wat doen ze? Zonnepanelen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:04 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben dat ding net met een kraan naar boven gehesen.
Hopelijk zijn ze snel klaar met de rest.
Je gaat nu tegen de wind in.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Hoop wind mee want vind het een lange vlucht
Warmtepompquote:
Ja. Nou ja ga mijn steam deck opladen. Series van netflix downloaden. Snacks kopen. Het is ook een dagvlucht. Land om 1930 NL tijd vooralsnogquote:
Ik wilde ook een serie van Netflix downloaden op m'n telefoon voor in de trein zondag, maar dat kan natuurlijk niet, want zodra die telefoon verbinding maakt met een zendmast in België/Frankrijk/Engeland wordt de serie van m'n telefoon gegooid toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Nou ja ga mijn steam deck opladen. Series van netflix downloaden. Snacks kopen. Het is ook een dagvlucht. Land om 1930 NL tijd vooralsnog
Nee geloof ik niet? Dat zou moeten blijven staan. Wat je kan doen als je de grens overgaat dat je je mobiele gegevens uitzetquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ook een serie van Netflix downloaden op m'n telefoon voor in de trein zondag, maar dat kan natuurlijk niet, want zodra die telefoon verbinding maakt met een zendmast in België/Frankrijk/Engeland wordt de serie van m'n telefoon gegooid toch?
Als het goed is wel. Het is een hybride, dus niet volledig van het gas af. Maar ik zou dan alleen nog voor warm water wat gas verbruiken. Of het moet heel koud worden (-4 ofzo hadden ze het over), dan springt de CV ketel bij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh spannendGaat dat veel geld schelen ?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Het is een hybride, dus niet volledig van het gas af. Maar ik zou dan alleen nog voor warm water wat gas verbruiken. Of het moet heel koud worden (-4 ofzo hadden ze het over), dan springt de CV ketel bij.
Maar dan heb ik nauwelijks nog gaskosten, en ik heb al zonnepanelen dus dan gaat mijn eigen verbruik ook omhoog
Hoe kan de zendmast iets van je telefoon verwijderen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde ook een serie van Netflix downloaden op m'n telefoon voor in de trein zondag, maar dat kan natuurlijk niet, want zodra die telefoon verbinding maakt met een zendmast in België/Frankrijk/Engeland wordt de serie van m'n telefoon gegooid toch?
Je bent zelf standig?quote:
dat staat er nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan de zendmast iets van je telefoon verwijderen?
Thanksquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]tof dat je dat allemaal zo aanpakt. Hopelijk heb je er veel plezier van
dat vind ik echt zo'n luxequote:Op donderdag 8 mei 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks
Ja ik hoop het ook
Heb ook al vloerverwarming, daar draait ie ook beter op
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n luxe
enige wat nog ontbreekt in je huis essi is een japans toilet met bril verwarming
Het lastigste met brilverwarming is wel dat het snoertje de bril soms van je gezicht trekt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo'n luxe
enige wat nog ontbreekt in je huis essi is een japans toilet met bril verwarming
Ja maar dat is ook niet handigquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet? Dat zou moeten blijven staan. Wat je kan doen als je de grens overgaat dat je je mobiele gegevens uitzet
Misschien dat iemand anders dit beter weet
Staat dat er?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kan de zendmast iets van je telefoon verwijderen?
quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lastigste met brilverwarming is wel dat het snoertje de bril soms van je gezicht trekt.
als ik ooit weer terug naar nederland moet verhuizen kom ik bij jou wonenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
Ja vloerverwarming is heerlijk comfortabel
En heb ook nog losse infraroodpanelen. Die zijn ook heerlijk voor als ik weer 'ik kan niet warm worden/blijven' gedoetjes heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |