abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:24:50 #176
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_217592120
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 09:52 schreef polderturk het volgende:
Er is ook een informatie oorlog tussen de landen. _O-

https://x.com/JAHYBB/stat(...)RqBTv2X4q2bArTA&s=19
Ik zie Nederland al meerdere keren genoemd worden trouwens als reden dat Pakistan kernwapens heeft.

De nederlandse overheid zou Pakistan geholpen hebben lees ik in sommige comments.

Komt opeens wel dichtbij zo _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 10 mei 2025 @ 10:39:01 #177
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_217592205
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik zie Nederland al meerdere keren genoemd worden trouwens als reden dat Pakistan kernwapens heeft.

De nederlandse overheid zou Pakistan geholpen hebben lees ik in sommige comments.

Komt opeens wel dichtbij zo _O-
Nou ja, niet echt geholpen, maar gewoon dom/naïef. Typisch NL.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Abdul_Qadir_Khan
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_217592241
India wraakbombardeert Pakistaanse doelen, Pakistan sluit luchtruim
https://www.geenstijl.nl/(...)stan-sluit-luchtruim
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 12:23:27 #179
37887 Dauthi
Progressive
pi_217592907
Tot zoverre blijkt dat Pakistan dezelfde propaganda oorlog hanteert als Hamas.

Waarbij tijdens een interview met bbc de Premier van Pakistan zich onsterfelijk belachelijk maakte door als bron voor het neerhalen van Indiaase straaljagers social media aanhaalde.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_217593224
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 12:23 schreef Dauthi het volgende:
Tot zoverre blijkt dat Pakistan dezelfde propaganda oorlog hanteert als Hamas.

Waarbij tijdens een interview met bbc de Premier van Pakistan zich onsterfelijk belachelijk maakte door als bron voor het neerhalen van Indiaase straaljagers social media aanhaalde.
یہ فیس بک پر تھا

(ya fis bak par tha)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217593236
Zal wel zo'n vaart niet lopen dit conflict.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217593460
twitter
pi_217594846
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 14:02 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Staakt-het vuren is afgelopen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217594860
quote:
85s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Staakt-het vuren is afgelopen

[ x ]
Ze blazen de maan op? Zie niks!
pi_217594884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:06 schreef Adrie072 het volgende:

[..]
Ze blazen de maan op? Zie niks!
Iets betere beelden

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217594899
twitter
pi_217594911
Niet zo mooi.
pi_217594919
twitter

twitter
pi_217594939
twitter

twitter
pi_217594969
En dan te bedenken dat we dit soort landen tot voor kort verzagen van ontwikkelings subsidies, terwijl ze wel een eigen Nucleair en Ruimte programma hebben, echt typisch Nederlands om te denken dat daar zielige kinderen mee geholpen worden. :') :') :') :')

Intussen hebben die lui Nukes, en landen shit op de maan, het enige wat wij hebben is een shitload aan problemen met asielzoekers.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 mei 2025 @ 18:22:26 #191
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217594988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:19 schreef raptorix het volgende:
En dan te bedenken dat we dit soort landen tot voor kort verzagen van ontwikkelings subsidies, terwijl ze wel een eigen Nucleair en Ruimte programma hebben, echt typisch Nederlands om te denken dat daar zielige kinderen mee geholpen worden. :') :') :') :')

Intussen hebben die lui Nukes, en landen shit op de maan, het enige wat wij hebben is een shitload aan problemen met asielzoekers.
Nou ja, problemen met asielzoekers en in het algemeen een land waar ik liever zou wonen dan in zeker 80% van de landen op aarde wat betreft infrastructuur, welvaart, gezondheidszorg en de algehele 'prettigheid' van wonen. Maar geen NOEKS, inderdaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217594989
Fuck het staakt-het-vuren, wij willen oorlog!!!!!

twitter
pi_217594995
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:19 schreef raptorix het volgende:

Interessante woordkeuze
pi_217594997
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, problemen met asielzoekers en in het algemeen een land waar ik liever zou wonen dan in zeker 80% van de landen op aarde wat betreft infrastructuur, welvaart, gezondheidszorg en de algehele 'prettigheid' van wonen. Maar geen NOEKS, inderdaad.
Het gaat mij om de naïviteit hoe wij ons geld weggeven, we denken echt dat daar kindertjes mee geholpen worden, geloof me dat gebeurt niet, India heeft een shit load aan millitaire bewapening, zo een beetje elk vliegtuig wat uitgebracht is hebben ze gekocht.
pi_217595001
quote:
12s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Interessante woordkeuze
Wat is er gek aan?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 10 mei 2025 @ 18:25:22 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_217595004
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het gaat mij om de naïviteit hoe wij ons geld weggeven, we denken echt dat daar kindertjes mee geholpen worden, geloof me dat gebeurt niet, India heeft een shit load aan millitaire bewapening, zo een beetje elk vliegtuig wat uitgebracht is hebben ze gekocht.
Dat kan, maar het is natuurlijk een beetje raar om te doen alsof wij niks anders hebben dan één specifiek probleem, en andere landen 'alles' hebben ofzo. Maar goed, terug naar India en Pakistan dan maar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_217595006
Het lukt Trump maar niet om ergens vrede te brengen
pi_217595009
Ik lees net dat India 39 Syrische asielzoekers heeft opgenomen :') :') :') :')
pi_217595023
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat kan, maar het is natuurlijk een beetje raar om te doen alsof wij niks anders hebben dan één specifiek probleem, en andere landen 'alles' hebben ofzo. Maar goed, terug naar India en Pakistan dan maar.
Nee, het is typisch weg met ons beleid om ons geld weg te geven zonder daar iets voor terug te vragen, maar goed, dat zal wel een enorm wereldvreemde redenering van mij zijn.
pi_217595056
twitter

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')