Doe jij dat ook weleens?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even langs alle bakkers wandelen dadelijk, met rode lippenstift en een heupwiegje.
Uhm...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nee dankje. Alleen blijven is echt prima.
Een boormachine, die heb ik nu wel nodig.
Wel eerst even langs de hakkenlooples aub.quote:
Kan hij met haar kadetjes spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjes
Staat hij iedere ochtend om 03:00 naast het bed met verse broodjes klaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjes
En die hebben vast ook wel een boormachine.quote:
Kleinigheidje hou je tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat hij iedere ochtend om 03:00 naast het bed met verse broodjes klaar.
Ohai.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Vaak welquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die hebben vast ook wel een boormachine.
Ik hoor gewoon mijn scheenbeen knappen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mi-ni-maal 10 cm
Het oog wil ook wat.
Ja dusquote:
is dat een afkeurpuntje?quote:
Detailquote:
Ik kan dat ook, dus dan moet het jou ook lukkenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon mijn scheenbeen knappen.
Gezellig mee kwetteren.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer musjes in de achtertuinZo schattig en gezellig
Op vakantie in een vakantiepark zagen we bijna elke ochtend konijntjes in de tuinquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weer musjes in de achtertuinZo schattig en gezellig
TJIELP TJIEP TJIELPquote:
Ja maar al mijn hakloopspieren zijn nog zwaar onontwikkeld, beetje als de zwoerd van een speklapje na 2 minuten in de pan.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat ook, dus dan moet het jou ook lukken
"Verdere vragen richten aan de helpdesk."quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Maar je kan moeilijk zeggen met: pleurt op met je zeikvragen.
Ik heb een beeld.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar al mijn hakloopspieren zijn nog zwaar onontwikkeld, beetje als de zwoerd van een speklapje na 2 minuten in de pan.
Ja leuk, maar niet van toepassing.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Verdere vragen richten aan de helpdesk."
Ik zeg dat ook altijd joviaal, als je nog vragen hebt dan weet je me te vinden hč?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De grootste leugen ooit, bij zakelijke e-mails: als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Maar je kan moeilijk zeggen met: pleurt op met je zeikvragen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:16 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren relatie verbroken en ben zelf ook erg verdrietig. Koppijn niet normaal. Zo eerst maar eens een flink stuk wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |