Oh je had de voorspellingen al gezien, ik wilde je even wat goede vibes geven voor de nachtrustquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoezo eerder? Toch niet met hun berekeningen?
Yepquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh je had de voorspellingen al gezien, ik wilde je even wat goede vibes geven voor de nachtrust
Deze werd net gepost:quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
YepVannacht vanaf half 5 tot morgenmiddag half 1
Ben ook al online aan het kijken voor meer exacte data want die site van Leiden heeft niets van update gekregen sinds 14u12..
3,5u afwijking mogelijk, das een venster van 7uquote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze werd net gepost:
https://blogs.esa.int/roc(...)s-482-descent-craft/
Meest recente update zegt 08.37u onze tijd. Kun je in elk geval nog een normale nacht maken
Dat wel. Ben je bang dat 'ie op jouw huis valt, of gewoon een algemeen naar gevoel bij zoiets?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
3,5u afwijking mogelijk, das een venster van 7u
Nuja dat eerste sowieso, ook al weet ik dat die kans klein is maar ik woon wel echt RECHT onder die lijnquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel. Ben je bang dat 'ie op jouw huis valt, of gewoon een algemeen naar gevoel bij zoiets?
In het extreem onwaarschijnlijke geval dat het eerste uitkomt, dan maken we morgen wel een mooi topic voor je op FOK!, komt helemaal goed danquote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja dat eerste sowieso, ook al weet ik dat die kans klein is maar ik woon wel echt RECHT onder die lijn![]()
Maar dat tweede minstens even hard.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In het extreem onwaarschijnlijke geval dat het eerste uitkomt, dan maken we morgen wel een mooi topic voor je op FOK!, komt helemaal goed dan
Dan zit er in elk geval een uniek verhaal aan![]()
Tja, je moet toch watquote:
Ik heb sowieso al een enorm slaaptekort en had eindelijk een dagje dat ik wat langer zou kunnen slapen..quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, je moet toch wat
Maar goed, dan wordt het even een lastige nacht, vanaf 5 uur dit topic in de gaten houden en dan zie je vanzelf een keer een bericht dat 'ie terecht is
Ik weet niet zeker of je zoiets ziet, maar hij ziet nog op 123 KM hoogtequote:Op zaterdag 10 mei 2025 06:38 schreef Mr-Proper het volgende:
[..]
Iets over 08.00 zouden we hier misschien iets kunnen zien met wat geluk dus?
Ik kijk net die yt link en daar zit 'ie ongeveer op dezelfde plaats , dusja, denk t :pquote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:30 schreef Mr-Proper het volgende:
Ik ben deze aan het kijken..is het een beetje betrouwbaar?
https://www.n2yo.com/?s=6073
Ik geloof dat het het laatste uur wat minder betrouwbaar word, volgens mij is het meer een model dan dat iets echt gemonitored word.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kijk net die yt link en daar zit 'ie ongeveer op dezelfde plaats , dusja, denk t :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |