Dat rellen was voor of net na begin van de wedstrijd. Ze probeerden iemand op te pakken uit het home. Niet gelukt overigens..quote:Op maandag 12 mei 2025 14:40 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wel weer gelachen om tokkie Berghuis (en kankerjoden roepende joden)
Je hoeft niet perse een slappe zak te zijn nee.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een vereiste om ajacied te worden toch?
Gezien de prijzenkast van Ajax valt dat wel meequote:Op maandag 12 mei 2025 14:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een vereiste om ajacied te worden toch?
Ah ik bedoelde meer het handdoek in de ring gooien wanneer het een beetje minder gaat zoals ook op de beelden gister te zien was tussen minuut 80 en 90quote:Op maandag 12 mei 2025 15:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Gezien de prijzenkast van Ajax valt dat wel mee
Dat is toch gewoon menselijk, man? Dat je boos en pissig bent na weer anderhalf uur kutvoetbal, 0-3 tegen fokking NEC..quote:Op maandag 12 mei 2025 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde meer het handdoek in de ring gooien wanneer het een beetje minder gaat zoals ook op de beelden gister te zien was tussen minuut 80 en 90
Wat zijn jouw aanknopingspunten dan?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een slappe zak te zijn nee.
Zo gedragen jullie je nu wel.
Nee vind ik niet. Ik blijf bij psv altijd tot de laatste minuut zitten, en wanneer we verloren hebben staan we ook altijd nog in het stadion een bitterballetje te eten en biertje te drinken.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon menselijk, man? Dat je boos en pissig bent na weer anderhalf uur kutvoetbal, 0-3 tegen fokking NEC..
(en nee dat is geen goedpraterij voor wangedrag, laat dat duidelijk zijn)
ja jij ja. Maar er zijn mensen die weggaan. Dat is bij elke club zo.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Ik blijf bij psv altijd tot de laatste minuut zitten, en wanneer we verloren hebben staan we ook altijd nog in het stadion een bitterballetje te eten en biertje te drinken.
Ja het verschilt van persoon tot persoon. Iedereen reageert daar anders op.. kun je niemand kwalijk nemen vind ik. Er zijn bij elke club genoeg man die het stadion verlaten als het na 80 minuten 0-3 staat.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Ik blijf bij psv altijd tot de laatste minuut zitten, en wanneer we verloren hebben staan we ook altijd nog in het stadion een bitterballetje te eten en biertje te drinken.
Zeker wel menselijk, ook bij jullie.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Maar waarom staat er iemand kankerjoden te roepen bij Ajax? Rare manier om het op te nemen voor een medesupporter en ook raar dat dit getolereerd wordt.quote:Op maandag 12 mei 2025 14:46 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat rellen was voor of net na begin van de wedstrijd. Ze probeerden iemand op te pakken uit het home. Niet gelukt overigens..
Ik heb geen idee. De video roept bij mij ook vragen op. Maar ik hoorde op de tribune dat ze iemand kwamen halen uit het home.quote:Op maandag 12 mei 2025 16:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar waarom staat er iemand kankerjoden te roepen bij Ajax? Rare manier om het op te nemen voor een medesupporter en ook raar dat dit getolereerd wordt.
Als hij dat niet had gedaan stond je nu misschien 3e.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
En dan te bedenken dat Farioli die potten tegen Frankfurt liet lopen om beter voorbereid de seizoensfinale in te kunnen.
Jij verwacht logica van mensen met een stadionverbod?quote:Op maandag 12 mei 2025 16:05 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar waarom staat er iemand kankerjoden te roepen bij Ajax? Rare manier om het op te nemen voor een medesupporter en ook raar dat dit getolereerd wordt.
Dat niet per se, maar 'kankerjoden' roepen naast de harde kern van een club die 'Joden' als geuzennaam heeft is wel erg vreemd. Ik zou juist een primitieve reactie verwachten en dat filmert in de problemen zou komen.quote:Op maandag 12 mei 2025 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij verwacht logica van mensen met een stadionverbod?
Ik heb zo gelachen om die beelden van het publiek en het bestuur. De kop van Blind was puur goud. Prachtig.quote:Op maandag 12 mei 2025 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ik bedoelde meer het handdoek in de ring gooien wanneer het een beetje minder gaat zoals ook op de beelden gister te zien was tussen minuut 80 en 90
Dat is een vrij geïntegreerde term in het Amsterdamse inmiddelsquote:Op maandag 12 mei 2025 19:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar 'kankerjoden' roepen naast de harde kern van een club die 'Joden' als geuzennaam heeft is wel erg vreemd. Ik zou juist een primitieve reactie verwachten en dat filmert in de problemen zou komen.
Weer wat anders dan Driekscheeterquote:Op maandag 12 mei 2025 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een vrij geïntegreerde term in het Amsterdamse inmiddels
Rotterdam liep weer eens jaren voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |