Beste topic ooit, van deze TS nog wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Allemaal twee minuten stilte, respect, diep buigen en effe je bek houden voor deze generaal der morele verhevenheid die nooit een land heeft kunnen leiden omdat hij van tevoren lafhartig is afgeknald door crimineel stompzinnig links.
Pim, we houden van je! Opdat wij nooit vergeten.
Klacht: deze man missen
Precies. Iedereen die links is, is hieraan schuldig!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:31 schreef C.L.Werner het volgende:
Deze held heeft nooit de kans gekregen omdat hij door laf links is afgeschoten als een hond
Ze hebben dit gesteund dus jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:34 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Precies. Iedereen die links is, is hieraan schuldig!
Hij was van de Marokkaanse minderjarige boys.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Allemaal twee minuten stilte, respect, diep buigen en effe je bek houden voor deze generaal der morele verhevenheid die nooit een land heeft kunnen leiden omdat hij van tevoren lafhartig is afgeknald door crimineel stompzinnig links.
Wie wij? Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dat ooit bewezen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij was van de Marokkaanse minderjarige boys.
Ik mis hem niet.
Ik kan er ook niks mee want die vent is onderhand een kwart eeuw dood. Lekker relevant.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:40 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nope. Komt weer uit een complot / cloud seeding hoek. Niks mee doen. Zijn heel zieke mensen.
Zie mijn sig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:20 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Beste topic ooit, van deze TS nog wel.
Hulde!
Dat was gisteren, lelijke slikheksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Wil jij dan ook op Bevrijdingsdag normaal doen??
Nou, hij was anders flink tegen de import daarvan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij was van de Marokkaanse minderjarige boys.
Ik mis hem niet.
Maar hij neukte ze wel. In een park of in een darkroom.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, hij was anders flink tegen de import daarvan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |