Hoe staan jullie (mannen en vrouwen) daar tegenover?
quote:haha, hoe raad je het zo!!!
Op zaterdag 22 februari 2003 00:23 schreef _MaximuS_ het volgende:
Volgens mij zat jij net RTL5 te kijken...
quote:Omdat ik net ook die behaarde jaren 80 film voorbij zag komen
Op zaterdag 22 februari 2003 00:24 schreef Nr.9 het volgende:[..]
haha, hoe raad je het zo!!!
quote:en je bent een hetero vrouw? Zo ja, cool!:P
Op zaterdag 22 februari 2003 00:25 schreef LadyLysah het volgende:
Twee mannen zijn wel schattig, maar absoluut niet opwindend...
2 vrouwen daarentegen onwijs lekkerMaar waarom heb ik geen vriendinnen die het op dat vlak met mij eens zijn???
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 00:25 schreef _MaximuS_ het volgende:[..]
Omdat ik net ook die behaarde jaren 80 film voorbij zag komen
quote:Haha precies...dat dacht ik dus ook
Op zaterdag 22 februari 2003 00:24 schreef Nr.9 het volgende:[..]
haha, hoe raad je het zo!!!
2 Vrouwen samen is gewoon mooi
Willen ze met elkaar dan sla ik een rondje over, ze doen maar wat ze willen maar ik word er niet warm of koud van.
2 vrouwen, jummyyyyyyyyyyyy, het liefste ben ik 1 van de 2, maar naar 2 kijken is toch ook wel erg prettig
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:14 schreef erodome het volgende:2 vrouwen, jummyyyyyyyyyyyy, wel erg prettig
quote:2 jongens niet natuurlijk
Op zaterdag 22 februari 2003 00:16 schreef Nr.9 het volgende:
Ik kan er niet naar kijken als ik 2 jongens bezig zie met elkaar op tv ofzo. Maar als ik 2 vrouwen samen zie vrijen, heb ik daar geen enkele moeite mee, integendeel!!!!!!!Hoe staan jullie (mannen en vrouwen) daar tegenover?
quote:Ja ben hetero... zou in ieder geval niet verliefd worden op een vrouw (denk ik)... maar wil nog wel het een en ander (lees: alles) willen proberen...!
Op zaterdag 22 februari 2003 00:28 schreef Nr.9 het volgende:[..]
en je bent een hetero vrouw? Zo ja, cool!:P
quote:Dit soort antwoorden verwachtte ik al, 2 vrouwen is iets heel anders dan 2 mannen. Vrouwen kussen elkaar zo ook weleens, mannen nooit (behalve in Rusland, tja....)
Op zondag 23 februari 2003 00:16 schreef LadyLysah het volgende:[..]
Ja ben hetero... zou in ieder geval niet verliefd worden op een vrouw (denk ik)... maar wil nog wel het een en ander (lees: alles) willen proberen...!
quote:That's where you're wrong. Ik ben zelf straight as an arrow, maar er zijn mannen waar ik mee kus bij speciale gelegenheden. En dan heb ik het niet over tongzoenen, maar gewoon over drie kussen op de wang. En nee... dit gaat NIET over mijn familie.
Vrouwen kussen elkaar zo ook weleens, mannen nooit (behalve in Rusland, tja....)
quote:
Op maandag 24 februari 2003 11:58 schreef Gump het volgende:
Hoe kijkt de gemiddelde fok!ker aan tegen mannen die elkaar bijvoorbeeld kussend feliciteren?
quote:ik vind dat vreemd............
Op maandag 24 februari 2003 11:58 schreef Gump het volgende:[..]
That's where you're wrong. Ik ben zelf straight as an arrow, maar er zijn mannen waar ik mee kus bij speciale gelegenheden. En dan heb ik het niet over tongzoenen, maar gewoon over drie kussen op de wang. En nee... dit gaat NIET over mijn familie.
Ik initieer dat zelf nooit, maar sommige mannen vinden het steeds normaler worden. Hoe kijkt de gemiddelde fok!ker aan tegen mannen die elkaar bijvoorbeeld kussend feliciteren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |