Ik zie Nederland al meerdere keren genoemd worden trouwens als reden dat Pakistan kernwapens heeft.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:52 schreef polderturk het volgende:
Er is ook een informatie oorlog tussen de landen.
https://x.com/JAHYBB/stat(...)RqBTv2X4q2bArTA&s=19
Nou ja, niet echt geholpen, maar gewoon dom/naïef. Typisch NL.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zie Nederland al meerdere keren genoemd worden trouwens als reden dat Pakistan kernwapens heeft.
De nederlandse overheid zou Pakistan geholpen hebben lees ik in sommige comments.
Komt opeens wel dichtbij zo
یہ فیس بک پر تھاquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:23 schreef Dauthi het volgende:
Tot zoverre blijkt dat Pakistan dezelfde propaganda oorlog hanteert als Hamas.
Waarbij tijdens een interview met bbc de Premier van Pakistan zich onsterfelijk belachelijk maakte door als bron voor het neerhalen van Indiaase straaljagers social media aanhaalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Staakt-het vuren is afgelopenquote:
Iets betere beeldenquote:
Nou ja, problemen met asielzoekers en in het algemeen een land waar ik liever zou wonen dan in zeker 80% van de landen op aarde wat betreft infrastructuur, welvaart, gezondheidszorg en de algehele 'prettigheid' van wonen. Maar geen NOEKS, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:19 schreef raptorix het volgende:
En dan te bedenken dat we dit soort landen tot voor kort verzagen van ontwikkelings subsidies, terwijl ze wel een eigen Nucleair en Ruimte programma hebben, echt typisch Nederlands om te denken dat daar zielige kinderen mee geholpen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Intussen hebben die lui Nukes, en landen shit op de maan, het enige wat wij hebben is een shitload aan problemen met asielzoekers.
Interessante woordkeuzequote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:19 schreef raptorix het volgende:
En dan te bedenken dat we dit soort landen tot voor kort verzagen van ontwikkelings subsidies, terwijl ze wel een eigen Nucleair en Ruimte programma hebben, echt typisch Nederlands om te denken dat daar zielige kinderen mee geholpen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Intussen hebben die lui Nukes, en landen shit op de maan, het enige wat wij hebben is een shitload aan problemen met asielzoekers.
Het gaat mij om de naïviteit hoe wij ons geld weggeven, we denken echt dat daar kindertjes mee geholpen worden, geloof me dat gebeurt niet, India heeft een shit load aan millitaire bewapening, zo een beetje elk vliegtuig wat uitgebracht is hebben ze gekocht.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, problemen met asielzoekers en in het algemeen een land waar ik liever zou wonen dan in zeker 80% van de landen op aarde wat betreft infrastructuur, welvaart, gezondheidszorg en de algehele 'prettigheid' van wonen. Maar geen NOEKS, inderdaad.
Dat kan, maar het is natuurlijk een beetje raar om te doen alsof wij niks anders hebben dan één specifiek probleem, en andere landen 'alles' hebben ofzo. Maar goed, terug naar India en Pakistan dan maar.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat mij om de naïviteit hoe wij ons geld weggeven, we denken echt dat daar kindertjes mee geholpen worden, geloof me dat gebeurt niet, India heeft een shit load aan millitaire bewapening, zo een beetje elk vliegtuig wat uitgebracht is hebben ze gekocht.
Nee, het is typisch weg met ons beleid om ons geld weg te geven zonder daar iets voor terug te vragen, maar goed, dat zal wel een enorm wereldvreemde redenering van mij zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan, maar het is natuurlijk een beetje raar om te doen alsof wij niks anders hebben dan één specifiek probleem, en andere landen 'alles' hebben ofzo. Maar goed, terug naar India en Pakistan dan maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |