SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door ESF1Gamer op 10-05-2025 12:04:03 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oh, wij vinden hem juist leuk. Maar bea missen we ookquote:Op vrijdag 9 mei 2025 06:14 schreef roos94 het volgende:
Wat is die Daan bloed en bloedirritant zeg. Ik heb zelden zo'n irritant niet-grappig figuur op de tv gezien. Eigenlijk is heel het nieuwe team niet zo leuk. Ik mis Bea en Kinga.
Ik ben wel fan Daan. Lekker foeteren op stellen, zoals Bea dat voorheen deed.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 06:14 schreef roos94 het volgende:
Wat is die Daan bloed en bloedirritant zeg. Ik heb zelden zo'n irritant niet-grappig figuur op de tv gezien. Eigenlijk is heel het nieuwe team niet zo leuk. Ik mis Bea en Kinga.
Hij wil gewoon overdreven grove relnicht zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben wel fan Daan. Lekker foeteren op stellen, zoals Bea dat voorheen deed.
Ik ben benieuwd hoe het gaat met opleveren van appartement in Brussel met Jani.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij wil gewoon overdreven grove relnicht zijn.
Jani kan ik wel hebben maar Daan is echt te grof en te gemaakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het gaat met opleveren van appartement in Brussel met Jani.
Dat wordt 1 grote relnichten bende.
Als je nu gewoon eens de tweede aflevering had bekeken ipv zinloos te janken.........quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jani kan ik wel hebben maar Daan is echt te grof en te gemaakt.
Die Brusselse appartement leek wel een Joegoslavische bunker uit 1990. Deprimerend.
Wat zit jij nu te janken? Op het moment dat ik keek was er maar 1 aflevering.quote:Op maandag 12 mei 2025 02:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens de tweede aflevering had bekeken ipv zinloos te janken.........
Goplay heeft vandaag aflevering 3. Dus dat kan niet.quote:Op maandag 12 mei 2025 05:45 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat zit jij nu te janken? Op het moment dat ik keek was er maar 1 aflevering.
Leuk voor je, ik ben geen Vlaming.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Goplay heeft vandaag aflevering 3. Dus dat kan niet.
Ga toch weg. Dat koppel is een streberig koppel dat boven hun stand wil leven. Belgische havermelkelite met hun basic Pinterest voorkomen, interieur en huisdier.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:49 schreef roos94 het volgende:
Ik vind dat de kopers van dat appartement in Brussel wel teveel afgekraakt worden door dat team. Het appartement voelt heel deprimerend aan. Maar het zal vast wel mooi worden.
Dit dus. Ik zal niet snel afgeven op mensen op tv, maar zij kwam echt heel naar over. En dat weglachen van die onbeschofte uitspraken. Zum kotsenquote:Op maandag 12 mei 2025 12:13 schreef lily het volgende:
Ik vind die Daan helemaal niet irritant.
Dat eerste stel is irritant. Die Lenna, godsamme zeg. Zelden zo’n onsympathieke en onbeschofte kandidate gezien. Wat een naar kind is dat.
Ik vond hun gedrag ook niet oke maar Daan en dat andere mens deden alsof het appartement in deze staat helemaal geweldig en fantastisch is en dat de vlag uitgehangen kon worden. Terwijl het nú een verschrikkelijk deprimerende boel is.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:24 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dat koppel is een streberig koppel dat boven hun stand wil leven. Belgische havermelkelite met hun basic Pinterest voorkomen, interieur en huisdier.
Nee dat deden ze niet. Het was de potentie met authentieke details en een view uit duizenden. Zoals een parketvloer, maar die had niet het juiste patroon aldus Pinterest Lenna.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond hun gedrag ook niet oke maar Daan en dat andere mens deden alsof het appartement in deze staat helemaal geweldig en fantastisch is en dat de vlag uitgehangen kon worden. Terwijl het nú een verschrikkelijk deprimerende boel is.
oh ik heb dat van die andere 2 echt niet zo ervaren. Die erkende echt wel dat er wat werk aan de winkel was, maar het mega XXL werk wat die andere 2 zagen.. dat zagen ze inderdaad niet. Vooral ook omdat dat er waarschijnlijk helemaal niet is. Of dat het niet realistisch is ivm budget.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vond hun gedrag ook niet oke maar Daan en dat andere mens deden alsof het appartement in deze staat helemaal geweldig en fantastisch is en dat de vlag uitgehangen kon worden. Terwijl het nú een verschrikkelijk deprimerende boel is.
Zij moet me denken aan die dame van stel dat een wit kubuswoning wou van seizoen 3 geloof ik.quote:Op zondag 11 mei 2025 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een vreselijk stel zeg die Narek en Lenna (met name Lenna). Met uitspraken als "dan moet ook die Daan dit nog renoveren" zet je jezelf nou niet bepaald sympathiek neer. En dan ook nog de totaal onrealistische eisen die ze hebben....
Ik hoop dat Daan echt die oranje keuken erin gaat zetten
Appartement zag er nu inderdaad niet erg florissant uit, maar er zit toch duidelijk potentie in? Behoorlijk groot, schitterend uitzicht en goede locatie. Ik weet echt niet wat ze anders verwacht hadden hoor.
Dat zoekgebied van het stel is duur. Dan kan je dit appartement kopen en wat charme van maken.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je hebt dus nog steeds niet de moeite genomen om naar een eindresultaat te kijken.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Valt me ook op dat deze vlamingen het constant over "Altitude Cent" hebben, frans is kennelijk nog steeds de taal van de elite.quote:Op maandag 12 mei 2025 12:24 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ga toch weg. Dat koppel is een streberig koppel dat boven hun stand wil leven. Belgische havermelkelite met hun basic Pinterest voorkomen, interieur en huisdier.
-> foe, succes en fijne dag.quote:Op maandag 12 mei 2025 13:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je hebt dus nog steeds niet de moeite genomen om naar een eindresultaat te kijken.
Het is gewoon simpel het is onmogelijk om voor 4 ton een appartement van 8 ton te willen en dan ook nog in Altitude Cent.
[..]
Valt me ook op dat deze vlamingen het constant over "Altitude Cent" hebben, frans is kennelijk nog steeds de taal van de elite.
Heel nikszeggend inderdaad maar dat is wel wat ze wilden. Als je nagaat dat Narek dat hele miniscule, nauwelijks waarneembare vleugje groen in de hal eigenlijk al te kleurrijk vond..quote:Op maandag 12 mei 2025 13:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zoekgebied van het stel is duur. Dan kan je dit appartement kopen en wat charme van maken.
Het appartement heeft gewoon veel potentie. Alleen jammer na de verbouwing nog steeds saai en vtwonen eruit ziet.er zit geen charme in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |