Ver onder spurs-thuis. Wel boven de Graafschap. Daar was wel veel onvrede omdat iedereen het U-vorm voetbal onder de Boer ook zat was. Nu was het surrealistisch dat je na vorig jaar ook maar top 3 zou spelen en helemaal dat je kampioen zou worden. Win je gewoon 2x van Feyenoord en Psv en krijg je zo'n voorsprong van Psv en dan ga je het (naar waarschijnlijkheid) het op deze manier verkloten.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe ranken jullie deze (niet alleen deze wedstrijd maar de hele 9 punten choke) t.o.v. Spurs-thuis en Graafschap-uit? Voor mij gevoelsmatig net onder Spurs en net boven De Graafschap.
de wedstrijden tegen de grotere ploegen winnen we over het algemeen, wellicht is dat nog iets van houvast voor sommigen.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat wel een meevaller zijn, maar als je thuis al 0-3 verliest van NEC.....
Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Ik denk dat de enige manier om kampioen te worden is dat PSV beide wedstrijden verliest en Ajax alsnog met 1 punt meer kampioen wordt. Kans is niet groot maargoed.quote:
PSV wint woensdag sowieso (met gemak), dus alleen als je dan het voordeel in stand houdt en dus met 1 punt voorsprong richting zondag gaat krijg je hopelijk mentaal genoeg drive om het klusje te klaren. Verspeel je punten bij Groningen en gaat PSV over Ajax heen, dan is het bekeken.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:33 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Ik denk dat de enige manier om kampioen te worden is dat PSV beide wedstrijden verliest en Ajax alsnog met 1 punt meer kampioen wordt. Kans is niet groot maargoed.
Nou, dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op maandag 12 mei 2025 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
PSV wint woensdag sowieso (met gemak), dus alleen als je dan het voordeel in stand houdt en dus met 1 punt voorsprong richting zondag gaat krijg je hopelijk mentaal genoeg drive om het klusje te klaren. Verspeel je punten bij Groningen
en gaat PSV over Ajax heen, dan is het bekeken.
Ironisch.quote:Op maandag 12 mei 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
Vrees een beetje dat we woensdag wel winnen, maar dat we zondag gelijkspelen door een goal van Sem Steijn in de laatste minuut
Spurs was een stuk erger, graafschap op het moment wel heel kut maar uitzoomend een stuk minder erg, dit nog een stukje minder erg gezien de voorgeschiedenis en de troostprijs die je nog krijgt.quote:Op maandag 12 mei 2025 09:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe ranken jullie deze (niet alleen deze wedstrijd maar de hele 9 punten choke) t.o.v. Spurs-thuis en Graafschap-uit? Voor mij gevoelsmatig net onder Spurs en net boven De Graafschap.
Spurs was echt een unieke kans om ooit nog een CL-finale te halen als Nederlandse club, dat ze dat toen nog hebben weggegeven tegen die tegenstander ook...quote:Op maandag 12 mei 2025 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Spurs was een stuk erger, graafschap op het moment wel heel kut maar uitzoomend een stuk minder erg, dit nog een stukje minder erg gezien de voorgeschiedenis en de troostprijs die je nog krijgt.
Zet de ME busjes maar vast klaar danquote:Op maandag 12 mei 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
Vrees een beetje dat we woensdag wel winnen, maar dat we zondag gelijkspelen door een goal van Sem Steijn in de laatste minuut
Door die onterechte rode kaart en penalty jaquote:Op maandag 12 mei 2025 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spurs was echt een unieke kans om ooit nog een CL-finale te halen als Nederlandse club, dat ze dat toen nog hebben weggegeven tegen die tegenstander ook...
1-2 tegen Grunn, 0-1 tegen Twen'quote:Op maandag 12 mei 2025 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah! Den glazen bol! En wat gaat Ajax doen? Want ik moet de toto nog invullen…
Dit is zo dom, daar trapt zelfs Taylor niet in.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als ik Farioli was zou ik nu alle druk bij Ajax weghalen en bij PSV leggen. Dus niet doen alsof we dat ene puntje voorsprong ten koste van alles moeten vasthouden maar meer dat we het al verkloot hebben en PSV nu op pole-position staat (vorm, makkelijker programma, stonden het hele jaar al terecht bovenaan, CL is al binnen etc.). Dan kun je misschien zonder druk inzakken en op de counter 2x een overwinning uit de hoge hoed toveren. Dit Ajax kan duidelijk niet met de druk omgaan dus daar moeten ze z.s.m. vanaf.
nu overschat je Kenneth.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is zo dom, daar trapt zelfs Taylor niet in.
Dat is wel een beetje een vereiste om ajacied te worden toch?quote:Op maandag 12 mei 2025 14:24 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop in ieder geval dat jullie in het dagelijks leven niet bij iedere tegenslag de handdoek in de ring gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |