ja, 2 met bal jaquote:
Ze houdt je in de gaten!quote:
Lekker.quote:
Heb je ook een broek op je hoofd?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Lekker toch wel, een broek, had ik eerder moeten doen.
Momentje, brb.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een broek op je hoofd?
ik heb niet met bal besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En de pijpen in de mond?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook een broek op je hoofd?
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet met bal besteldDan kan het alsnog lekker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
daar ga ik wel van uit jaquote:
Heb je een broodje met pindakaas en kefir, of heb je een broodje met pindakaas, en kefir?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een broodje pindakaas en Kefir (wollahhh ik zweer, ik heb niets gedaan tfoeee)
Of een broodje kaaskefir met wat losse pinda's?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een broodje met pindakaas en kefir, of heb je een broodje met pindakaas, en kefir?
Gewoon die boterhammen IN de kefir geduwd, natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een broodje met pindakaas en kefir, of heb je een broodje met pindakaas, en kefir?
Approved.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon die boterhammen IN de kefir geduwd, natuurlijk.
Nog balletjes van gekneed? Ik hoor van anderen dat dat helemaal de bom is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soppen, dat deed mijn zusje vroeger altijd, die zat altijd alles overal in te soppen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Extreme danger: heat stroke is imminent.
Nee, ik ben niet zo raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog balletjes van gekneed? Ik hoor van anderen dat dat helemaal de bom is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soppen, dat deed mijn zusje vroeger altijd, die zat altijd alles overal in te soppen.
quote:
Haha jaquote:
Gelukkig reageer jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |