SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal compleet onnodige afwijkingen van het spel. Ook ontbraken er een paar belangrijke scenes en hadden ze de flashbacks wat uitgebreider mogen doen. 2 of 3 afleveringen extra was niet verkeerd geweest.
Wel pluspunten voor Soundgarden bij de aftiteling en de laatste scene in het theater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Dan hadden ze gewoon geen TV adaptatie van beide games moeten maken. Of je blijft trouw aan de hoofdlijnen van het spel of je doet het niet. Als je 50% van het tweede spel compleet gaat negeren dan houd je echt heel weinig over. Laat je het verhaal van Abby merendeels weg dan is het zelfs gewoon een heel zwak verhaal wat je overhoud. Dan word seizoen 3 heel erg kort.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Werkt misschien voor een game, maar niet een serie. Dan hadden ze Abby in seizoen één al moeten introduceren.
Wie bepaalt die regels?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:40 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dan hadden ze gewoon geen TV adaptatie van beide games moeten maken. Of je blijft trouw aan de hoofdlijnen van het spel of je doet het niet. Als je 50% van het tweede spel compleet gaat negeren dan houd je echt heel weinig over. Laat je het verhaal van Abby merendeels weg dan is het zelfs gewoon een heel zwak verhaal wat je overhoud. Dan word seizoen 3 heel erg kort.
The Last of Us 2 probeert een heel specifiek verhaal te vertellen en dat verhaal werkt niet zonder het verhaal van Abby.quote:
Wens ze veel succes. Ga er maar van uit dat de ratings flink omlaag gaan lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:09 schreef DKUp het volgende:
Seizoen 3 zal langer worden en het seizoen van Abby.
Vind Abby echt duizend keer toffer dan die rare Ellie, ook omdat ze die man heeft vermoord die overal in meespeelt.quote:Op woensdag 28 mei 2025 18:09 schreef DKUp het volgende:
Seizoen 3 zal langer worden en het seizoen van Abby.
Gelukkig hoeven we nu 2 jaar lang deze vermoeiende langspeelplaat niet aan te horenquote:Op woensdag 28 mei 2025 19:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wens ze veel succes. Ga er maar van uit dat de ratings flink omlaag gaan lopen.
Ratings waren deze keer ook al omlaag, bij drie gaat dat helemaal gebeuren. Let maar op, bewaar mijn post maar. Ik heb vaak genoeg gelijk gehad. Was bij Rings of Power ook zo. Iedereen mij verwijten van kritiek, maar toen de ratings eenmaal kwamen kregen we gewoon gelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we nu 2 jaar lang deze vermoeiende langspeelplaat niet aan te horen
Heb je toen een sticker gekregen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ratings waren deze keer ook al omlaag, bij drie gaat dat helemaal gebeuren. Let maar op, bewaar mijn post maar. Ik heb vaak genoeg gelijk gehad. Was bij Rings of Power ook zo. Iedereen mij verwijten van kritiek, maar toen de ratings eenmaal kwamen kregen we gewoon gelijk.
O heet ze Ellie, dacht Hellen of Louise.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:39 schreef UitStraling het volgende:
Die irritante Ellie is gelukkig doodgeschoten zeg.
En toen had je voor het eerst in je leven het idee iets bereikt te hebben?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ratings waren deze keer ook al omlaag, bij drie gaat dat helemaal gebeuren. Let maar op, bewaar mijn post maar. Ik heb vaak genoeg gelijk gehad. Was bij Rings of Power ook zo. Iedereen mij verwijten van kritiek, maar toen de ratings eenmaal kwamen kregen we gewoon gelijk.
Ongetwijfeld. Maar die ratings dit seizoen stellen niks voor omdat het alleen maar review bombs zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
sinds het ziekenhuis zijn ze veels te snel gegaan. 1 of 2 extra afleveringen en het was prima.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:38 schreef William_Papadin het volgende:
Ik vond deze aflevering vooral gerushed, er gebeurde zoveel tegelijkertijd, dat kwam het plot niet ten goede.
Hillcrest.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:12 schreef The_Playmaker het volgende:
Vond wel dat Seattle vrij veilig aanvoelde vergeleken met het spel. Het hoeft van mij ook geen complete warzone te zijn maar wat meer gevaar had van mij wel gemogen. Jammer dat ze Hillcrest eruit gelaten hebben, dat vond ik in het spel juist één van de meest gevaarlijke opdrachten om met Ellie te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.forbes.com/si(...)lie-out-of-thin-air/
Sterk artikel over wat er niet deugt aan dit seizoen (bevat gamespoilers)
‘The Last Of Us’ Season 2 Created A New Ellie Out Of Thin AirArtikel haalt zeker terechte kritiek aan, maar ik vind de het standpunt dat niks mag afwijken van het bronmateriaal ook weer het andere extreem. Het verhaal in het spel was ook niet goed. Het verhaal in het spel zat ook vol met tegenstrijdigheden en plot holes en onnodig character drama. Het spel kreeg toentertijd grotendeels dezelfde kritiek als de serie. Dat is geen probleem met script of acteurs, dat is een fundamenteel probleem met het gekozen verhaal van part II en diens schrijvers, die voor de serie hun eerder gemaakte fouten vrolijk herhalen en totaal niet hebben geluisterd naar de kritiek van 5 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, als je dat verhaal dan percé wil vertellen ondanks z'n tekortkomingen, snap dan wel wat de kern van het verhaal is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |