Variatie is de spijs des levens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik ineens het lijdend voorwerp van mijn fantasieën
Is ook gewoon een prima nummerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens wil ik dat er academisch onderzoek wordt begonnen waarom ik Tiffany met I think we're alone now zo'n geweldig nummer vindt en waarom mijn brein er zo hard op gaat.
Die moeten we volgend jaar naar het ESF sturen. Winst is gegarandeerdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook even luisteren![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jouw feestjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil een aviator fauteuil kopen, is dit ok?
Misschien is dit Ienie wel?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je het hard kan meezingen en er zijdelingse hoofdbewegingen op kan maken. Dat voelt lekker in je hoofd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens wil ik dat er academisch onderzoek wordt begonnen waarom ik Tiffany met I think we're alone now zo'n geweldig nummer vindt en waarom mijn brein er zo hard op gaat.
Ik en @DeZwabber en vele anderen kunnen je garanderen dat dit niet zo is...quote:
Maar het kan wel. Als je er een stoer mannenhuis van wil maken en dan een beetje voor de sigaren wiskey herenclub vibe gaatquote:
Waaromquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blij dat dat niet aan mij ligt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:28 schreef Nizno het volgende:
oke ik haat weken die niet normaal zijn door een feestdag.
heb de hele dag het gevoel dat het woensdag is terwijl ik prima weet dat het dinsdag is maar toch verwachte ik vanavond een koerier... ja die komt pas morgenavond dus he
Ok ik ga huilen, ben de laatste tijd toch al zo onzeker met mijn uitgesproken eclectische karakter en smaakquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je naar bejaardentehuis gaat kun je die ook meenemen.
gewoon dat je de ene minuut prima weet dat het dinsdag is maar de andere minuut toch ineens dingen van de woensdag in je hoofd hebt dat dat vandaag isquote:
Niks mis meequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar het kan wel. Als je er een stoer mannenhuis van wil maken en dan een beetje voor de sigaren wiskey herenclub vibe gaat
ook breakfast at tiffany's ?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met regelmaat karaoke-en en Tiffany is vast prik
Gooien mensen dan geen rotte eieren naar je?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met regelmaat karaoke-en en Tiffany is vast prik
Ik had net een "morgen is het donderdag" hersenspinselquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon dat je de ene minuut prima weet dat het dinsdag is maar de andere minuut toch ineens dingen van de woensdag in je hoofd hebt dat dat vandaag is
Die hebben we ook wel gedaan jaquote:
Nee, mensen doen nu tegenwoordig zelfs vrijwillig meequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooien mensen dan geen rotte eieren naar je?
Met het eieren gooien?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, mensen doen nu tegenwoordig zelfs vrijwillig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |