SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Oh ja, dat moet ik nog wel even aanvragen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Haags het volgende:
Geef een like als je de dag na Hemelvaart ook vrij bent❤️
dan wordt Bert wasbeer wakkerquote:
Haha, ik at vaak 's avonds een rauwe winterwortel als alternatieve snack. Of snoeptomaatjes en stukjes paprika. Wat is jouw mening over bananenchips?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook, echt heeeeeerlijk
gezond snacken vind ik ook lekker maar komt ook omdat ik soms gewoon wil kauwen en veel wil etenal vind ik cihps en worteltjes oid beter dan enkel chips
Dan moet je eten hequote:
dat was geen 14 minutenquote:
Ze hadden nog 14 minuten en dan zouden ze te laat zijn.quote:
Waarom niet? Gewoon doen. Ik post ook gewoon random nieuwsberichten en streams naar ruimtevaartgebeurtenissen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja soort van. Maar ik kan niet bezig blijven met rare gespreksonderwerpen opdringen aan anderen.
ah okequote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden nog 14 minuten en dan zouden ze te laat zijn.
dat was leuk jaquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja soort van. Maar ik kan niet bezig blijven met rare gespreksonderwerpen opdringen aan anderen.
[..]
Dat was wel leuk.
Ik kreeg een tijdje terug een email dat m'n account opgeheven was omdat ik er te lang niet op had ingelogd.
quote:Discord Account Scheduled for Deletion on Apr 4, 2024
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Haags het volgende:
Geef een like als je de dag na Hemelvaart ook vrij bent❤️
Je mag eten, heb je eten? EET!quote:
Een winterwortelquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ik at vaak 's avonds een rauwe winterwortel als alternatieve snack. Of snoeptomaatjes en stukjes paprika. Wat is jouw mening over bananenchips?
yes, maar uitverkocht dusquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ had je bij https://www.boomkwekerijl(...)-chinensis-saugeana/ gekeken?
Ah ja. Ik keek met mijn neus.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yes, maar uitverkocht dus(klik maar een maat aan)
Vlak bij jou zit toch ook Plantencentrum Esveld? dat is wel een legendarisch mooi plekje in Nederland, naast Stadskwekerij Zaltbommel een van de beste en zeker mooiste tuincentra.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snuifquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Wat zeggen mensen normaal dan? Winterpener?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een winterwortelsorry ik vond dit gewoon grappig klinken, ik hoor niemand dit ooit zeggen?
![]()
Ik hou meer van die waspeentjes
Ja, bleekselderij en komkommer gaan er ook wel in.quote:Bleekselderij is ook lekker, tuinbonenspread ben ik ook fan van (met bleekselderij) en ehm, komkommer
Ja, graag!quote:Wat mijn mening is qua smaak? Ik hoef ze nietjij dan? Ik hoef rozijnen en krenten enzo ook niet, als jij ze wil dan zal ik ze bewaren en naar je opsturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |