Deel 1: www.fokforum.nl/showtopic/22938
Deel 2: www.fokforum.nl/showtopic/24690
Deel 3: www.fokforum.nl/showtopic/25018
Deel 4: www.fokforum.nl/showtopic/25295
Deel 5: www.fokforum.nl/showtopic/25950
Deel 6: www.fokforum.nl/showtopic/26779
Deel 7: www.fokforum.nl/showtopic/27101
Voor de echte jazzliefhebber zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, reunie met als gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; en 3 december Steven Bernstein's Sex Mob (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 11:57]
Btw: hebben jullie gisteren meegekregen....Havoc......Qt......mistletoe...........?
Heb er een routebeschrijving neergelegd om naar een griezel kelder te gaan. Don't blame me als het niet spannend genoeg is, ben er zelf nog nooit binnen geweest
Is goedgekomen, zullen we maar naar boven gaan?
[mopper de mopper} Met de dag meer op Bianca lijken ...grrr....[mopper]
*Het geluid sterft weg....
R
edit: Ik zie dat iedereen gaat slapen.. Truste!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 04:09]
Tot zaterdag lieve mensen... trusten!
De Club is uit nostalgie voor Ed ontstaan. Het is ZIJN jazzclub. Torp is hier de chef, Havoc de baas, ik run vaak de bar... Heel gezellig om ff stoom af te blazen en ff wat te drinken als BB je allemaal ff te veel wordt (of te weinig is). Kijk bovenaan maar eens in de versleten topics...
Neem wat te drinken nu je toch hier bent. Gezellig. (Ga ik nu met palinG naar zolder )
Iedereen gaat inmiddels zo'n beetje naar bed. Maar de bar is natuurlijk altijd open hier.
[koos-modus]Ik geef aaalles tjoe... stjeellutzje hufterrz[/koos-modus]
Roache_ ik gun je meer licht dan je vermoed, vandaar deze welgemeende
truste! (Tink roept...)
En ondertussen staat bij Roache een whiskey voor je klaar
Godmother
2 oz. wodka
1 oz. Amaretto
Zo, voorzichtig doorroeren, wat ijs erbij.. Proost!
Zo, lekker wat hartigs te kanen, Qt mag ik nog zo'n verukkelijke God Mother cocktail om de vlammen mee te blussen, thnx.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 04:55]
French Kiss
3/4 oz. frambozenlikeur
3/4 oz. wodka
ananassap
Maar er staat ook zwarte koffie klaar bij Roache Truste Tante Bep!
Hmm... misschien toch geen gek idee om de boel op te splitsen, en een aparte snackhoek bij de club te beginnen? Dat is aan Roache en TanteBep wel toevertrouwd (leuk je weer te zien, Beppie! Ik hoor dat je een tijdje moeite had om een voet over de drempel te zetten). Dan kunnen we hier verder bouwen aan de kwaliteits-jazzclub die Ed ooit voor ogen had...
Nou ja, misschien meer een puntje voor de medewerkers-vergadering.
Nu eerst maar eens een goeie kop koffie, want er valt nog een hoop te doen!
Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Voor de echte jazzliefhebber zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, reunie met als gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; en 3 december Steven Bernstein's Sex Mob (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 22-12-2000 11:55]
[edit] hij is al weg, helaas!]
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 22-12-2000 12:10]
*Lekker belangrijk
Suirad pakt de sleutel onder de mat vandaan en opent de deur.
Erg donker.
Ik zal even de verlichting aanmaken.
En een rustig *kerstcd'tje aanzetten.
Even wat blokken in de haard en een lucifer erbij.
ZO.
Gezellig.
Ik neem een lekker drankje, en laat geld op de bar achter.
quote:Nou, ook leuk om jou te zien Torp, maarre weet je wel zeker dat je de Beppie die jij bedoelt voor je hebt? Want moeite om een voet over de drempel te zetten klinkt Tante Bep nl. niet echt bekend in de oren!
Torp schreef: (leuk je weer te zien, Beppie! Ik hoor dat je een tijdje moeite had om een voet over de drempel te zetten)
Denk eerder aan, zonder kloppen of bellen, overal onuitgenodigd naar binnen denderen, ter plekke ongevraagd eten en drinken pakken en het pand zonder te betalen weer verlaten na eerst een fikse boer te hebben gelaten, dan heb je een beeld wat iets meer overeenkomt met de realiteit.
Denk er maar rustig even over na hoor, want je ziet ineens zo witjes, ga ik ondertussen even een kijkje in de keuken nemen..
*vrede op aarde
*VREDE
*VREDE
Enfin, kon op een hele geinige manier illegaal aan een muziekje komen wat mij direct aan Ed deed denken, dat is nou helemaal Ed dacht ik. Daarom wil ik het je hierbij dan ook aanbieden in de hoop dat het bij jou dezelfde sfeer oproept en de Jazz Club Avonden steeds zou willen eindigen met Ed's eigen Pannonica Clublied.
I Have A Dream (Dr. M.L.King voice) (PPK)
Zo, drie uur geslapen.
Volgens mij heb ik naar gedroomd.
Zo te zien is het vuur langzaam uitgegaan.
Suirad gooit nog wat hout in de haard en steekt het weer aan.
Suirad zoekt de koffie en gooit er wat van in de machine, wat water erbij en niet vergeten het knopje aan te zetten.
Suirad diept uit zijn tas een grote doos op.
Een cadeautje van de baas.
Zo, die gaan we eens lekker aansnijden bij de koffie.
Even kijken of er boter in de keuken staat.
Kijk aan, een heuse kerstsnol, da's zo gek joh, maar als er wat te kanen valt "weet" ik dat vrijwel meteen, gek he. Zou het een soort ingebouwde radar kunnen zijn misschien?
Ach wat kan mij het ook schelen zolang ik maar op het juiste moment binnen kom vallen. Zal ik er een lekker bakkie koffie bij zetten?
Misschien was ie wel zo rood van de kou, of de drank, kan toch?
Dag Cynix, hier heb je een lekker bakkie koffie, plakje kerstsnol erbij, want Suirad trakteert.
Waarom heb je me niet even zachtjes wakker geschud.
Nu heb ik het gevoel alsof ik bakstenen in mijn kop heb.
Nou ja, de volgende is van mij.
Heb vanaf vandaag trouwens vakantie. Een weekie. Altijd lekker natuurlijk!
Tuurlijk, kort tukkie levert klinkertjes, een lange tuk waalsteentjes, een remslaapje bakstenen en een halve coma produceert stoeptegels.
Ja doei, m'n zolen, niet de slaap maar de drank veroorzaakt bricks in the wall, gewoon gelijk weer een neut nemen en je hebt nergens last meer van.
Ik heb er zin in!!! Laat nu het publiek maar komen!
Is er nog iets gebeurd hier ? Aardige roddels misschien ?
Sorry, nu geen tijd, Zeeuws Jongetje. Er is hier inderdaad een en ander gebeurd, maar zoals je ziet, gaat hier vanavond nog VEEL MEER gebeuren! De band gaat zo beginnen en misschien heb je het niet door maar het is vanavond Bal Masque, dus ik zou maar snel een masker opzetten!!! Dan kun je nog mee doen aan het grote Klonenklassement !!!!
(afluisteren met RealPlayer, die je gratis kunt downloaden.)
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 00:07]
*Torp wacht ZJ's antwoord niet af, maar begeeft zich snel naar het podium
LET THE PARTY BEGIN!!!! Tijdens mijn tripje naar New York heb ik contact weten te leggen met James Chance, en nu staat hij HIER, in Club Pannonica. IS DIT NOG WEL JAZZ? is mij al gevraagd... Ja, UITGEKOTST door de jazzscene en UITGEKOTST door de funkscene... maar James Chance gaat door! Met zijn fantastische OVER-THE-TOP combinatie van deze stijlen, gaat hij verder dan Miles Davis. Ooit was hij was ooit de KONING van de No Wave, de mannelijke tegenhanger van LYDIA LUNCH. Dat is al lang geleden maar hier nog steeds timmert hij aan de weg, begeleid door zijn geweldige band: een muzikant naar ons hart: de Laziest Man in Show Business... James Chance en de Contortions!!!
[...en weg is Torp, de vloer op. Wild begint hij te dansen met een Amerikaans meisje, zo kan hij ook zijn Engels nog een beetje onderhouden.]
Mag ik een biertje ?
Mannen - de zaal is vol leuk met leuke meisjes vanavond, en ze willen DANSEN!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 00:55]
Heb je nog meer leuke acts in New York gezien ?
Wat kunnen we nog meer verwachten ??
't Lag niet aan ons, iig.
Ik steek ff 'n sigaartje op. Laat 't weekend maar komen!
Morgen komen er vast meer mensen
* Marten Jan gaapt en denkt erover om maar eens naar bed te gaan
Ik ga er vandoor, tot morgen !
* MartenJan doet zijn jas aan en loopt snel naar buiten... brr het is best wel koud buiten
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 01:24]
* Juan Zueco twijfelt...
Slapen of nog één rioja?
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 01:35]
Ren ik me de benen uit mijn lijf om hier nog überhaupt nog te zijn, doe ik moeite om me een beetje leuk aan te kleden, zie jij het gelijk!
Laat dat bier dan maar zitten, doe maar een witte wijn
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 23-12-2000 01:44]
En meneer van der Laan: Ik dans niet mer u tot u fatsoenlijk antwoord heeft gegeven op mijn e-mail
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 01:55]
Zeg Lobke, wat zie jij er goed uit, meid! Je voelt je goed, ik zie 't aan je. Kom bij ons zitten, daar is nog een tafeltje vrij...
Kijk dat Ed er is is leuk! Ik ben dol op Ed! Maar waarom is die miscommunnicatieveling hier ?
Geeft niets allemaal hoor, Torp, ik negeer hem wel. Mag ik nog een glaasje wit?
Lead the way, naar de mistletoe graag.
* Tinkerbell hoopt natuurlijk wel dat het PalinG is, anders staat ze straks nog met een vreemde te zoenen.
Hopelijk hebben ze nog een lekker muziekje...
Lekker dansen kan hij ook, mmmhhhmmm...
* Tinkerbell is benieuwd of het echt PalinG is
Ja, ik heb hier een heel lekker plaatje... dat is net iets voor zo' n mooi paar.
Nog een fijn plaatje voor dat romantische stel...
PalinG, zeg nou maar dat jij het bent! Torp staat bij de platen, dus hij kan het niet zijn. Roache is zijn bevallige zelf (inclusief wilde plannen en haren), dus.....
Ben benieuwd wie van de posters na het horen van deze uitspraak wat ruimer in zijn broekje gaat zitten.....
Zo, eens even een lekker instrumentaaltje...
Ik begin erg moe te worden, en ik mis mijn vriendje PalinG.
Ik ga maar naar zolder, denk ik. Lekker slapen! Veel te druk gehad vandaag en dat nog wel in mijn vakantie. Straks als ik weer aan het werk moet in Neverland, dan moet ik weer de strijd aangaan met die vervelende Captain Hook. BLLLL!
* Tinkerbell rookt nog 1 sigaretje bij het haardvuur, alvorens licht als een veertje naar boven te vliegen.
quote:Ik heb ook een toezegging gedaan, of ben ik niet meer welkom
Op 23 december 2000 03:09 schreef Roache_ het volgende:
Dat WILDE plan geldt overigens nog steeds, maar de aanmeldingen zijn gestagneerd bij Jjanet en haar toezegging. Over die grote blonde met een grote mond denk ik nog na.
Gezellig en een fijn muziekje!
(Je had wel een masker op kunnen doen, het is vanavond Ball Masqué)
* HarinKIE pakt Tinkerbell elegant bij de arm en begeleidt haar naar de lege dansvloer. Gewillig legt Tinkerbell haar armen om hem heen...
quote:Oops, wist ik niet Tinkerbell. Dat zou dan een Janus-kop-masker zijn, want
Op 23 december 2000 03:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Moor!!! * Tinkerbell is verbaasdGezellig en een fijn muziekje!
(Je had wel een masker op kunnen doen, het is vanavond Ball Masqué)
* Tinkerbell kan al die verliefdheidsgevoelens van Moor niet begrijpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 23-12-2000 03:25]
quote:'t Is ook 'n lang verhaal, Tinkerbell, zal het je nog wel 'ns uitleggen, in de stille uurtjes als het wat rustiger in de Club is...
Op 23 december 2000 03:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Ach Moor, ik heb me ook al weer omgekleed, hoor, ik werd direct herkend.Tinkerbell kan al die verliefdheidsgevoelens van Moor niet begrijpen.
NNiewee, ik ga naar zolder. Torp, dat vind je toch wel goed he? Dat ik nu al bijna de hele week op zolder logeer. Je weet, ik pas in een luciferdoosje dus erg veel last heb je er niet van.
quote:Stapels Rita, Moor was al gek van Nina Simone toen ie zelf nog 'n puber was, maar de directory die ik ter beschikking heb bij dat zuunige Chello is met 10 Mb al vol, dus ik krijg er niet meer dan 2 mp3-tjes op, lullig hè ?
Op 23 december 2000 03:31 schreef Rita_Reys het volgende:
Hallo, lieve mensen... ik hoorde hier hele fijne muziek... Heeft meneer Moor misschien nog meer mooie muziek voor mij? Ik ben er gek op!
* HarinKIE kijkt verlegen naar de vloer. Hij trekt z'n jas aan. Het is een beige houtjetouwtje-jas.
[Dit bericht is gewijzigd door HarinKIE op 23-12-2000 03:43]
Zeg, HarinKIE, wil je soms een lift? In mijn SaabTurbo is nog wel een plekje vrij!
Dag, meneer Moor! Leuk om kennis met u te maken, maar ik moet nu gaan, het is nog een eindje rijden... Misschien tot ziens in de club?
*Bep wordt daar niet vrolijk van en vind het, zacht uitgedrukt, niet erg netjes van Torp.
"Hoi!! Hier geld voor een rondje voor de hele zaak. Ik heb vanmiddag of vanavond geen tijd om mijn gezicht te laten zien en vanaf morgen kan ik een maandje niet meer langs surfen. CU NEXT YEAR Iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar. Groetjes Niques
"
quote:* Torp begrijpt dat het lullig is, maar vindt de reactie van TanteBep wel een beetje overdreven. TanteBep lijkt zelf wel een vlammetje! Hij was wel degelijk begonnen het kadootje uit te pakken, maar dat duurde nogal lang en het concert moest nou eenmaal ook voorbereid worden.
Op 23 december 2000 06:41 schreef Tante Bep het volgende:
Bep wordt daar niet vrolijk van en vind het, zacht uitgedrukt, niet erg netjes van Torp.![]()
TanteBep, sorry hoor, zo hebben we allemaal onze teleurstellingen in het leven. Ik neem het wel mee naar huis en ga er tijdens de kerstdagen eens goed naar kijken. Vond het heel lief van je. Als ik je niet meer zie: het ga je goed!
* Met gemengde gevoelens trekt Torp de deur goed achter zich dicht. Hij pakt zijn fiets, legt het pakje in het kinderstoeltje, hangt de tassen aan het stuur en rijdt dan met gekromde rug de straat uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 14:26]
Beetje leeg hier, maar al weer keurig opgeruimd zie ik. Mooi zo.
Heeee, lekkere dingen op de bar... Hmm, lekker hoor. Ach, wat lief... Niques was here! Jammer hoor dat ze een maandje weg moet zijn. Zo'n aardige meid.
Tink!... OEHOE???.... TINK !!!
* PalinG heeft ineens zo'n behoefte aan een beetje gezelschap dat ie er bijna van schrikt... hij loopt gauw naar zolder...
Ik was het niet... Ik dineerde van 19.00 tot 02.00 uur. Ge-wel-digenoten!
[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 23-12-2000 16:56]
He PalinG, ben blij dat je weer terug bent, gisteren waren er allemaal onbekenden in de zaak en toen hing er toch een ander sfeertje. Jij bent inmiddels zo "eigen" dat ik me gelijk weer helemaal thuis voel!
Kijk nou eens, allemaal lekkere zoetigheden, kom dus weer op het juiste moment binnenvallen! Zal eerst maar eens een flinke pot koffie gaan zetten, met een bakkie leut er bij smaakt een bosch bolleke des te lekkerder!
Wie trakteert er PalingG en weet je ook ter ere waarvan?
Ik zet je koffie even hier neer PalinG, achter de bar, voordat iemand 'm straks omstoot, wat wil jij er bij, ik neem een Bosche Bol, die zit de hele tijd al naar me te lachen, bedankt Niques op je gezondheid!
Avond !
Een borrel graag.
* Die bardienst waar Torp het over had is misschien niet zo gek
* Juan Zueco loopt teleurgesteld weer naar buiten...
Ben maar ff blijven hangen en het wordt steeds gekker, wat er nu gebeurt is dat de een na de ander binnenkomt, dan uitvoerig in het rondte kijkt en vervolgens de deur weer uitloopt, dit alles zonder ook maar 1 woord te zeggen!!
*Bep denkt, er beuren hier rare dingen, in de hoop op wat spanning ziet ze er met enige fantasie best iets x-files achtigs in. Ze neemt zich dan ook voor tot op de bodem uit te zoeken wat hier gaande is, wie weet bevindt PalinG zich wel ergens in de twilight zone!
Goh, een ansicht van Harry. Helemaal uit Polen! Wat leuk. Ik heb het heel druk om alle roddels uit de buurt te verzamelen vor Harry, zodat ie helemaal weer bij de tijd is als hij terugkomt. Dat gaat heel lekker.
Als ik de bar binnenstap vang ik nog net glimp op van een jaspand waarna de deur dicht valt. Ik neem nog een run naar de deur maar er is niemand op straat te zien. Ook vreemd dat de bezoeker eerder die avond geen woord hebben gesproken, terwijl ik toch achter de bar stond ze lijken immers iemand te zoeken dus die vraag lijkt me vrij logisch.
Terwijl op het moment dat er niemand aanwezig is ik ineens wel een stem hoor, tjonge, het wordt steeds raadselachtiger. Kijk 't nog ff aan maar als het zo stil blijft gooi ik de tent maar dicht, de vaste club is vast druk bezig met de Kerst voorbereidingen.
Ik was even op zolder om wat spullen te pakken, maar daarna wilde ik toch even bijkomen van het gesjees vandaag
Mag ik een rood wijntje?
Ha die Sanne, ben je druk? Dan schenk ik ff snel wat voor je in.
* Tinkerbell vraagt zich af waar tante Bep nou weer is gebleven.
Zo stond ik tegen d'r te praten, zo was ze weg. Vast aan het Miss Marpelen
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-12-2000 00:05]
De streams zijn vervelend; wat dat betreft is het een herhaling van BB1, toen was de laatste week ook niet om door te komen.
Is tante Beppie niet achter vlammetjes aan het frituren?
Wat is die HaringKIE nou toch allemaal aan het doen, joh?
Laten we hem zelf maar de deur uitkijken
Ik geloof waarlijk dat je een stalker hebt Tinkerbell
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-12-2000 00:24]
Zat dan ook lekker complot theorietjes te bedenken, maar toen gebeurde het weer en even later nog eens, ik zat hier in m'n eentje en vond het om heel eerlijk te zijn een beetje eng worden.
*Bep vind dit gesprek een tikkie genant, wil over de vreemde gebeurtenissen liever niks zeggen, Tink zou haar gek verklaren, het lijkt haar dan ook beter het onderwerp te omzeilen en een luchtige bui voor te wenden.
Nou ja wat doet er ook nog toe, jij bent er nu en verder is er niks aan het handje, wat wil je drinken, dan nemen we gezellig een neutje samen.
Maar ik wou dat ie toch eindelijk eens iets zei.
Hoi Sanne, sorry had je even niet gezien, wil je ook wat drinken en wilt u misschien ook iets van me drinken *roept Bep naar de man die achterin de zaak aan een tafeltje zit, ze kijkt nog eens goed verrek meiden dat is diezelfde vent die hier gisteren was!
Nee he, had ik m'n slabek maar gehouden, nou komt ie nog hierheen ook!
Zeg ik wil nou toch wel eens weten wie je bent, hoor. Dat masker kan nu toch wel af! Het Bal Masque is over.
Zeg HarinKIE: wat kom je hier eigenlijk doen?
*Bep ziet haar kans schoon en peert 'm naar de keuken
* ZJ vraagt zich af wie die man met dat biertje is. Hij komt hem wel bekend voor.
Torp, graag een rioja! Hé waar is Torp?
Weet jij iets?
...enne heeft iemand Havoc gezien?
Zo komen we de winter wel door mensen!
Havoc heb ik vanavond nog niet gezien, ook heb ik zijn sleutelbos nog niet horen rammelen, dus die zit waarschijnlijk in de kroeg
* Tinkerbell raakt geïrriteerd. Ze wil weten wie die HarinKIE is
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-12-2000 00:48]
Welja, zijn er dan ook kaassouflé's???
Iemand een vlammetje ?
* wie is toch die Harinkloon ?
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 24-12-2000 00:54]
Ik ben zwaar geïrriteerd.
Hier is je biertje Harinkie, ik ga even de snacks uit het vet halen.
quote:Doe mij ook zoiets Tante Bep !
Op 24 december 2000 00:57 schreef Tante Bep het volgende:
*Bep pleurt eerst een flinke scheut wodka in het glas en tapt dan het bier, zag ze van de week ergens op tv en de man die het dronk kwam toen helemaal los dus wie weet
* ZJ denkt dat Tink er ook wel een kan gebruiken
Ik vind het niet meer leuk, zo met die HarinKIE.
Alsjeblieft ZJ en voor Tink, Sanne en mezelf heb ik een lekker cocktailtje gemaakt. *zonder alcohol
Maar vanavond valt het tegen
De atmosfeer is wat belegen
De gasten vormen een benauwde kliek
En het ergste - waar is de muziek?
quote:Ik ben juist zo blij dat er even geen muziek opstaat. Als ik nog één jingle-bell of iets wat daar op lijkt hoor word ik helemaal gek...
Op 24 december 2000 01:12 schreef HarinKIE het volgende:
Hoor ik iets over sfeer?
Die is hier geloof ik niet meer
De andere avond was het fijn
Om in deze Club te zijnMaar vanavond valt het tegen
De atmosfeer is wat belegen
De gasten vormen een benauwde kliek
En het ergste - waar is de muziek?
Maare, effe zonder gekheid; gisteren was er hier een gemaskerd bal, vandaag hangen we gewoon wat aan de bar, kijken een beetje naar het grote scherm af en toe. Niets bijzonders eigenlijk.
Kom je allang op Fok, of ben je helemaal nieuw?
* HarinKIE pakt zijn houtjetouwtjejas
Dag Tink, misschien tot later?
En de rest: een prettige avond nog!
Wat een verademing zeg...
http://members.ams.chello.nl/m.v.d.looij/2001.html
* Moor voelt zich hier best thuis in de late uurtjes
Bep, succes in de keuken ! Hier wordt ook nog gegoocheld met 4 kg. bevroren gans uit Polen
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 24-12-2000 02:11]
Wat een rust he?
Had eerst ff gekeken bij de buren. Die lijken allemaal al te slapen. Maar hier hangen zo te zien nog wat nachtbrakers rond, gezellig! Zal ik zelf een drankje pakken, of sta jij achter de bar Sanne?
4 kg. bevroren gans uit Polen! Dat 't arme beest onderweg niet uit de lucht is gevallen door al dat ijs, hadden ze in Polen best een beetje antivries toe kunnen dienen voor ie aan de vlucht begon.
Ben weer naar de keuken..
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 24-12-2000 02:28]
* Het schijnt te gaan sneeuwen vannacht.. Toch nog een romantische nacht in de club?
Was nieuwsgierig geworden naar de artiest achter die prettige muziek van zonet. Dus heb maar ff wat info over die Bastos opgezocht. Heb ik het goed en komt dat nummertje van deze cd hieronder?
Enne Simba, ik begon je al te missen!
quote:Yep, Qt. Gaven een prachtig concert enkele weken geleden hier in het Tropenmuseum.
Op 24 december 2000 02:41 schreef Qt het volgende:
Lekker Sanne!Kan ik mijn drankje hier nog opdrinken of moet ik het meenemen naar nr 9?
Was nieuwsgierig geworden naar de artiest achter die prettige muziek van zonet. Dus heb maar ff wat info over die Bastos opgezocht. Heb ik het goed en komt dat nummertje van deze cd hieronder?
Enne Simba, ik begon je al te missen!
Duik m'n mandje in, laat de zooi maar gewoon staan hoor, ik kom toch vroeg hier naar toe, moet nog 30 liter soep maken, kan ik als de bouillon staat te trekken, intussen mooi opruimen.
Zal voor jullie nog ff het plaatje opzetten wat ik aan Torp heb gegeven, het leek me nl. wel leuk om de clubavonden af te sluiten met een vast nummer opgedragen aan Ed.
En toen ik dit hoorde dacht ik, dit is Ed nou echt op het lijf geschreven, niet meteen afhaken, het begint traag maar als je ff blijft luisteren komt het allemaal goed: http://artists.mp3s.com/artists/41/ppk.html
Truste lieffies, tot morgen.
Ik luister ondertussen nog wat naar de muziek van Tante Bep en ga daarna maar eens slapen. Kom morgen nog wel even kijken hoe de soep is gelukt.
Dus truste alvast!
Bedankt Qt , maar ik moet ook slapies doen. Ik loop wel gelijk met je mee naar buiten, goed?
[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 24-12-2000 04:00]
Ik ben blij dat Roache het pad heeft 'ont-ijzeld'. Ik ben goed gemutst en ga wel effe de zaak aan kant brengen. De jongen heeft hard gewerkt vannacht dus het is wel zo aardig de boel een beetje aan de kant te hebben als hij zo wakker wordt of de rest binnenkomst voor een bakkie.
Effe nog zijn kussentje opschudden. Ligt er achter nog een warm deken?
*alba loopt effe achter de bar en neemt uit het kantoortje een deken mee, en stopt Roache goed in
Slaap lekker jongen, vannacht moet je weer goed voor onze vaders, moeders, zusters, broers, zonen en dochters zorgen....
Ik ga eens een lekker kopje koffie zetten.
Ik heb met name in het hoekje geveegd, daar waar nog een halfleeg verschraald biertje stond. Er hing een rare atmosfeer rond dat biertje. Ik zal het bier-glas (volgens mij zag ik vingerafdrukken) maar effe in het kantoor op een veilige plek opbergen. Er is iets niet helemaal goed met de eigenaar van dat glas....
* alba kijkt nog effe naar Roache, de jongen slaapt lekker (hij snurkt zelfs een beetje).
Nee, die wil nog geen koffie. Nou dan maar alleen een bakkie doen en ik neem gewoon een stuk kerststol, wat mij betreft is het al kerst.
Zo, dat was het wel weer, ik ga naar huis. Sudderlapjes opzetten voor het kerstfeest. Effe nog naar Roache kijken.
*Roache slaapt nog, alba veegt wat haar uit zijn oog. Ze zou willen dat hij wat minder gel gebruikte..
Ik schrijf wel effe een briefje dat iemand Roache op tijd wakker moet maken, hoor. Uiterlijk 18.00 uur. Hij wil BB zien. Maar dat zal wel geen probleem zijn, een apperatiefje voor de exit van Bianca door Tante Bep zal hem toch wel uit zijn dromen helpen? Ik kom strakjes nog wel effe kijken.
*alba verlaat de club, nadat ze de verwarming nog een klein beetje hoger heeft gezet. Anders is de binnenkomst zo koud en wordt Roache wellicht verkouden.
Zo te zien groeien we hier ook weer uit ons jasje.
ik zal maar vast beginnen met inpakken.
*Torp, enig idee hoe laat je nummer 9 opent?
De sneeuw komt met bakken naar beneden.
Suirad moet uitkijken dat hij zijn bevallige beentjes niet breekt bij het overbrengen van de spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |