Eindelijk ja.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:13 schreef Recce het volgende:
Fles heeft het ruime sop gekozen, zie ik op de bootjesradar.
Neenquote:Op zondag 11 mei 2025 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cool. Ik wist niet of er verder nog een verhaal achter zat behalve dat het tof is.
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neenik vind het er voornamelijk tof uitzien. Mijn tattoo's zijn 50% stomme plaatjes en 50% 'WEET JE WAT DIT IS?
![]()
![]()
![]()
'
Jij hebt runes op je lijf?quote:Op zondag 11 mei 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neenik vind het er voornamelijk tof uitzien. Mijn tattoo's zijn 50% stomme plaatjes en 50% 'WEET JE WAT DIT IS?
![]()
![]()
![]()
'
Ik zat net met woonbegeleider voetbal te kijken. Komt er een andere (niet onaantrekkelijke) woonbegeleidster binnen. Zegt ze. Hebben jullie niks lekkers ?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat net met woonbegeleider voetbal te kijken. Komt er een andere (niet onaantrekkelijke) woonbegeleidster binnen. Zegt ze. Hebben jullie niks lekkers ?
Ik als flapuit. Ja jij bent er nu toch...![]()
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik reed vandaag door Essen heen. Maar geen hills gezien
Jaquote:
En nu sta je in een berichtje het Melding Incidenten Cliënten systeem.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat net met woonbegeleider voetbal te kijken. Komt er een andere (niet onaantrekkelijke) woonbegeleidster binnen. Zegt ze. Hebben jullie niks lekkers ?
![]()
Waarschijnlijk wel. Ik kan denk ik alvast op zoek naar een doos en een brugquote:Op zondag 11 mei 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En nu sta je in een berichtje het Melding Incidenten Cliënten systeem.
Misschien vraagt ze straks je nummer.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik kan denk ik alvast op zoek naar een doos en een brug
Ik lul maar wat. Volgens mij is er wel een systeem voor ongepaste incidenten, dat dan anders heet. Maar een losse opmerking zal denk ik niet veel doen.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik kan denk ik alvast op zoek naar een doos en een brug
Nou tegenwoordig is een blik in iemands richting al te ergquote:Op zondag 11 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lul maar wat. Volgens mij is er wel een systeem voor ongepaste incidenten, dat dan anders heet. Maar een losse opmerking zal denk ik niet veel doen.
Nee, of misschien welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit. Ik weet dat dit grottekeningen zijn (4x maar dan samengesteld), ik weet niet hoe wat wie waarvan. Behalve ééntje, deze heb ik zonet gevonden op het wereld wijde web
Dat is overduidelijk hetzelfde als dat bolletje wat er op mijn been staatVerder geen idee wat het betekent, voorspeller van het coronavirus
Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik reed vandaag door Essen heen. Maar geen hills gezien
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
Ik word aangestaard
[ afbeelding ]
Zin in kiep wel nu
quote:Op zondag 11 mei 2025 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, of misschien wel![]()
Je bent een kip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dit. Ik weet dat dit grottekeningen zijn (4x maar dan samengesteld), ik weet niet hoe wat wie waarvan. Behalve ééntje, deze heb ik zonet gevonden op het wereld wijde web
[ afbeelding ]
Dat is overduidelijk hetzelfde als dat bolletje wat er op mijn been staatVerder geen idee wat het betekent, voorspeller van het coronavirus
Nee, dit mag wel hoor, Zij kan wel wat hebben en ze weet echt wel wie het zegt...quote:Op zondag 11 mei 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lul maar wat. Volgens mij is er wel een systeem voor ongepaste incidenten, dat dan anders heet. Maar een losse opmerking zal denk ik niet veel doen.
En ze staart me de hele tijd zo aanquote:
Dat hebben meer mensen wel eens gezegd, hmm. Wie weet is het dan zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Als dit al te ver zou gaan voor die mensen dan is het werk misschien niet zo geschikt voor zequote:Op zondag 11 mei 2025 16:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dit mag wel hoor, Zij kan wel wat hebben en ze weet echt wel wie het zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |