Die volwassen vriendin is over een paar jaartjes dus veel te oudquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:47 schreef Jordy-B het volgende:
Neem een volwassen vriendin of accepteer dat je dit gedrag nog een paar jaartjes moet aanzien.
Net als jijquote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die volwassen vriendin is over een paar jaartjes dus veel te oud
Mannen rijpen als wijn vrouwen rijpen als melk.quote:
Dus je verandert in een azijnzeikerd, terwijl je vrouw zich ontwikkelt tot een fantastisch kaasje?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Mannen rijpen als wijn vrouwen rijpen als melk.
Oei wellicht wel, bedankt op deze wijze en met deze metafoor heb ik het nog nooit bekeken maar het zet me wel aan het denken dat ik inderdaad moet oppassen dat het niet precies zo is. Misschien moet ik wat flexibeler worden dus zeg je als het ware?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dus je verandert in een azijnzeikerd, terwijl je vrouw zich ontwikkelt tot een fantastisch kaasje?
Nee, dat je gewoon niet moet jammeren als je vriendin zich naar diens leeftijd gedraagt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oei wellicht wel, bedankt op deze wijze en met deze metafoor heb ik het nog nooit bekeken maar het zet me wel aan het denken dat ik inderdaad moet oppassen dat het niet precies zo is. Misschien moet ik wat flexibeler worden dus zeg je als het ware?
Ik deel niet de mening dat iedereen van haar leeftijd zo eigenwijs is en niet wil luisteren naar de wet,quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, dat je gewoon niet moet jammeren als je vriendin zich naar diens leeftijd gedraagt.
Ja, ze gaat ook alleen maar met zo'n ouwe graftak om haar moeder te stangen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik deel niet de mening dat iedereen van haar leeftijd zo eigenwijs is en niet wil luisteren naar de wet,
Denk dat het ook meer een klacht is qua haar rebelse (anti-establishment) persoonlijkheid dat had ik misschien moeten verduidelijken
Haar moeder is anders gek op me en omarmde me gelijk toen ze me zag en is blij wat ik allemaal voor haar beteken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, ze gaat ook alleen maar met zo'n ouwe graftak om haar moeder te stangen.
Ja, want dan is die trut tenminste van de straat, zodat ze niet haar kontje verkoopt voor drugs en weet-ik-veel-wat-meer en jij bent vast verstandig genoeg om haar nog niet te bezwangeren. Veel beter wordt het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Haar moeder is anders gek op me en omarmde me gelijk toen ze me zag en is blij wat ik allemaal voor haar beteken.
En nu jij weer
Nu je het zegt dit is wel precies hoe ik ook zou redeneren als ik haar was.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, want dan is die trut tenminste van de straat, zodat ze niet haar kontje verkoopt voor drugs en weet-ik-veel-wat-meer en jij bent vast verstandig genoeg om haar nog niet te bezwangeren. Veel beter wordt het niet.
Neem me niet kwalijk, maar waar vis je die vandaan?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:27 schreef SuperNeger het volgende:
En het is niet zo dat ik graag van kinderen hou. Ik hou van jonge meiden (als in hoe ze eruit zien) maar ik hou totaal niet van hoe ze zich gedragen. Ik moet letterlijk alles voor deze chick regelen. Administratie bijhoudenEn nu heeft ze een fatbike gekocht met gashendel. Dus ik haar uitleggen dat een gashendel alleen is toegestaan tot een snelheid van 6km/u en trapondersteuning tot 25km/u maar dat snapt ze dan niet "want het is makkelijker en ik vind het leuker met gashendel". Dit is toch niet normaal en vermoeiend? Stel er komt een ongeluk dan rij je feitelijk gewoon zonder rijbewijs en zonder verzekering op een opgevoerde snorscooter.
Klacht: vrouwen
Gewoon jezelf zijn broerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar waar vis je die vandaan?
Dus jij zit ook te gashendelen. Als ik het verhaal zo lees, lijkt het me een meid uit een een of andere volksbuurt. Soort zoekt soort?quote:
Nee ik ben redelijk normaal en zij ook gewoon alleen is jong en heeft een frisse start nodig.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dus jij zit ook te gashendelen. Als ik het verhaal zo lees, lijkt het me een meid uit een een of andere volksbuurt. Soort zoekt soort?
Eh, tja, lijkt me geen goed plan voor de toekomst.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee ik ben redelijk normaal en zij ook gewoon alleen is jong en heeft een frisse start nodig.
Al honderden of duizenden jaren gaat het goed en nu opeens niet meer omdat mensen op het internet het zeggenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:55 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Eh, tja, lijkt me geen goed plan voor de toekomst.
Met die gashendel?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Al honderden of duizenden jaren gaat het goed en nu opeens niet meer omdat mensen op het internet het zeggen
De regels veranderen constant, je kent de Nederlandse overheid..quote:
Gek word ik ervan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De regels veranderen constant, je kent de Nederlandse overheid..
Daarom is mijn motto altijd: niet van uit gaan maar gewoon legiti ik bedoel verifiërenquote:
Ik meen dat jij meer wat met piemels had. Weet je zeker dat het geen ladyboy is?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:28 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik snap de OP wel. Ik heb zelf ook een vriendin uit Azië. Maar het lijkt alsof ze mentaal nog 12 is soms. Snapt niets van de waarde van geld, administratie, wetgeving en andere dingen pfff...
Ze is dus 16?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee geen pedo hoor gewoon oud genoeg om conform de wet te kunnen instemmen voor intimiteit.
En qua uiterlijk en biologie ook gewoon ruim oud genoeg en rijp.
Ik zou pedofilie nooit goedkeuren, van kinderen of mensen die nog te jong zijn volgens de wet blijf je af.
Vertel haar dat ze haar mooie hoofdje hier niet moet mee vermoeien en koop dan een leuk rose driewielertje voor je 'dinnetje'.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:27 schreef SuperNeger het volgende:
En het is niet zo dat ik graag van kinderen hou. Ik hou van jonge meiden (als in hoe ze eruit zien) maar ik hou totaal niet van hoe ze zich gedragen. Ik moet letterlijk alles voor deze chick regelen. Administratie bijhoudenEn nu heeft ze een fatbike gekocht met gashendel. Dus ik haar uitleggen dat een gashendel alleen is toegestaan tot een snelheid van 6km/u en trapondersteuning tot 25km/u maar dat snapt ze dan niet "want het is makkelijker en ik vind het leuker met gashendel". Dit is toch niet normaal en vermoeiend? Stel er komt een ongeluk dan rij je feitelijk gewoon zonder rijbewijs en zonder verzekering op een opgevoerde snorscooter.
Klacht: vrouwen
Dus als je in Duitsland bent dan neuk jij vrolijk een 14 jarige, en als je in Portugal bent neuk je met 13 jarige? En als er morgen een nieuw land gevormd wordt waar het wettelijk is toegestaan om een 8 jarige te neuken dan zeg jij ook 'dikke prima'?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Uh ja de wet is de wet. Dat is inderdaad heilig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |