Ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vlak bij jou zit toch ook Plantencentrum Esveld? dat is wel een legendarisch mooi plekje in Nederland, naast Stadskwekerij Zaltbommel een van de beste en zeker mooiste tuincentra.
Ik ga dit onthouden voor mijn tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
https://esveld.nl/a/product/syringa-chinensis-saugeana/
Denk dat @:Crack_ deze ook heeft gezien. Wel een prijsverschil.
Je hebt daar een prachtig restaurantje aan het woeste Waalwater met het smerigste voedsel evah, vind ik wel wat hebben die tegenstelling.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:18 schreef Ygritte het volgende:
Innnn de grote stad zaltbommellll bommel lalalalalalala en te midden van die rommel rommel
Meer weet ik niet van de tekst tekst tekst…
Hebben ze daar dan ook een smerige kok, met van die rouwrandjes onder de nagels?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt daar een prachtig restaurantje aan het woeste Waalwater met het smerigste voedsel evah, vind ik wel wat hebben die tegenstelling.
Kopen bij Esveld heeft ook een beetje een charitatief doel om dit soort beschaafde mensen te laten voortbestaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Eurokok Martinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook een smerige kok, met van die rouwrandjes onder de nagels?
Volgende keer loop ik eens een keer pardoes de keuken in, de Lachende Vis met verontrustend vieze Frank zou jij ook tof vinden trouwens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan ook een smerige kok, met van die rouwrandjes onder de nagels?
Jij haat vrije dagen, toch?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Haags het volgende:
Geef een like als je de dag na Hemelvaart ook vrij bent❤️
Hier in de buurt zit een biologische kweker die als sinds jaar en dag alles zelf opkweken met heel veel liefde. Die steun ik ook bij voorkeur ipv de intratuin oid.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen bij Esveld heeft ook een beetje een charitatief doel om dit soort beschaafde mensen te laten voortbestaan.
Misschien kun je nog een Boskoopse Schone schaken voor onderwegquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga binnenkort naar kweker Piet Buxus voor een buxus. Wat een toeval dat hij zo heet!
Tussen hier en Boskoop is het echt 95% groen. Allemaal kwekers en tuincentra. Heerlijk.
RIP.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was leuk javoelde ook een stuk persoonlijker
was het ook
Oh, en is nu je account weg? Volgens mij kreeg ik die mail ook, weet niet meer wat ik heb gedaaneven kijken
[..]
Daar ga ik never nooit niet eten. Ik heb echtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer loop ik eens een keer pardoes de keuken in, de Lachende Vis met verontrustend vieze Frank zou jij ook tof vinden trouwens.
wortel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zeggen mensen normaal dan? Winterpener?
[..]
Ja, bleekselderij en komkommer gaan er ook wel in.Tuinbonenspread heb ik nog nooit geprobeerd, geloof ik. Dat lijkt me meer iets voor @:dr_flash
[..]
Ja, graag!Haha, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik bananenchips lekker vind.
niet per se die maar de meeste plantenwinkels hebben zulke prijzen voor deze maat van die heesterquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |