens broer van, Chris Kanu.
In punten niet, maar dat seizoen heb ik weinig van meegekregen omdat ik toen niet veel in NL was en als ik er dan nu kijk naar qua stand, deed je tot de winterstop bovenin mee, dus het zal erna ingestort zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Wamberto-jaren
[..]
Nou ja... Hercules is toch wel een extra smetjequote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De Wamberto-jaren
[..]
En anders Twente welquote:Op woensdag 14 mei 2025 08:09 schreef William_Papadin het volgende:
Vandaag in het AD een artikel waarin Groningen tot op het bot gemotiveerd lijkt te zijn om Ajax volledig van de mat te vegen.
Dit gaat niet meer goed komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |