SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Ik wil hem best mijn rekeningnummer toesturen hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bill wil van zijn geld af.
https://www.nu.nl/economi(...)ljard-dollar-af.html
Wij kunnen hem heel goed op weg helpen.
19:00 toch pas weer?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Er komt nog steeds geen rook uit de schoorsteen.
Staat gewoon Nizno hoor.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat. Heb dat wel eens over de telefoon gedaan. Leverde leuke resultaten op
Over hoe en wat en zo?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
denk overigens dat ik het ooook super opwindend vind dat iemand kan communiceren over seks. Dat vind ik echt een must. Wel seksen maar er niet over kunnen/mogen/willen praten, yeano dat is niet voor mij
Me 2.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil hem best mijn rekeningnummer toesturen hoor.
Welke goede doelen zou je begunstigen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bill wil van zijn geld af.
https://www.nu.nl/economi(...)ljard-dollar-af.html
Wij kunnen hem heel goed op weg helpen.
FOK! draaiende houden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke goede doelen zou je begunstigen?
Mijn koffers zijn al gepakt voor als ik de stemming win.quote:
quote:
dat maakt het kijken wel anders jaquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de stemtijden bekend zijn. Dan is de spanning er voor nu wel even af.
quote:Weer zwarte rook: conclaaf nog niet eens over nieuwe paus
Rond 11.50 uur was er weer zwarte rook te zien boven de Sixtijnse Kapel. Het volgende moment om de schoorsteen in de gaten te houden is rond 19.00 uur.
quote:
quote:The same process is repeated in the afternoon. After a brief break, two more votes will be held. If neither is conclusive, the smoke is expected around 7 p.m. Rome time. However, if the pope is elected on the first ballot of the afternoon, white smoke would be seen shortly after 5:30 p.m.
quote:
Oh, wat een klein schoorsteentje johquote:Op donderdag 8 mei 2025 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben weer met stijgende spanning aan het kijken.
Uiteraard!quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, wat een klein schoorsteentje joh![]()
Kijk je dan uren naar zo'n plaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |