Iran - Irak was een betere pot.quote:Op woensdag 7 mei 2025 20:46 schreef LXIV het volgende:
Die all out wars tussen India en Pakistan vallen nogal mee in het verleden. Gezien de bevolkingsaantallen en dan sneuvelen er een paar duizend mensen.
quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze zijn beide erg nationalistische religieuze Staten. Vrij weinig kans dat er wat goeds uitkomt
Stelletje dramaqueens daarzoquote:
Maar dan heb je het ook over een verhitte derby.quote:Op woensdag 7 mei 2025 21:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Iran - Irak was een betere pot.
Tot nu toe.
We wachten even op Steve voor verslag van de full-scale invasie.quote:Op woensdag 7 mei 2025 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
Denk dat het weer binnenkort zal losbarsten daarzo
[ x ]
[ x ]
Die is al 2 uur live. Zie het ook nu pas ivm het voetbalquote:Op woensdag 7 mei 2025 22:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We wachten even op Steve voor verslag van de full-scale invasie.
Helaas geen livestreams. Zijn commentaar tijdens bominslagen is puur goud.quote:Op woensdag 7 mei 2025 23:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Die is al 2 uur live. Zie het ook nu pas ivm het voetbal![]()
Bekijk deze YouTube-video
Zal het doorgeven dat ze moeten opschietenquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nieuwe aanvallen?
Ik ben compleet in de war want ik lees het op het nieuws maar ik zie geen clickbait tweets door Ali_boo gepost worden.
Knettergek. En dat mag gewoon stemmen in Nederland.quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:51 schreef Ali_boo het volgende:
Nog een conflict die we hierheen halen![]()
[ x ]
Aan de andere kant hebben ze wel de BrahMos samen met de Russen ontwikkelt, is toch wel een vrij indrukwekkend ding.quote:Op woensdag 7 mei 2025 19:10 schreef Peppert het volgende:
[..]
Het land is zwaar afhankelijk van buitenlandse militaire technologie. Een krabbeltje en poef stop leveranties en weg verdediging. Het maakt ze ook gevoelig voor politieke chantage als hun leveranciers dreigen tot stoppen met leveringen tenzij ze concessies doen.... In de Asia-Pacific is maar een land dat zowat alle militaire materieel zelf ontwikkelt eh produceert (en natuurlijk geholpen met diefstal hier en daar zoals elke serieuze land) (grondstoffen daargelaten) en de intellectuele eigendomsrechten stevig in eigen handen heeft en dat zijn de Chinezen. De Pakistanis hebben de laatste jaren het nodige ingekocht bij de Chinezen en hier en daar is ook sprake geweest van technologieoverdracht. Ik hoor vooral geluiden dat die Chinese PL-15 luchtraketten een aantal 'Indiase' Rafaeles naar beneden hebben gehaald (de PL-15 kan van een afstand van 200-300 km airborne worden afgeschoten om hun targets neer te halen) (een stevige marge voor een luchtraket dus ze hoeven niet tot 10-20 km te naderen om hun doelen neer te halen).
Een of andere halfgeletterde roept wat op internet. STOP DE PERSEN!quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de mensen die denken, waar heeft ze het over?
I= Israel
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |