Nee. Miljoenen kijkers, enorm drukbezocht, weken aan nieuws, maar omdat er ook mensen zijn die hier alleen komen melden dat het ze niet interesseert interesseert het niemand.quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:27 schreef matigeuser het volgende:
Interesseert dit daadwerkelijk iemand? Hoe beïnvloedt een paus jouw leven?
Ik denk niet dat er een exacte tijd vast was gelegdquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:21 schreef Starhopper het volgende:
Het zou toch om 7 uur zijn de rook? Duurt wel lang
Oww haha. Nja. Ik blijf niet veel langer kijken. Want saai dat gelul op vaticaan tv. Beter komt aardappelhoofd zometeen livequote:Op woensdag 7 mei 2025 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een exacte tijd vast was gelegd
Ik heb de stream van de schoorsteen op mijn tablet terwijl ik een serie kijkquote:Op woensdag 7 mei 2025 19:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oww haha. Nja. Ik blijf niet veel langer kijken. Want saai dat gelul op vaticaan tv. Beter komt aardappelhoofd zometeen live
Nog 3 minutenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Las net dat de rook in 2005 er 20:10 was.
Bij vaticaan tv hadden ze het over een teken van god ofzoiets 1,5 uur geledenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik zie al uren niets anders dan meeuwen.
1 Meeuw
2 Meeuw
Babymeeuw
Ik bedoelde dan eigenlijk ook mensen hier op het forum. Is er iemand hier die het heel veel interesseert en zo ja, waarom dan? Hoe gaat het jouw leven beïnvloeden?quote:Op woensdag 7 mei 2025 17:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee. Miljoenen kijkers, enorm drukbezocht, weken aan nieuws, maar omdat er ook mensen zijn die hier alleen komen melden dat het ze niet interesseert interesseert het niemand.
Het is gewoon leuk om een livestream te volgenquote:Op woensdag 7 mei 2025 20:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan eigenlijk ook mensen hier op het forum. Is er iemand hier die het heel veel interesseert en zo ja, waarom dan? Hoe gaat het jouw leven beïnvloeden?
Ik kan me heel goed herinneren dat er ook een meeuw op het schoorsteentje zat tijdens het vorige conclaaf. Ik dacht dat dat toen bijzonder was 🤣quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij vaticaan tv hadden ze het over een teken van god ofzoiets 1,5 uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |