SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat ook ja...quote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als dit al te ver zou gaan voor die mensen dan is het werk misschien niet zo geschikt voor ze
zou wel leuk zijn geweest als ik bij je in de tuin zatquote:Op zondag 11 mei 2025 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik
Maar ik word aangestaard door een kiep en nu blijkt krekkie ook een kiep te zijn
Kan haast geen toeval zijn
Ohhhh, haha ja dat is echt helemaal rukquote:Op zondag 11 mei 2025 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]Zit ze bij jou in de tuin dan? Ik bedoelde het kippenvel van @:crack_
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen wel eens gezegd, hmm. Wie weet is het dan zo?Chickie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe, dat is een rare reactie. Heb ik ook wel eens. 30 graden en kippenvel.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou wel leuk zijn geweest als ik bij je in de tuin zateen stiekeme kip-stalker lijkt me minder leuk
[..]
Ohhhh, haha ja dat is echt helemaal rukdat is adrenaline/spanning die vrij komt ofzo, ik sta echt te klappertanden na zo'n sessie lol. Dit was hartje zomer
![]()
kippen stinkenquote:
quote:
ja echt heel raar he, weet niet precies wat ons lichaam daarmee wil bereiken?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat is een rare reactie. Heb ik ook wel eens. 30 graden en kippenvel.
Dank voor de waarschuwing!quote:
Misschien zoiets als bij een kat? Dat je je vacht opzet als er gevaar is?quote:[..]
ja echt heel raar he, weet niet precies wat ons lichaam daarmee wil bereiken?
Hmm, dat kan wel ja.. Even opletten als ik het weer eens heb. Bij wat voor situaties had jij het?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing!
[..]
Misschien zoiets als bij een kat? Dat je je vacht opzet als er gevaar is?
Thanksquote:
🙏quote:Op zondag 11 mei 2025 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, ik had een van mn besties een bericht gestuurd drie weken geleden of ie nog zin had om met mij af te spreken tochhad geen reactie ontvangen dus heb maar nog een berichtje gestuurd maar dan wat directer
als ie mij gaat afwijzen ga ik vanavond rouwen, en morgen. en overmorgen, en de hele maandpray for me
Ook wel schrik/adrenaline, denk ik. Heb je ook wel eens dat je vochtige ogen krijgt als je iets zegt en dat het dan voelt alsof je iets heel emotioneels vertelt, terwijl het eigenlijk niet veel voorstelt?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat kan wel ja.. Even opletten als ik het weer eens heb. Bij wat voor situaties had jij het?
Ja, kan ik me voorstellen. Die onduidelijkheid is echt vervelend.quote:[..]
Thanksben het meest toe aan duidelijkheid, dan kan ik verder
gezellig met hem OF niet met hem maar daar kun je dan ook weer op anticiperen
ja!quote:Op zondag 11 mei 2025 17:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook wel schrik/adrenaline, denk ik. Heb je ook wel eens dat je vochtige ogen krijgt als je iets zegt en dat het dan voelt alsof je iets heel emotioneels vertelt, terwijl het eigenlijk niet veel voorstelt?
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Die onduidelijkheid is echt vervelend.
hetzelfde hier... maar heb nog bijzonder weinig gedaan vandaag. Helpt het als we je de deur uitschoppen?quote:Op zondag 11 mei 2025 17:01 schreef mschol het volgende:
hmm, moet vanmijzelf eigenlijk even gaan fietsen ofzo, maar kan niet echt de fut ervoor vinden
Prima toch.quote:Op zondag 11 mei 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Sorry dat ik jullie even als dagboek gebruik hoorje mag mij gewoon negeren
het moet uit mn hoofd
dan moet je hier fysiek naartoe komen...quote:Op zondag 11 mei 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hetzelfde hier... maar heb nog bijzonder weinig gedaan vandaag. Helpt het als we je de deur uitschoppen?
Meer voor de mensen die het wel overdreven vinden oid, excusie. Ik ben me er van bewust dat ik nu wellicht wat meer aandacht naar me toe trekquote:
oh, dat is best actief toch? Muren vervenquote:Op zondag 11 mei 2025 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je hier fysiek naartoe komen...
ik heb mijn muur geverfd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |