Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon niet gaan wandelen en meteen op jacht.
Gezocht, man met grote boormachine.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nee dankje. Alleen blijven is echt prima.
Een boormachine, die heb ik nu wel nodig.
Past wel bij het onderwerp van gisterenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezocht, man met grote boormachine.
Ja dit is wel een uitdaging, in de Zorg denk ik, die zijn vast al wakker, of een gezellige bakker.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Welk onderwerp?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Past wel bij het onderwerp van gisteren
De bouw...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit is wel een uitdaging, in de Zorg denk ik, die zijn vast al wakker, of een gezellige bakker.
die is wel een stuk makkelijker te regelen dan een relatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja doei US.quote:
Die kunnen wel in de wasquote:
Even langs alle bakkers wandelen dadelijk, met rode lippenstift en een heupwiegje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh. Prima ervaring mee.
Een bakker daarentegen nooit geprobeerd. Wie weet.
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh. Prima ervaring mee.
Een bakker daarentegen nooit geprobeerd. Wie weet.
Doe jij dat ook weleens?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even langs alle bakkers wandelen dadelijk, met rode lippenstift en een heupwiegje.
Uhm...quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:36 schreef Donna het volgende:
[..]
Wel eerst even langs de hakkenlooples aub.quote:
Kan hij met haar kadetjes spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjes
Staat hij iedere ochtend om 03:00 naast het bed met verse broodjes klaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat komt wel met voordelen zoals: altijd lekkere broodjes
En die hebben vast ook wel een boormachine.quote:
Kleinigheidje hou je tochquote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat hij iedere ochtend om 03:00 naast het bed met verse broodjes klaar.
Ohai.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 07:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd naar suggesties waar je om 7.45 's ochtends leuke mannen tegenkomt hahaha. Misschien voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |