abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217564647
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:06 schreef Toine51 het volgende:
Rusland roept op om het niet te laten escaleren en de rust te bewaren.

Was net op het nieuws....

He? Wat?
:')
Rusland lijdt aan grootheidswaanzin.

Maar goed, pakistan zal wel steun kunnen krijgen vanuit Iran, dan krijgt Rusland minder steun van iran.

zal vast zoiets achter zitten.
pi_217564672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Whatabout?

Whatabout??
Whatabout???

Wat zijn die aan het doen dan?
Discrimineer een groep decennialang en je hebt explosieve types gekweekt.
pi_217564678
India :')

TEAMPAKISTAN
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 7 mei 2025 @ 10:30:07 #79
485843 crew  Jippie
pi_217564740
ON-TOPIC!

Mijn bezem staat klaar ~O>
  woensdag 7 mei 2025 @ 10:33:44 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217564757
Pakistan heeft een Atoombom

of twee
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 7 mei 2025 @ 10:35:25 #81
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217564766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Discrimineer een groep decennialang en je hebt explosieve types gekweekt.
Hoe is dat een antwoord op de vraag?

Wat zijn de katholieken aan het doen dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FOK!fotograaf woensdag 7 mei 2025 @ 10:36:20 #82
842 Zorro
Z
pi_217564770
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:33 schreef michaelmoore het volgende:
Pakistan heeft een Atoombom

of twee
Zeker zo eentje waar je net aan Urk mee platgooit?

Hmmm, nu ik dit zo lees... Kunnen wij niet eens boos doen tegen Pakistan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217564774
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:17 schreef augurk2025 het volgende:
India :')

TEAMPAKISTAN
Augruk2025 is een Turk

Vraag niet hoe ik dat weet :D
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217564785
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217564791
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:38 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Hij zocht nog een excuus om 9 mei niet meer op het Rode Plein te hoeven te staan? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 7 mei 2025 @ 10:42:18 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_217564799
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij zocht nog een excuus om 9 mei niet meer op het Rode Plein te hoeven te staan? :D
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 mei 2025 @ 10:54:01 #87
117098 Hathor
Effe niet
pi_217564839
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:02 schreef NoXia het volgende:

[..]
Knorr wereldgerechten zeker.
Das meuk, er zitten hier in de buurt een paar hele goeie Indiaase restaurants die ook thuisbezorgen. Alleen zijn ze wel wat aan de prijzige kant.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217564883
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe is dat een antwoord op de vraag?

Wat zijn de katholieken aan het doen dan?
Toen ik een kleine jongen was schoten en explodeerden ze Britten. Dit na heel wat jaar van keiharde onderdrukking. Het stopte toen mensen er klaar mee waren en een eerlijk compromis werd gesloten.

India heeft een uitgesproken nationalist gekozen op basis van een Hindu first, muslims last programma. Ben ik daarmee blij dat ze op toeristen gaan schieten? Nee. Ben ik heel verbaasd? Nee. Overigens vind ik Pakistan nog een grotere shithole dus op de pol heb ik braaf India gestemd.
pi_217564893
Een vergelijkbare cyclus zie je trouwens wel bij meer conflicten bij moslims. Zowel aan slachtoffer kant als dader.
pi_217564906
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die grens is letterlijk in een paar dagen verzonnen:
https://en.wikipedia.org/wiki/Radcliffe_Line
Daniel kan zich beter houden bij zijn rol van Harry Potter :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217565434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Das meuk, er zitten hier in de buurt een paar hele goeie Indiaase restaurants die ook thuisbezorgen. Alleen zijn ze wel wat aan de prijzige kant.
Mwa. Als je het vergelijk met een grand cafe waar de gemiddelde Nederlander ergens gaat eten is het een stuk goedkoper en beter eten
Groot fan van User Wotte
pi_217565556
Israel - Palestijnse gebieden. India - Pakistan..

Fokking Britten man.
  woensdag 7 mei 2025 @ 12:11:31 #93
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_217565590
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:03 schreef theunderdog het volgende:
Israel - Palestijnse gebieden. India - Pakistan..

Fokking Britten man.
Lekker met een liniaaltje en potlood de lijntjes uittekenen op de kaart. Heeft (naast het kolonialisme zelf natuurlijk) voor veel ellende gezorgd inderdaad.
pi_217565626
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:11 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Lekker met een liniaaltje en potlood de lijntjes uittekenen op de kaart. Heeft (naast het kolonialisme zelf natuurlijk) voor veel ellende gezorgd inderdaad.
Het was ironisch, hoor. Ondanks dat de Britten er inderdaad een rol in hebben, is het nu gewoon de verantwoordelijkheid van die landen/volkeren zelf.
pi_217565724
Wat is dit onderwerp ongelooflijk kut om te volgen op FOK! met al dat gehouwehoer over Rusland, Israël en weet ik wat, tussendoor.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217566350
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Toen ik een kleine jongen was schoten en explodeerden ze Britten. Dit na heel wat jaar van keiharde onderdrukking. Het stopte toen mensen er klaar mee waren en een eerlijk compromis werd gesloten.

India heeft een uitgesproken nationalist gekozen op basis van een Hindu first, muslims last programma. Ben ik daarmee blij dat ze op toeristen gaan schieten? Nee. Ben ik heel verbaasd? Nee. Overigens vind ik Pakistan nog een grotere shithole dus op de pol heb ik braaf India gestemd.
In India zijn mensen erg gecharmeerd van Hitler en wordt hij door hen als een held gezien.

https://jaysizemore.mediu(...)-so-much-4d84cbcf021
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217566428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:31 schreef Akathisia het volgende:
Wat is dit onderwerp ongelooflijk kut om te volgen op FOK! met al dat gehouwehoer over Rusland, Israël en weet ik wat, tussendoor.
Ik woon in APAC en kan je vertellen dat dit hier veel serieuzer wordt genomen dan in Nederland. Niet zo gek ook gezien "onze" eigen problemen en de bijbehorende focus (e.g. Oekraïne). Maar ik mag echt hopen dat er achter de schermen flinke interventie wordt gedaan op internationaal vlak, aangezien dit echt verkeerd kan gaan.
Modi is populair maar wordt steeds meer uitgesproken in zijn pro-Hindoeïsme politiek (geen waardeoordeel) en Pakistan is de facto een instabiele factor met nukes.

Daarbij begint er in India steeds meer een besef te ontstaan dat ze een niet-te-negeren wereldmacht aan het worden zijn, waar ook bepaalde verwachtingen bij horen. Dit kan bijdragen aan een mogelijke perfect storm waarbij hoogmoed een rol kan spelen. Dit is echter pute speculatie, het kan ook aflopen met een sisser. Maarja, geopolitiek is een bitch de laatste tijd.. :)
pi_217566574
twitter
  woensdag 7 mei 2025 @ 14:30:57 #99
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_217566609
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:31 schreef Akathisia het volgende:
Misschien moet je dit onderwerp dan niet volgen op FOK! ?
AZ
ALKMAAR
pi_217566979
#WATCH | Delhi | #OperationSindoor| Foreign Secretary Vikram Misri says, "...The attack in Pahalgam was marked with extreme barbarity, with the victims mostly killed with head shots at close range and in front of their family...the family members were deliberately traumatised through the manner of killing, accompanied by the exhortation that they should take back the message. The attack was clearly driven by the objective of undermining normalcy returning to Kashmir..."

twitter

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')