Deel 1: www.fokforum.nl/showtopic/22938
Deel 2: www.fokforum.nl/showtopic/24690
Deel 3: www.fokforum.nl/showtopic/25018
Deel 4: www.fokforum.nl/showtopic/25295
Deel 5: www.fokforum.nl/showtopic/25950
Deel 6: www.fokforum.nl/showtopic/26779
Deel 7: www.fokforum.nl/showtopic/27101
Voor de echte jazzliefhebber zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, reunie met als gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; en 3 december Steven Bernstein's Sex Mob (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 11:57]
Btw: hebben jullie gisteren meegekregen....Havoc......Qt......mistletoe...........?
Heb er een routebeschrijving neergelegd om naar een griezel kelder te gaan. Don't blame me als het niet spannend genoeg is, ben er zelf nog nooit binnen geweest
Is goedgekomen, zullen we maar naar boven gaan?
[mopper de mopper} Met de dag meer op Bianca lijken ...grrr....[mopper]
*Het geluid sterft weg....
R
edit: Ik zie dat iedereen gaat slapen.. Truste!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 04:09]
Tot zaterdag lieve mensen... trusten!
De Club is uit nostalgie voor Ed ontstaan. Het is ZIJN jazzclub. Torp is hier de chef, Havoc de baas, ik run vaak de bar... Heel gezellig om ff stoom af te blazen en ff wat te drinken als BB je allemaal ff te veel wordt (of te weinig is). Kijk bovenaan maar eens in de versleten topics...
Neem wat te drinken nu je toch hier bent. Gezellig. (Ga ik nu met palinG naar zolder )
Iedereen gaat inmiddels zo'n beetje naar bed. Maar de bar is natuurlijk altijd open hier.
[koos-modus]Ik geef aaalles tjoe... stjeellutzje hufterrz[/koos-modus]
Roache_ ik gun je meer licht dan je vermoed, vandaar deze welgemeende
truste! (Tink roept...)
En ondertussen staat bij Roache een whiskey voor je klaar
Godmother
2 oz. wodka
1 oz. Amaretto
Zo, voorzichtig doorroeren, wat ijs erbij.. Proost!
Zo, lekker wat hartigs te kanen, Qt mag ik nog zo'n verukkelijke God Mother cocktail om de vlammen mee te blussen, thnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |