Goed punt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
genoeg mensen die naar turkije toe gaan voor een gebitje
Of ongevraagd poetsinstructie. Ik ga dus ook nooit meer op die vragen in die ze stellen over welke tandenborstel ik gebruik, welke stokers, welke tandpasta. Ze hebben me namelijk daar al eens 20,- voor laten betalen toen ik aangaf wat ik gebruikte en ze vervolgens iets anders adviseerden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ze rekenen ook nog 10 minuten praten als ik niet uitkijk
Ik mag gewoon in de stoel blijven liggen en dan komt de mondhygiënist daarheen of de tandarts. Hangt er vanaf wie eerst is. Super handig.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zitten ze in 1 gebouw, dus ze maken dan m'n smoel schoon en daarna door naar de controle.
Allemaal hoofddoekjes en ze zijn zo lief allemaal
Ik had een bak (bek) werk nodig en toen werd alle tandarts voor 21 nog vergoed om een of andere magische reden. Fantastisch was dat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
Dat ze toen echt aan de slag moesten met die kiezen die niet doorkwamen was ik nog geen 18 en kostte het niets
Ik las haarvlechten en kon niet bedenken waarom je daarvoor naar Turkije moetquote:
Ik was gisteren al groen.quote:
Ik moet wel even naar een ander kamertjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik mag gewoon in de stoel blijven liggen en dan komt de mondhygiënist daarheen of de tandarts. Hangt er vanaf wie eerst is. Super handig.
al is dat vaak wel wat van die facings er voor zetten. weet niet hoe goed ze zijn met gaten boren e.d.quote:
Moet je dan weer wachten eerst of kan je direct doorlopen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet wel even naar een ander kamertjeWel in hetzelfde gebouw.
Als het goed is sluit het aan, maar de vorige keer stond de tandarts in de file.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je dan weer wachten eerst of kan je direct doorlopen?
Ik had eerst die in zijn gebouw zat maar die had afgezegd zonder dat ik daarvan wistquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier zitten ze in 1 gebouw, dus ze maken dan m'n smoel schoon en daarna door naar de controle.
Allemaal hoofddoekjes en ze zijn zo lief allemaal
Oh jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is sluit het aan, maar de vorige keer stond de tandarts in de file.
Lolquote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik had eerst die in zijn gebouw zat maar die had afgezegd zonder dat ik daarvan wist
Ze hadden gebeld, maar ik neem anonieme nummers niet op, zeker toen niet
Dus toen stond ik voor Jan Lulu daar aan de balie
Want mail of appen is geen ging ofzo
Had nog wel de herinnering mail gehad NADAT ZE HADDEN GEBELD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mail, en dag vooraf een sms.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het in ieder geval wel een verbetering al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor:Die tuin is meer summerready dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
Duur weekjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
Straks naar de kapper en morgen naar de tandarts.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het in ieder geval wel een verbetering al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor:Om de een of andere reden had ik foto's van een gebit verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Same.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die tuin is meer summerready dan ik
mijn tuin heeft nog werk nodig, maar de gft bak wordt volgende week pas weer geleegd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die tuin is meer summerready dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |