Het is wel een soort regel dat de meervoudsvorm met -(e)n netter is dan -(e)s, maar bij appelen klinkt het wel erg formeel. Sinaasappelen is ook gewoon raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar het is wel correct, appelen. Nu zit appelen in mijn hoofd. Sinaasappelen vind ik dan weer minder raar klinken![]()
Gewoon warm als groente.quote:Hmm, ik eet tuinbonen voornamelijk in een salade. Of in een spread dus. Hoe eet jij die dingen?
500 kcal per 100 gram.quote:Volgens mij valt dat vies tegen met kcalsowieso betere voedingsstoffen en daarom gezonder maar alsnog een bommetje
zoeken jullie nog mensen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik dat moet dan krijg ik een dag verlof terug
Anders ook zorgen dat je een oleander hebt, maakt het nog wat makkelijkerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De grote soorten zoals A. Titanum en A. Gigas bloeien maar eens in de x aantal jaar. Maar kleinere soorten kunnen onder de juiste onstandigheden gewoon eens in de twee jaar of bijna jaarlijks. Als kweker moet dat goed te doen zijn.
Check of je op zat te letten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:01 schreef Nizno het volgende:
ik dacht dat mijn TV een beroerte kreeg. Zat naar SKY News te kijken, komt er tussen alle UK reclames ineens een Ierse reclame. In het Iers gesproken. dat klonk als een flinke beroerte
ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Check of je op zat te letten.
nog twee dagen te gaan deze week.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:13 schreef mschol het volgende:
zo, weer thuis..
klaar met werk deze week, pfftt
ja hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nog twee dagen te gaan deze week.
was je was droog vanmorgen?
mooi zoquote:
Goede, straks tijdens de Grand Tourquote:
TOTGOD!!!quote:
Jazeker! Met jou ook?quote:
hup hup joggen!quote:
Kom wel even helpenquote: