Ik heb eigenlijk zin om te kletsen of zo, of in ieder geval iets met interactie zodat mijn brein bezig is met iets anders dan in slaap vallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook zomaar zo nog even naar buiten en dan komt het vast goed
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat goed hier. Helemaal geen slaap hoor.
Daarom zitten we toch allemaal op FOK!?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om te kletsen of zo, of in ieder geval iets met interactie zodat mijn brein bezig is met iets anders dan in slaap vallen.
Zullen we Pokemon gaan vangen?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk zin om te kletsen of zo, of in ieder geval iets met interactie zodat mijn brein bezig is met iets anders dan in slaap vallen.
Had het zwaar tijdens het surveilleren. Paar keer mijn ogen handmatig open moeten doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen een 10.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het zwaar tijdens het surveilleren. Paar keer mijn ogen handmatig open moeten doen.
Ik ook, echt heeeeeerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehehe. Nou ja, veel groenten vind ik wel lekker eigenlijk.
bring back discord!!!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, denk ik? Nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen we Pokemon gaan vangen?
ahh, maar je hebt het gered! Nu weekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had het zwaar tijdens het surveilleren. Paar keer mijn ogen handmatig open moeten doen.
Deed het alleen in de gamesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, denk ik? Nog nooit gedaan eigenlijkhet klinkt leuk?
[..]
ahh, maar je hebt het gered! Nu weekend!
Gisteren was meerquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Insane. Dat soort scores haal ik zelden.
Kranige Kaneel!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kindjes zijn prima stil geweest. Veel te bang joh.
Ja, gelukkig. Even wat rust.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk, denk ik? Nog nooit gedaan eigenlijkhet klinkt leuk?
[..]
ahh, maar je hebt het gered! Nu weekend!
ik kom binnenkort langs in je dorp, wil een struikje kopenquote:
oh nvm alles is al uitverkochtquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kom binnenkort langs in je dorp, wil een struikje kopenen ja, dat is bij jou schijnbaar
Zondag de motor weer van stalquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even lekker in het zonnetje zitten nog.
Kaneelstokjes struikhandel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kom binnenkort langs in je dorp, wil een struikje kopenen ja, dat is bij jou schijnbaar
Syringa chinensis ‘Saugeana’quote:
Ziet er wel leuk uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Syringa chinensis ‘Saugeana’
geen bijzondere struik maar die kwekerij verkocht hem 100 - 125 cm hoog voor 10 ekkies. Andere winkels vragen gerust het vijfdubbele
Zou fijn zijn maar als het niet het geval is dan ga ik er meer geld voor neerleggen. Deze struiken dienen voor een deel ook als schutting voor privacy, ik heb die nu niet (meer). Dat kan nietquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Wilde al zeggen dat er hier meer kwekers zijn dan woonhuizen, maar het ging om een specifieke actie.
Hopelijk vind je er nog een voor een fatsoenlijke prijs dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |