Joviaal i.c.m. met die blik is een beetje psychotischquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dat ook altijd joviaal, als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden hč?
Met deze blik ------------>
Dan maken ze het maar van toepassingquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja leuk, maar niet van toepassing.
Joeee.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan maken ze het maar van toepassing
Daarom zet ik dat ook nooit in mails.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Maar je kan moeilijk zeggen met: pleurt op met je zeikvragen.
Denk in oplossingen!quote:
Waarheid dit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Maar je kan moeilijk zeggen met: pleurt op met je zeikvragen.
Tijd voor weekend!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat het net iets te mooi weer worden om te werken.
Gewoon afsluiten met: DOEIquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom zet ik dat ook nooit in mails.
Begin daar eens mee danquote:
Ik las twerken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:52 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij gaat het net iets te mooi weer worden om te werken.
Nooit gedaan maar ik denk wel dat ik dat kentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las twerken.
Oke, wervelwindje
Hoezo heb je dat nog nooit gedaan dan ?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit gedaan maar ik denk wel dat ik dat kent
Ja misschien per ongeluk of zo, op een bar ergens.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo heb je dat nog nooit gedaan dan ?
Ja precies.quote:
Dat je ineens je inner-neger naar buiten laat ofzo en een drankje met kokos drinkt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien per ongeluk of zo, op een bar ergens.
Beetje droogquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja precies.
"Dit is mijn antwoord."
"Doei"
Twee bananen in mijn oren ----->quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je ineens je inner-neger naar buiten laat ofzo en een drankje met kokos drinkt.
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.quote:
Zal jou eens oplossenquote:
Wat is er persoonlijk aan: mochten er nog vragen zijn, laat het even weten?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.
Nee.quote:
Lijkt mij wat pijnlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee bananen in mijn oren -----> [ afbeelding ]
"xx en als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden jij sterke stoute tijger"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is zakelijk. Dat hoeft niet persoonlijk.
Nou.quote:
Wil het wakker worden niet lukken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |