abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_574112
voor Danny

Deel 1: www.fokforum.nl/showtopic/22938
Deel 2: www.fokforum.nl/showtopic/24690
Deel 3: www.fokforum.nl/showtopic/25018
Deel 4: www.fokforum.nl/showtopic/25295
Deel 5: www.fokforum.nl/showtopic/25950
Deel 6: www.fokforum.nl/showtopic/26779
Deel 7: www.fokforum.nl/showtopic/27101

Voor de echte jazzliefhebber zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, reunie met als gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; en 3 december Steven Bernstein's Sex Mob (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 11:57]

vrijdag 22 december 2000 @ 04:02:26 #2
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574114
grrrrrr, jij wist de hoofdletters en de links.........
Wilde ik ook eens 15 minutes of fame..........
Ben te zaai voor een signature
pi_574121
En Havoc ligt ook allang op 1 oor!

Btw: hebben jullie gisteren meegekregen....Havoc......Qt......mistletoe...........?

pi_574123
*Qt stond nog op de deur te bonken bij nr 7

Heb er een routebeschrijving neergelegd om naar een griezel kelder te gaan. Don't blame me als het niet spannend genoeg is, ben er zelf nog nooit binnen geweest

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_574124
Jahaaaaa Tink zeker, wij werden daar de dupe van... (weet je nog? )

Is goedgekomen, zullen we maar naar boven gaan?

pi_574126
* Tinkerbell gaat naar zolder. Welterusten honeybunches!

[mopper de mopper} Met de dag meer op Bianca lijken ...grrr....[mopper]

*Het geluid sterft weg....

vrijdag 22 december 2000 @ 04:08:28 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574128
Kei-spannend! Zo spannend dat ík in m'n broek plaste en ik nu alle resterende tijd nodig heb hier afscheid te nemen en onderwijl m'n stoeltje poetsend mijn werkster vervloek dat ze geen nachtdiensten draait! Denken jullie na over het Plan? Tot snel!!

R

pi_574129
Ik hoorde mijn naam net vallen.. Stoorde ik in een goed gesprek?

edit: Ik zie dat iedereen gaat slapen.. Truste!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 04:09]

pi_574132
* PalinG lacht hardop om Tink en neemt afscheid van de Club (for today anyway) en huppelt vrolijk achter de bar vandaan richting trap

Tot zaterdag lieve mensen... trusten!

vrijdag 22 december 2000 @ 04:14:41 #10
374 beelzebub
master of disaster
pi_574136
Ok wat jullie willen, wat is club pannonica en wat heeft dat met ed in de volkskrant te maken?
pi_574138
Voor beelzebub:

De Club is uit nostalgie voor Ed ontstaan. Het is ZIJN jazzclub. Torp is hier de chef, Havoc de baas, ik run vaak de bar... Heel gezellig om ff stoom af te blazen en ff wat te drinken als BB je allemaal ff te veel wordt (of te weinig is). Kijk bovenaan maar eens in de versleten topics...

pi_574140
Ik heb net uitgelegd in dat ander topic. Lees deel 1 er maar op na, hoe het zo kwam enz. Zie eerst post hierboven, daar staat de link naar deel 1.

Neem wat te drinken nu je toch hier bent. Gezellig. (Ga ik nu met palinG naar zolder )

pi_574149
Tink, I'm yours...
  vrijdag 22 december 2000 @ 04:27:16 #14
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574156
PalinG, dat je me het licht in de ogen niet gunt moge duidelijk zijn, maar dat je interforiaal reclame gaat maken voor je nieuw aangemaakte topic lijkt me toch wel een beetje overdreven!!!! FOEI!
pi_574160
*Qt schenkt alvast een drankje in voor Tante Bep die aan de verkeerde deur staat te morrelen

Iedereen gaat inmiddels zo'n beetje naar bed. Maar de bar is natuurlijk altijd open hier.

pi_574161
* PalinG kijkt beteutert en sputtert nog tegen dat ie z'n woorden reeds heeft ingeslikt...

[koos-modus]Ik geef aaalles tjoe... stjeellutzje hufterrz[/koos-modus]

Roache_ ik gun je meer licht dan je vermoed, vandaar deze welgemeende

truste! (Tink roept...)

vrijdag 22 december 2000 @ 04:32:05 #17
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574165
Ik accepteer de zoen van de hierbij volledig non-homofoobverklaarde HarinG en verklaar hierbij de topic tot officieel, de stemmen zijn geteld en de strijd is gestreden, je hebt je topic jongen: doe er je voordeel mee!
pi_574169
Krijg ik hier dan wat te drinken, sta ik potdomme weer voor de verkeerde deur, ik stik van de dorst!
pi_574175
*Qt gaat op zoek naar een cocktail voor Tante Bep

En ondertussen staat bij Roache een whiskey voor je klaar

pi_574178
Ik heb gevonden wat ik zocht Speciaal voor Tante Bep:

Godmother

2 oz. wodka
1 oz. Amaretto

Zo, voorzichtig doorroeren, wat ijs erbij.. Proost!

pi_574181
Cheers, ik loop ff naar hiernaast want daar liggen de "vlammetjes" in de pan, kom ik zo met een schaal vol terug, hoef ik tenminste niet in die frituurmeur te zitten.
pi_574186
Lekker Tante Bep! Ik hop me ook helemaal gek vandaag tussen al die verschillende clubs... Heb er een vreselijke honger van gekregen!
pi_574189
*Bep wandelt de club binnen met een schaal vol vlammetjes

Zo, lekker wat hartigs te kanen, Qt mag ik nog zo'n verukkelijke God Mother cocktail om de vlammen mee te blussen, thnx.

pi_574192
Shit, de "hot chili sauce" vergeten, zo is het een beetje flauw, ben ff naar de buren.
pi_574193
Ik zet 'm alvast neer Tante Bep. Neem zelf ffies een colaatje, meer alcohol en ik val van mijn kruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')