Is buxus niet een no go ivm met die motten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga binnenkort naar kweker Piet Buxus voor een buxus. Wat een toeval dat hij zo heet!
Tussen hier en Boskoop is het echt 95% groen. Allemaal kwekers en tuincentra. Heerlijk.
Of speed, afhankelijk van wie je het vraagtquote:
Ik heb deze voornamelijk gekozen vanwege de uiteindelijke hoogte (2.5 tot 3m) andere seringen worden nog groter of zijn kleinerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:23 schreef Ygritte het volgende:
Maar even, is er een reden dat het een chinesis saugeana moet zijn?
Is dit superieurder, mooier, meer bloemiger, geurender o.i.d.
#plantennoob
Altijd dubbelbloemig pakken, die zijn wat mooier/rijker en ruiken sterker, Beauty of Moscow, of een Charles Joly.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:23 schreef Ygritte het volgende:
Maar even, is er een reden dat het een chinesis saugeana moet zijn?
Is dit superieurder, mooier, meer bloemiger, geurender o.i.d.
#plantennoob
Zelden zo'n lekkere spareribs op.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ga ik never nooit niet eten. Ik heb echt![]()
![]()
aan vieze mensen.
Uch
Speed of SPEED?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of speed, afhankelijk van wie je het vraagt
blijf lachen dat je mij belachelijk probeerde te maken vanwege tuinieren tot je er achter kwam dat meer mensen het een leuke hobby vondenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd dubbelbloemig pakken, die zijn wat mooier/rijker en ruiken sterker, Beauty of Moscow, of een Charles Joly.
Akkoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blijf lachen dat je mij belachelijk probeerde te maken vanwege tuinieren tot je er achter kwam dat meer mensen het een leuke hobby vonden
Wat is er mis met motten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is buxus niet een no go ivm met die motten?
Zegt de man die heel blij was met zijn plantquote:
dit is sarcasme, zelfs ik herkende dezequote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zegt de man die heel blij was met zijn plant
Goed gegoogledquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd dubbelbloemig pakken, die zijn wat mooier/rijker en ruiken sterker, Beauty of Moscow, of een Charles Joly.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]waar is die meme/het 'haahahah *wijsvinger* plaatje
Die is al afgelopen. Geen drone op Putins bleke steppehoofd helaasquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je de parade in Moskou te kijken?
De ultieme begraafplaatskleurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed gegoogledIk wil geen witte bloemen in de tuin.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goed gegoogledIk wil geen witte bloemen in de tuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |