Ik ben de hele dag op bezoek bij de moedersquote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:26 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het begint morgen om 14:00. De kandidaten zullen van Basel’s Rathaus naar de Eurovision Village lopen, de langste loper in de geschiedenis van het songfestival. De volgorde is nog niet bekend gemaakt. Na dat alle kandidaten binnen zijn zal de Openingsceremonie beginnen.
Het vlaggenbeleid in actie!quote:Op zondag 11 mei 2025 13:55 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zie tot nu toe alleen maar Palestina vlaggen in het publiek
Fuck The EBUquote:
SPOILER: foto's van demonstrantenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Europese versie van het Met Galaquote:
Ik vind haar net een vijftienjarigequote:Op zondag 11 mei 2025 14:26 schreef Cyan9 het volgende:
Ierland is wel een beetje m'n guilty pleasure.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik word er wel vrolijk van.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:29 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind haar net een vijftienjarigeQua stem en hoe ze overkomt
Het leek wel een kardinaal.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had niet verwacht dat hij rood zou dragen.
Lijkt wel of de regie van de FOM hebben. (de uitzender van F1)quote:
Hulde dat ze daar op kan lopen.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:46 schreef Meridiaan het volgende:
Ik had op de een of andere manier een meer extravagante outfit van Melody verwacht![]()
Hakken zijn wel flink in de hoogte
En terechtquote:Op zondag 11 mei 2025 15:04 schreef Rebel- het volgende:
Erika die Martin Ö. eerst lekker voorbij loopt.
Ik hoop nog steeds op een verrassing.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef Momo het volgende:
Jammer dat we volgend hoogstwaarschijnlijk weer in Zweden zitten.
Ik hoop met je meequote:
quote:Op zondag 11 mei 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben bij mijn ouders dus ik kan niet mee kijken. Op het nieuws hoor ik dat er veel pro Palestina vlaggen zijn?
Maar zijn nu vrijwel weg bij de opkomst omdat Israël is geweest.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben bij mijn ouders dus ik kan niet mee kijken. Op het nieuws hoor ik dat er veel pro Palestina vlaggen zijn?
Martin: "Gedraag jequote:
Ik ga denk ik dinsdag hun ook een stem geven naast Albaniëquote:Op zondag 11 mei 2025 15:11 schreef Rebel- het volgende:
IJsland moet kwalificeren, want ik wil meer content van ze.
Oostenrijk hebben ze ook gemistquote:Op zondag 11 mei 2025 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
Chat is woedend dat Portugal niet te zien was op de turquoise carpet.
De regie heeft wat uit te leggen.
quote:Claude warm onthaald bij openingsceremonie Eurovisie Songfestival
Claude is zondagmiddag warm onthaald bij de openingsceremonie van het Eurovisie Songfestival in Basel. De zanger betrad als 32e van de 37 acts de turquoise loper, waarna hij in een tram naar Eurovision Village werd gereden.
Claude liep dansend in een donkerrood pak met glitters over de loper. De commentatoren spraken van een artiest met een "ontroerend verhaal". Ook zeiden ze dat Claudes nummer C'est La Vie vanaf het begin af aan in hun hoofd bleef zitten en dat Claude mogelijk "favoriet onder de fans" wordt. "Hij straalt van binnen en buiten."
Op de route richting Eurovision Village wemelde het bij fans en bezoekers van de regenboog- en transgendervlaggen. De EBU besloot deze editie het vlaggenbeleid onder kandidaten te herzien. Deelnemers mogen alleen vlaggen van hun eigen land dragen. Door het nieuwe beleid mogen kandidaten geen pridevlaggen meer dragen, zoals de regenboogvlag of de non-binaire vlag.
En terechtquote:Op zondag 11 mei 2025 15:26 schreef Cyan9 het volgende:
Chat is woedend dat Portugal niet te zien was op de turquoise carpet.
De regie heeft wat uit te leggen.
Daar word jij wel blij vanquote:Op zondag 11 mei 2025 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
Cyprus stuurt dit jaar wel flink wat eye candy.
Beter geven de eer aan Finland.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:05 schreef Momo het volgende:
Jammer dat we volgend hoogstwaarschijnlijk weer in Zweden zitten.
“Why did you choose to sing a ballad?”quote:Op zondag 11 mei 2025 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
Claude is aan de beurt voor een ongemakkelijke vraag.
Ze zijn wel consistent met hoe ongemakkelijk de vragen zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
“Why did you choose to sing a ballad?”
Echt, deze interviewer.
SPOILER: Nog drie foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Israël was niet bij het rondje langs de pers waar Aran was, maar wel aanwezig voor de rest. Wel opvallend dat journalisten schijnbaar gevaarlijker zijn dan het publiek van Basel.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Wtf, Humberto Tan praat in een liveverbinding met Aran. Humberto laat beelden zien van Israël die dwepend met de vlag over de loper gaan en Aran beweert met droge ogen dat ze er niet bij waren ivm veiligheidsmaatregelen
Gooi jezelf weg Aran
De EBU wil geen ongemakkelijke vragen voor de volledig op zichzelf staande omroep KANquote:Op zondag 11 mei 2025 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Israël was niet bij het rondje langs de pers waar Aran was, maar wel aanwezig voor de rest. Wel opvallend dat journalisten schijnbaar gevaarlijker zijn dan het publiek van Basel.
Man man manquote:Op zondag 11 mei 2025 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Wtf, Humberto Tan praat in een liveverbinding met Aran. Humberto laat beelden zien van Israël die dwepend met de vlag over de loper gaan en Aran beweert met droge ogen dat ze er niet bij waren ivm veiligheidsmaatregelen
Gooi jezelf weg Aran
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |