Of als je een achterlijke driehoek bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:18 schreef Hogwarts het volgende:
Echt niemand doet dat behalve als je te dronken bent om je broek uit te trekken
En dan word je wakker met dat ding binnenstebuiten nog vast rond je voeten, want zelfs dan trap je hem uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:18 schreef Hogwarts het volgende:
En dan wil je trap af met je slaperige kop met die broek nog aan je enkels.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
En dan word je wakker met dat ding binnenstebuiten nog vast rond je voeten, want zelfs dan trap je hem uit.
Dit gebeurt echt iedere x iddquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dan wil je trap af met je slaperige kop met die broek nog aan je enkels.
Donder je naar beneden, gebroken nek en in een rolstoel belanden.
Ditquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:18 schreef Hogwarts het volgende:
Jij bent toch een oude lulquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:21 schreef epicbeardman het volgende:
Wie draagt er anno 2025 nog uberhaupt spijkerbroeken.
Heb de afgelopen 10 jaar geen enkele spijkerbroek gedragen, dat is echt ghey.
Chinos ect met overhemdjes. Spijkerbroek is leuk als je bouwvakker bent en op de knieën moet zitten (niet doordenken)
Ik heb aan chatgpt gevraagd wat voor broeken je draagt op basis van je pohi. Dit was het resultaat:quote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:21 schreef epicbeardman het volgende:
Chinos ect met overhemdjes. Spijkerbroek is leuk als je bouwvakker bent en op de knieën moet zitten (niet doordenken)
Gast, zie jij mijn generatie white priviledged fuckboys in spijkerbroeken? xDquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent toch een oude lul
Ga je hier nu serieus mode advies delen
Dat schreeuwt oude manquote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Gast, zie jij mijn generatie white priviledged fuckboys in spijkerbroeken? xD
Spijkerbroeken zijn juist voor de boomers en mensen die zich niet kunnen kleden.
Daarnaast, een spijkerbroek heeft de kans om mijn BMW individual leren stoelen te beschadigen. Nee dan beter khaki chino's, witte chino's, trainingspakkie en andere stoffen broeken.
[ afbeelding ]
Niemand is zo sexy gekleed als ik, geen wonder dat Happn mijn profiel beschouwt als "fascinerend profiel: je hebt het talent om jezelf van de beste kant te laten zien, je bent een blikvanger."quote:
Dit kon ik zo getypt hebben, spijkerbroeken zijn kotslelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2025 15:21 schreef epicbeardman het volgende:
Khaki's is zo 2007quote:Op zaterdag 10 mei 2025 16:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Niemand is zo sexy gekleed als ik, geen wonder dat Happn mijn profiel beschouwt als "fascinerend profiel: je hebt het talent om jezelf van de beste kant te laten zien, je bent een blikvanger."
Ze zien mijn lange slurf door mijn khaki's en twerken gelijk op die dollo.
Ziet er gewoon netjes uit en is tijdloos.quote:
Is goed opoequote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:03 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ziet er gewoon netjes uit en is tijdloos.
quote:
Ik draag geen spijkerbroeken oude manquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Zie je ooit op een Golfclub iemand in een laffing out laut spijkersbroek?
Zie je ooit in een Michelin sterren restaurant iemand aakomen in een laffing out laut spijkerbroek?
@:FlippingCoin is zeker zo'n gast met allemaal van die gaten in zijn skinny spijkerbroek![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, je draagt natuurlijk rokjes. Als je geen chino's of spijkerbroeken draagt.quote:Op zondag 11 mei 2025 09:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik draag geen spijkerbroeken oude man
Als je vocabulair beperkt is tot spijkerbroeken en chino's ben je wel echt een naaktslakquote:Op zondag 11 mei 2025 09:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh ja, je draagt natuurlijk rokjes. Als je geen chino's of spijkerbroeken draagt.
Je bent een crossdresserzeg dat dan direct
Leggings? draag je die ja?quote:Op zondag 11 mei 2025 09:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je vocabulair beperkt is tot spijkerbroeken en chino's ben je wel echt een naaktslak
quote:
Lagaaan, die gozer is niet helemaal lekker.quote:
Ja lekker met dit warme weer, heerlijk strak.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Lagaaan, die gozer is niet helemaal lekker.
Zelf draag ik alleen leren broeken die passen bij mij leren motorvest met stoere patches erop
Na het rijden gewoon goed uithangen op de hostelkamer en dan is het de volgende dag weer fris.quote:Op zondag 11 mei 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja lekker met dit warme weer, heerlijk strak.
Ik slaap er ook wel in als het wat koeler isquote:Op zondag 11 mei 2025 21:23 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Na het rijden gewoon goed uithangen op de hostelkamer en dan is het de volgende dag weer fris.
Omdat het gemakkelijk is of omdat het een kink is?quote:Op zondag 11 mei 2025 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik slaap er ook wel in als het wat koeler is
Ik vergeet het bestaan somsquote:Op zondag 11 mei 2025 21:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Omdat het gemakkelijk is of omdat het een kink is?
Snap ik, het kan aanvoelen als een tweede huid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |