Die zullen ongetwijfeld beweren dat de Pakis dat ding hebben afgeschoten.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Op weg naar India....timing, mensen dit is niét het moment voor een 500kg zwaar ding om in India op een stad te pletteren.
Nee,die schiet onder India door denk ik. En zit nog veel te hoog.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Op weg naar India....timing, mensen dit is niét het moment voor een 500kg zwaar ding om in India op een stad te pletteren.
Of een foutje in de tracker?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:20 schreef Mr-Proper het volgende:
Hoe kan het dat de hoogte redelijk stabiel blijft? Stuiteren op de atmosfeer/wrijving icm vorm van het object?
Antwoord van de Expert:quote:
quote:(it is not telemetry, but prediction based on orbital elements)
Because the orbit is elliptical, with one point higher above the surface. Last orbit determination was 120 x 166 km.
Ehm..die is wat raar..quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:59 schreef Pek het volgende:
Hier iets van een countdown:
Bekijk deze YouTube-video
maar daar is het nog 6 uur? ik dacht dat het 8:35 + of - 1,5 uur was?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 08:59 schreef Pek het volgende:
Hier iets van een countdown:
Bekijk deze YouTube-video
Die tijd was wel met een marge van onzekerheid van een dikke 2 uur aan beide kantenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel toch? 07:34
De locatie is alleen nog niet bekend.
Het lijkt erop dat ze zeggen dat ie in Duitsland is.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:01 schreef snabbi het volgende:
[..]
maar daar is het nog 6 uur? ik dacht dat het 8:35 + of - 1,5 uur was?
Nou zou nu boven Cuba moeten vliegen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze zeggen dat ie in Duitsland is.
volgens mij lees ik dat ie nu boven de bahama's isquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze zeggen dat ie in Duitsland is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |