Rusland lijdt aan grootheidswaanzin.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:06 schreef Toine51 het volgende:
Rusland roept op om het niet te laten escaleren en de rust te bewaren.
Was net op het nieuws....
He? Wat?
Discrimineer een groep decennialang en je hebt explosieve types gekweekt.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Whatabout?
Whatabout??
Whatabout???
Wat zijn die aan het doen dan?
Hoe is dat een antwoord op de vraag?quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Discrimineer een groep decennialang en je hebt explosieve types gekweekt.
Zeker zo eentje waar je net aan Urk mee platgooit?quote:
Augruk2025 is een Turkquote:
Hij zocht nog een excuus om 9 mei niet meer op het Rode Plein te hoeven te staan?quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij zocht nog een excuus om 9 mei niet meer op het Rode Plein te hoeven te staan?
Das meuk, er zitten hier in de buurt een paar hele goeie Indiaase restaurants die ook thuisbezorgen. Alleen zijn ze wel wat aan de prijzige kant.quote:
Toen ik een kleine jongen was schoten en explodeerden ze Britten. Dit na heel wat jaar van keiharde onderdrukking. Het stopte toen mensen er klaar mee waren en een eerlijk compromis werd gesloten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op de vraag?
Wat zijn de katholieken aan het doen dan?
Daniel kan zich beter houden bij zijn rol van Harry Potterquote:Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die grens is letterlijk in een paar dagen verzonnen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Radcliffe_Line
Mwa. Als je het vergelijk met een grand cafe waar de gemiddelde Nederlander ergens gaat eten is het een stuk goedkoper en beter etenquote:Op woensdag 7 mei 2025 10:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das meuk, er zitten hier in de buurt een paar hele goeie Indiaase restaurants die ook thuisbezorgen. Alleen zijn ze wel wat aan de prijzige kant.
Lekker met een liniaaltje en potlood de lijntjes uittekenen op de kaart. Heeft (naast het kolonialisme zelf natuurlijk) voor veel ellende gezorgd inderdaad.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:03 schreef theunderdog het volgende:
Israel - Palestijnse gebieden. India - Pakistan..
Fokking Britten man.
Het was ironisch, hoor. Ondanks dat de Britten er inderdaad een rol in hebben, is het nu gewoon de verantwoordelijkheid van die landen/volkeren zelf.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lekker met een liniaaltje en potlood de lijntjes uittekenen op de kaart. Heeft (naast het kolonialisme zelf natuurlijk) voor veel ellende gezorgd inderdaad.
In India zijn mensen erg gecharmeerd van Hitler en wordt hij door hen als een held gezien.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Toen ik een kleine jongen was schoten en explodeerden ze Britten. Dit na heel wat jaar van keiharde onderdrukking. Het stopte toen mensen er klaar mee waren en een eerlijk compromis werd gesloten.
India heeft een uitgesproken nationalist gekozen op basis van een Hindu first, muslims last programma. Ben ik daarmee blij dat ze op toeristen gaan schieten? Nee. Ben ik heel verbaasd? Nee. Overigens vind ik Pakistan nog een grotere shithole dus op de pol heb ik braaf India gestemd.
Ik woon in APAC en kan je vertellen dat dit hier veel serieuzer wordt genomen dan in Nederland. Niet zo gek ook gezien "onze" eigen problemen en de bijbehorende focus (e.g. Oekraïne). Maar ik mag echt hopen dat er achter de schermen flinke interventie wordt gedaan op internationaal vlak, aangezien dit echt verkeerd kan gaan.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:31 schreef Akathisia het volgende:
Wat is dit onderwerp ongelooflijk kut om te volgen op FOK! met al dat gehouwehoer over Rusland, Israël en weet ik wat, tussendoor.
Misschien moet je dit onderwerp dan niet volgen op FOK! ?quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:31 schreef Akathisia het volgende:
Wat is dit onderwerp ongelooflijk kut om te volgen op FOK! met al dat gehouwehoer over Rusland, Israël en weet ik wat, tussendoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |