abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_574112
voor Danny

Deel 1: www.fokforum.nl/showtopic/22938
Deel 2: www.fokforum.nl/showtopic/24690
Deel 3: www.fokforum.nl/showtopic/25018
Deel 4: www.fokforum.nl/showtopic/25295
Deel 5: www.fokforum.nl/showtopic/25950
Deel 6: www.fokforum.nl/showtopic/26779
Deel 7: www.fokforum.nl/showtopic/27101

Voor de echte jazzliefhebber zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, reunie met als gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; en 3 december Steven Bernstein's Sex Mob (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 22-12-2000 11:57]

vrijdag 22 december 2000 @ 04:02:26 #2
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574114
grrrrrr, jij wist de hoofdletters en de links.........
Wilde ik ook eens 15 minutes of fame..........
Ben te zaai voor een signature
pi_574121
En Havoc ligt ook allang op 1 oor!

Btw: hebben jullie gisteren meegekregen....Havoc......Qt......mistletoe...........?

pi_574123
*Qt stond nog op de deur te bonken bij nr 7

Heb er een routebeschrijving neergelegd om naar een griezel kelder te gaan. Don't blame me als het niet spannend genoeg is, ben er zelf nog nooit binnen geweest

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_574124
Jahaaaaa Tink zeker, wij werden daar de dupe van... (weet je nog? )

Is goedgekomen, zullen we maar naar boven gaan?

pi_574126
* Tinkerbell gaat naar zolder. Welterusten honeybunches!

[mopper de mopper} Met de dag meer op Bianca lijken ...grrr....[mopper]

*Het geluid sterft weg....

vrijdag 22 december 2000 @ 04:08:28 #7
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574128
Kei-spannend! Zo spannend dat ík in m'n broek plaste en ik nu alle resterende tijd nodig heb hier afscheid te nemen en onderwijl m'n stoeltje poetsend mijn werkster vervloek dat ze geen nachtdiensten draait! Denken jullie na over het Plan? Tot snel!!

R

pi_574129
Ik hoorde mijn naam net vallen.. Stoorde ik in een goed gesprek?

edit: Ik zie dat iedereen gaat slapen.. Truste!

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 04:09]

pi_574132
* PalinG lacht hardop om Tink en neemt afscheid van de Club (for today anyway) en huppelt vrolijk achter de bar vandaan richting trap

Tot zaterdag lieve mensen... trusten!

vrijdag 22 december 2000 @ 04:14:41 #10
374 beelzebub
master of disaster
pi_574136
Ok wat jullie willen, wat is club pannonica en wat heeft dat met ed in de volkskrant te maken?
pi_574138
Voor beelzebub:

De Club is uit nostalgie voor Ed ontstaan. Het is ZIJN jazzclub. Torp is hier de chef, Havoc de baas, ik run vaak de bar... Heel gezellig om ff stoom af te blazen en ff wat te drinken als BB je allemaal ff te veel wordt (of te weinig is). Kijk bovenaan maar eens in de versleten topics...

pi_574140
Ik heb net uitgelegd in dat ander topic. Lees deel 1 er maar op na, hoe het zo kwam enz. Zie eerst post hierboven, daar staat de link naar deel 1.

Neem wat te drinken nu je toch hier bent. Gezellig. (Ga ik nu met palinG naar zolder )

pi_574149
Tink, I'm yours...
  vrijdag 22 december 2000 @ 04:27:16 #14
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574156
PalinG, dat je me het licht in de ogen niet gunt moge duidelijk zijn, maar dat je interforiaal reclame gaat maken voor je nieuw aangemaakte topic lijkt me toch wel een beetje overdreven!!!! FOEI!
pi_574160
*Qt schenkt alvast een drankje in voor Tante Bep die aan de verkeerde deur staat te morrelen

Iedereen gaat inmiddels zo'n beetje naar bed. Maar de bar is natuurlijk altijd open hier.

pi_574161
* PalinG kijkt beteutert en sputtert nog tegen dat ie z'n woorden reeds heeft ingeslikt...

[koos-modus]Ik geef aaalles tjoe... stjeellutzje hufterrz[/koos-modus]

Roache_ ik gun je meer licht dan je vermoed, vandaar deze welgemeende

truste! (Tink roept...)

vrijdag 22 december 2000 @ 04:32:05 #17
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_574165
Ik accepteer de zoen van de hierbij volledig non-homofoobverklaarde HarinG en verklaar hierbij de topic tot officieel, de stemmen zijn geteld en de strijd is gestreden, je hebt je topic jongen: doe er je voordeel mee!
pi_574169
Krijg ik hier dan wat te drinken, sta ik potdomme weer voor de verkeerde deur, ik stik van de dorst!
pi_574175
*Qt gaat op zoek naar een cocktail voor Tante Bep

En ondertussen staat bij Roache een whiskey voor je klaar

pi_574178
Ik heb gevonden wat ik zocht Speciaal voor Tante Bep:

Godmother

2 oz. wodka
1 oz. Amaretto

Zo, voorzichtig doorroeren, wat ijs erbij.. Proost!

pi_574181
Cheers, ik loop ff naar hiernaast want daar liggen de "vlammetjes" in de pan, kom ik zo met een schaal vol terug, hoef ik tenminste niet in die frituurmeur te zitten.
pi_574186
Lekker Tante Bep! Ik hop me ook helemaal gek vandaag tussen al die verschillende clubs... Heb er een vreselijke honger van gekregen!
pi_574189
*Bep wandelt de club binnen met een schaal vol vlammetjes

Zo, lekker wat hartigs te kanen, Qt mag ik nog zo'n verukkelijke God Mother cocktail om de vlammen mee te blussen, thnx.

pi_574192
Shit, de "hot chili sauce" vergeten, zo is het een beetje flauw, ben ff naar de buren.
pi_574193
Ik zet 'm alvast neer Tante Bep. Neem zelf ffies een colaatje, meer alcohol en ik val van mijn kruk.
pi_574195
*Qt zoekt een geschikt plekje

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 22-12-2000 04:55]

pi_574196
Hier zijn ook de maretakken uit deel 7. Die hangen er voornamelijk voor Tink en PalinG, maar als je een leuke vent ziet: gewoon grijpen!

pi_574228
Valt er hier nog wat te "tongen"?
pi_574230
Nog ff dan voor het slapen gaan:

French Kiss

3/4 oz. frambozenlikeur
3/4 oz. wodka
ananassap

Maar er staat ook zwarte koffie klaar bij Roache Truste Tante Bep!

vrijdag 22 december 2000 @ 05:36:00 #30
374 beelzebub
master of disaster
pi_574233
+=lekkere tongerd?
pi_574236
Thrillseekertjuuuuuh die B.Bub, is niet eens bang voor een sexueel overdraagbare aandoening.
pi_574520
* Torp twijfelt even en kiest dan toch maar voor de hoofdletters... Aah, hier voelt hij zich meteen thuis. Daar is de bar, de mistletoe van Qt, het podium, het kantoortje (rommelig als altijd), daar zijn de toiletblokken - niet zo nieuw meer maar netjes fris. Alles staat al klaar voor een lange dag in Club Pannonica!

Hmm... misschien toch geen gek idee om de boel op te splitsen, en een aparte snackhoek bij de club te beginnen? Dat is aan Roache en TanteBep wel toevertrouwd (leuk je weer te zien, Beppie! Ik hoor dat je een tijdje moeite had om een voet over de drempel te zetten). Dan kunnen we hier verder bouwen aan de kwaliteits-jazzclub die Ed ooit voor ogen had...
Nou ja, misschien meer een puntje voor de medewerkers-vergadering.

Nu eerst maar eens een goeie kop koffie, want er valt nog een hoop te doen!

pi_574741
Verzoekje aan PalinG: PalinG, het wordt zo'n lang verhaal, wil je dit even op pagina 1 plakken? Is wel handig, dacht ik.

Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Voor de echte jazzliefhebber zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, reunie met als gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; en 3 december Steven Bernstein's Sex Mob (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 22-12-2000 11:55]

pi_574843
Gefixed, ben weg, trein halen...
Veel plezier allemaal!!
pi_574862
Bedankt PalinG! Goeie reis! (hoop dat je m'n herziene versie nog even kunt plakken over de ouwe links, boven de flyer graag)

[edit] hij is al weg, helaas!]

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 22-12-2000 12:10]

pi_575518
* Tinkerbell is thuis waar PalinG en Torp zijn

Ik hou van je Roache, zonder twijfel, maar toch..

pi_576062
Zo, klaar mwt werken en geen kerstborrel gehad.

*Lekker belangrijk

Suirad pakt de sleutel onder de mat vandaan en opent de deur.

Erg donker.
Ik zal even de verlichting aanmaken.
En een rustig *kerstcd'tje aanzetten.
Even wat blokken in de haard en een lucifer erbij.

ZO.

Gezellig.

Ik neem een lekker drankje, en laat geld op de bar achter.

pi_576082
quote:
Torp schreef: (leuk je weer te zien, Beppie! Ik hoor dat je een tijdje moeite had om een voet over de drempel te zetten)
Nou, ook leuk om jou te zien Torp, maarre weet je wel zeker dat je de Beppie die jij bedoelt voor je hebt? Want moeite om een voet over de drempel te zetten klinkt Tante Bep nl. niet echt bekend in de oren!

Denk eerder aan, zonder kloppen of bellen, overal onuitgenodigd naar binnen denderen, ter plekke ongevraagd eten en drinken pakken en het pand zonder te betalen weer verlaten na eerst een fikse boer te hebben gelaten, dan heb je een beeld wat iets meer overeenkomt met de realiteit.

Denk er maar rustig even over na hoor, want je ziet ineens zo witjes, ga ik ondertussen even een kijkje in de keuken nemen..

pi_576126
Suirad tilt vermoeid zijn armen onder zijn hoofd en valt aan de bar in slaap.

*vrede op aarde

*VREDE
*VREDE

pi_576135
O ja, da's waar ook Torp, ben niet helemaal van God los hoor, kan af en toe ineens heel sociaal doen, zolang het maar geen geld kost tenminste want dan ben ik niet thuis.

Enfin, kon op een hele geinige manier illegaal aan een muziekje komen wat mij direct aan Ed deed denken, dat is nou helemaal Ed dacht ik. Daarom wil ik het je hierbij dan ook aanbieden in de hoop dat het bij jou dezelfde sfeer oproept en de Jazz Club Avonden steeds zou willen eindigen met Ed's eigen Pannonica Clublied.

I Have A Dream (Dr. M.L.King voice) (PPK)

http://artists.mp3s.com/artists/41/ppk.html

pi_576569
*Suirad schrikt wakker

Zo, drie uur geslapen.

Volgens mij heb ik naar gedroomd.

Zo te zien is het vuur langzaam uitgegaan.
Suirad gooit nog wat hout in de haard en steekt het weer aan.

Suirad zoekt de koffie en gooit er wat van in de machine, wat water erbij en niet vergeten het knopje aan te zetten.

pi_576587
* Cartman1 rent woedend naar binnen, tapt een biertje, slaat deze in 1 teug achterover, gooit geld op de bar, kijkt heel even om zich heen; zou hier geen feestje zijn? En rent weer naar buiten, kom later nog terug; eerst ff afkoelen
pi_576594
De koffie pruttelt.

Suirad diept uit zijn tas een grote doos op.
Een cadeautje van de baas.

Zo, die gaan we eens lekker aansnijden bij de koffie.

Even kijken of er boter in de keuken staat.

pi_576602
Suirad komt uit de keuken en ziet net cartman1 verhit naar buiten rennen.
Er ligt geld op de bar en cartman1 heeft ook een pakje achtergelaten.
pi_576606

Oh, het huwelijks-cadeau van Madonna.

Wat is hier aan de hand?

vrijdag 22 december 2000 @ 20:53:10 #46
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_576609
'n Avond.
Doe mij maar 'n bakkie. Sterke graag, nee dank je, geen melk en suiker. De avond is nog lang en ik wil nog even wakker blijven voorlopig.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
pi_576616
Hee Suirad, kwam al eerder even binnen maar toen lag je zo lekker te pitten, dat ik je niet wilde storen.

Kijk aan, een heuse kerstsnol, da's zo gek joh, maar als er wat te kanen valt "weet" ik dat vrijwel meteen, gek he. Zou het een soort ingebouwde radar kunnen zijn misschien?

Ach wat kan mij het ook schelen zolang ik maar op het juiste moment binnen kom vallen. Zal ik er een lekker bakkie koffie bij zetten?

pi_576631
Wat kwam er nou ineens voorbij vliegen, wat zeg je nou toch, Cartman die helemaal rood was aangelopen van woede leek het, jeemig wat zou er aan de hand zijn?

Misschien was ie wel zo rood van de kou, of de drank, kan toch?

Dag Cynix, hier heb je een lekker bakkie koffie, plakje kerstsnol erbij, want Suirad trakteert.

pi_576645
Tante Bep,

Waarom heb je me niet even zachtjes wakker geschud.

Nu heb ik het gevoel alsof ik bakstenen in mijn kop heb.

Nou ja, de volgende is van mij.

vrijdag 22 december 2000 @ 21:07:19 #50
4011 Cynix®
zonder jasje
pi_576656
Dank je Tante Beppie. Ik wacht nog even rustig af op de dingen die komen gaan.

Heb vanaf vandaag trouwens vakantie. Een weekie. Altijd lekker natuurlijk!

pi_576685
Fijn Suirad, laat ik je lekker doormeuren, wordt het niet eens op prijs gesteld omdat jij bakstenen in je hoofd voelt.

Tuurlijk, kort tukkie levert klinkertjes, een lange tuk waalsteentjes, een remslaapje bakstenen en een halve coma produceert stoeptegels.

Ja doei, m'n zolen, niet de slaap maar de drank veroorzaakt bricks in the wall, gewoon gelijk weer een neut nemen en je hebt nergens last meer van.

pi_576867
* Na een lekkere warme douche stapt Torp opgeruimd de club binnen. Goedkeurend kijkt hij naar het podium: alles staat klaar. De muziekinstrumenten glimmen, de versterkers zoemen zachtjes. Een roadie is net bezig de microfoons te testen

Ik heb er zin in!!! Laat nu het publiek maar komen!

pi_577175
Het heeft even geduurd, maar nu begint het toch lekker vol te lopen. Vooralsnog weer vooral toeristen, misschien moeten we toch iets aan die aanvangstijden gaan doen...
Nou ja, laat ik nu eerst maar dat pakketje coke naar de kleedkamer brengen, zoals ze hebben gevraagd.
  vrijdag 22 december 2000 @ 23:50:54 #54
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_577188
* ZJ komt na lange tijd van onthouding de Club weer eens binnen

Mag ik een Baco ?

pi_577194
Een Baco voor jou. Eindelijk een bekende!
  vrijdag 22 december 2000 @ 23:56:04 #56
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_577210
* ZJ is een beetje lui op de vrijdagavond en vraagt zich af..

Is er nog iets gebeurd hier ? Aardige roddels misschien ?

pi_577232
* Torp staat te goochelen aan de bar, waar blijven de anderen, hij kan alle bezoekers haast niet bedienen!

Sorry, nu geen tijd, Zeeuws Jongetje. Er is hier inderdaad een en ander gebeurd, maar zoals je ziet, gaat hier vanavond nog VEEL MEER gebeuren! De band gaat zo beginnen en misschien heb je het niet door maar het is vanavond Bal Masque, dus ik zou maar snel een masker opzetten!!! Dan kun je nog mee doen aan het grote Klonenklassement !!!!

zaterdag 23 december 2000 @ 00:04:24 #58
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_577246
Ja, dat verhaal heb ik inmiddels begrepen.
pi_577254
Goed zo, want ik geloof dat het concert zo van start gaat.

(afluisteren met RealPlayer, die je gratis kunt downloaden.)

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 00:07]

pi_577285
Zeeuws Jongetje, je kunt een aardig zakcentje verdienen als je aan deze kant van de bar komt staan! Dan ga ik nu even naar voren want het is zover!

*Torp wacht ZJ's antwoord niet af, maar begeeft zich snel naar het podium

LET THE PARTY BEGIN!!!! Tijdens mijn tripje naar New York heb ik contact weten te leggen met James Chance, en nu staat hij HIER, in Club Pannonica. IS DIT NOG WEL JAZZ? is mij al gevraagd... Ja, UITGEKOTST door de jazzscene en UITGEKOTST door de funkscene... maar James Chance gaat door! Met zijn fantastische OVER-THE-TOP combinatie van deze stijlen, gaat hij verder dan Miles Davis. Ooit was hij was ooit de KONING van de No Wave, de mannelijke tegenhanger van LYDIA LUNCH. Dat is al lang geleden maar hier nog steeds timmert hij aan de weg, begeleid door zijn geweldige band: een muzikant naar ons hart: de Laziest Man in Show Business... James Chance en de Contortions!!!

pi_577309
Lekkur!!!
Daar ga ik ff rustig van genieten!
pi_577335
Jaahhh!!!! Maar rustig? Ik ga weer DANSEN met een van die toeristes, want die hebben er allemaal zin in vanavond!!
Joehoe! Let's dance, gals!

[...en weg is Torp, de vloer op. Wild begint hij te dansen met een Amerikaans meisje, zo kan hij ook zijn Engels nog een beetje onderhouden.]

zaterdag 23 december 2000 @ 00:50:23 #63
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_577376
*Marten Jan wordt naar binnen gelokt door de muziek

Mag ik een biertje ?

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
  zaterdag 23 december 2000 @ 00:53:08 #64
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_577382
Ola!, mag ik een rioja?
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_577386
Pfff... dat was LEKKER. Ja MartenJan, hier heb jij een lekker koel biertje. Ik tap er gelijk een hele zooi want ze komen allemaal hierheen nu, zie ik. Hmm, lekker mellow nummertje...
En een rioja voor Juan...

Mannen - de zaal is vol leuk met leuke meisjes vanavond, en ze willen DANSEN!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 00:55]

zaterdag 23 december 2000 @ 00:55:38 #66
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_577388
Bedankt !

Heb je nog meer leuke acts in New York gezien ?

Wat kunnen we nog meer verwachten ??

Richt je nooit op wie of wat je bent, maar altijd op wie of wat je wilt worden...
pi_577395
MartenJan - als de opkomst onder de Fokkers zo grandioos is als vanavond, dan komt er HELEMAAL geen act meer. NIKS. AFGELOPEN. Dan mag Havoc de boel vanavond nog dubbel op slot gooien! Dan verhuis ik wel met m'n club naar een betere plek want dit levert niks op!
  zaterdag 23 december 2000 @ 01:05:26 #68
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_577407
* Juan Zueco knikt begrijpend naar Torp en bestelt nog een rioja
pi_577410
*Cynix kan er ook allemaal niks aan doen, maar wenst Torp in ieder geval meer publiek voor z'n geweldige acts

't Lag niet aan ons, iig.
Ik steek ff 'n sigaartje op. Laat 't weekend maar komen!

zaterdag 23 december 2000 @ 01:09:39 #70
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_577415
Kom, kom het is gewoon een rustige avond !

Morgen komen er vast meer mensen

* Marten Jan gaapt en denkt erover om maar eens naar bed te gaan

pi_577417
Da's waar... sorry ik was even mezelf niet.
pi_577424
Torp, dat zou heel jammer zijn! Dit is een prachtige jazzclub, daar kan de Stichting nog een voorbeeld aan nemen! En lekker veel vrouwvolk vanavond.
pi_577426
Ja, leuke plek hoor! Ed heeft het er de hele tijd over! Doe ons even een lekker koud biertje, trouwens!
Gedrag objectief bekijken is onmogelijk
  zaterdag 23 december 2000 @ 01:20:26 #74
7107 MartenJan
Klaar voor de aktie
pi_577441
Ok, tot ziens !

Ik ga er vandoor, tot morgen !

* MartenJan doet zijn jas aan en loopt snel naar buiten... brr het is best wel koud buiten

pi_577446
Tot morgen? Nou, ik denk het niet, MartenJan.
...en voor de heren 2 lekkere pils!

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 01:24]

zaterdag 23 december 2000 @ 01:25:49 #76
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_577450
Juan begint een beetje te gapen..

* Juan Zueco twijfelt...

Slapen of nog één rioja?

pi_577455
Nou, jij bent de klant en ik sta achter de bar. Dus jij mag het zeggen.
  zaterdag 23 december 2000 @ 01:34:31 #78
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_577467
Nou doe er dan maar eentje en neem zelf ook wat.
pi_577468
Okee, maar ik neem liever een biertje. Kijk eens, een lekker riojaatje voor jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 01:35]

pi_577472
Ja bier graag
pi_577481
...En daar hebben we zowaar Tinkerbell!!!
Hier meid, biertje voor jou!!! Wat zie je d'r leuk uit! Maar je valt wel een beetje op met dat masker want d'r lopen hier maar weinig klonen rond!
pi_577485
Laat mij dat biertje betalen, barman. Heeft deze mooie dame geen zin in een dansje?
pi_577487
Hoe kon je nou zien dat ik het was?

Ren ik me de benen uit mijn lijf om hier nog überhaupt nog te zijn, doe ik moeite om me een beetje leuk aan te kleden, zie jij het gelijk!

Laat dat bier dan maar zitten, doe maar een witte wijn

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 23-12-2000 01:44]

pi_577490
Ik had je gewaarschuwd!!!
Okee een witte wijn. Op wie z'n kosten dan?
pi_577493
Op MIJN kosten! Rondje voor allemaal. En ik kan 't betalen, want ik heb de laatste tijd veel schnabbeltjes...
pi_577496
Goeienavond. Nog wat te beleven hier? Ik lust wel 'n goed glas rode wijn.
pi_577497
Hee Ed, dat was de afspraak niet. Daar hebben we 't toch uitgebreid over gehad.
pi_577499
Een wit wijntje op de kosten van Ed

En meneer van der Laan: Ik dans niet mer u tot u fatsoenlijk antwoord heeft gegeven op mijn e-mail

pi_577500
Hee Ed! Nou, een drankje van jou sla ik niet af. Proost!
pi_577508
Ah, Ed en z'n vriend gaan aan een tafeltje zitten. Mooi zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 01:55]

pi_577510
Dank je. Mooi tafeltje.
Jij bent de uitbater, als ik het goed begrijp? Lijkt me wel een gezellige tent hier.
pi_577511
Oeps? Waarom? Mag ik daar niet zitten?
pi_577512
[......]

Zeg Lobke, wat zie jij er goed uit, meid! Je voelt je goed, ik zie 't aan je. Kom bij ons zitten, daar is nog een tafeltje vrij...

pi_577517
* Tinkerbell tegen Torp

Kijk dat Ed er is is leuk! Ik ben dol op Ed! Maar waarom is die miscommunnicatieveling hier ?

pi_577518
Ahaa, ik begrijp 't. Hihihihi.
*Lobke verklapt niks hoor
pi_577519
[Torp wordt het allemaal teveel en gaat even naar het toilet]
  zaterdag 23 december 2000 @ 02:07:02 #97
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577534
Goedenavond samen! Ik dacht, ik wip even binnen.
Wat een gezellig plekje hier. Lekkere muziek zeg!
pi_577535
Wat begrijp Lobke wat ik niet begrijp

Geeft niets allemaal hoor, Torp, ik negeer hem wel. Mag ik nog een glaasje wit?

pi_577537
Hallo PalinG

Wat mag het zijn?

zaterdag 23 december 2000 @ 02:09:58 #100
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577538
Hallo daar juffrouw Tinkerbell
Volgens mij ken ik u wel!
Wilt u wellicht met mij een dansje wagen
Of mag ik u dat soms niet vragen?
pi_577542
Met u altijd meneer HarinKIE,

Lead the way, naar de mistletoe graag.

* Tinkerbell hoopt natuurlijk wel dat het PalinG is, anders staat ze straks nog met een vreemde te zoenen.

pi_577544
[Torp staat grijnzend achter de bar, het loopt nu toch nog lekker vol. Zou Havoc ook nog komen?]
  zaterdag 23 december 2000 @ 02:15:20 #103
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577549
* lichtelijk onder de indruk van zijn eigen brutaliteit begeleidt HarinKIE zijn danspartner naar de mistletoe.

Hopelijk hebben ze nog een lekker muziekje...

pi_577563
*De armen van HarinKIE voelen erg bekend aan

Lekker dansen kan hij ook, mmmhhhmmm...

* Tinkerbell is benieuwd of het echt PalinG is

pi_577569
* Tinkerbell denkt dat het ook wel eens iemand anders kan zijn, in ieder geval een bekende
  zaterdag 23 december 2000 @ 02:25:45 #106
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577571
PalinG? Ik heet HarinKIE, meisje. Maar ik moet zeggen, ik heb ook 't gevoel dat ik je al jaren ken... Laten we nog weer eens on de mistletoe door slijpen...
pi_577581
* Torp is diep in de platenkast gedoken...

Ja, ik heb hier een heel lekker plaatje... dat is net iets voor zo' n mooi paar.

zaterdag 23 december 2000 @ 02:32:30 #108
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_577583
Wow, wat een knalfuif hier!
Laat ik me even voorstellen, ik ben _Ehcaor...oh fuk, vergeten een kloon te maken. Maar zo te zien heb ik er goed aan gedaan de moeite te laten. Dit is trouwens een cameo, manlief heeft wilde plannen voor morgen, dus ik en m'n kapsel moeten fit zijn straks. Eén rode wijn kan nog wel denk ik.
pi_577584
* Tinkerbell gives it all she got

Turn me around and around mister HarinKIE!

pi_577587
Gelukkig! Iemand die ik gewoon herken

Zo zo, wilde plannen. Waar ken ik dat toch van ?

pi_577589
Hallo Roache! Lekker rood wijntje voor jou... maar je hebt wel de band gemist!

Nog een fijn plaatje voor dat romantische stel...

zaterdag 23 december 2000 @ 02:36:33 #112
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577592
Ha! Het vlotte werk! Is dat niet de Chachacha, of eh... de mambo?
pi_577593
De bossa nova

PalinG, zeg nou maar dat jij het bent! Torp staat bij de platen, dus hij kan het niet zijn. Roache is zijn bevallige zelf (inclusief wilde plannen en haren), dus.....

zaterdag 23 december 2000 @ 02:41:57 #114
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577595
Toe Tink
Maak me niet verlegen
Anders val ik jou misschien wel tegen
Neem me niet meer in de maling
En spreek niet over ene PalinG
pi_577599
Ik draai van al die plaatjes maar een stukkie want anders duren ze zo lang... Eens even kijken, wat hebben we hier?
pi_577604
* Tinkerbell vindt de muziek heel fijn en sleept HarinKIE maar weer de dansvloer op
  zaterdag 23 december 2000 @ 02:48:10 #117
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_577606
PalinG is wel een smerige topicjatter, vinden jullie ook niet? En die glibberige manier waarop hij het deed, bah! Gelukkig is 'ie er niet, anders zou ik dramatisch mijn wijn in zijn gezicht gooien en roepen: "Jij!! Jij!! Jij topicjatter!!"
Ja, dat zou ik doen! (En hem daarna meteen vergeven, want hij is wel een lekker ding, wow!)

Ben benieuwd wie van de posters na het horen van deze uitspraak wat ruimer in zijn broekje gaat zitten.....

pi_577609
Zit die topic eigenlijk al op slot, Roache?
  zaterdag 23 december 2000 @ 02:52:11 #119
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_577611
Nee natuurlijk zit die topic nog niet op slot, die is onvindbaar, zo diep als 'ie zit....
pi_577619
Nou Roache... ik heb nog ergens een linkje naar jouw topic, maar waar ook weer?

Zo, eens even een lekker instrumentaaltje...

pi_577621
Is dat lekkere dansmuziek of niet? Even de naald optillen, en wat hebben we daar: Besame Mucho!
  zaterdag 23 december 2000 @ 03:02:31 #122
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577625
Tinkerbell, je danst fenomenaal...
Zo licht, zo vrij!
pi_577633
Zeg eh Torp, ik wou die Havoc ook nog wel effe spreken, denk je dat-ie nog komt of laat-ie het afweten?
  zaterdag 23 december 2000 @ 03:09:44 #124
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_577638
Te veel voor me dit geslijp!
Truste lieve mensen en HarinKIE, we zien mekander wel weer.
Dat WILDE plan geldt overigens nog steeds, maar de aanmeldingen zijn gestagneerd bij Jjanet en haar toezegging. Over die grote blonde met een grote mond denk ik nog na.
pi_577639
Eh tja... hij zou hier zijn! Maar ik weet 't ook niet hoor! Ik begin er trouwens genoeg van te krijgen, de tent loopt al weer behoorlijk leeg, en een feestavond was 't natuurlijk niet echt te noemen...
pi_577642
* Tinkerbell is dan ook zo klein als Ed's duim

Ik begin erg moe te worden, en ik mis mijn vriendje PalinG.
Ik ga maar naar zolder, denk ik. Lekker slapen! Veel te druk gehad vandaag en dat nog wel in mijn vakantie. Straks als ik weer aan het werk moet in Neverland, dan moet ik weer de strijd aangaan met die vervelende Captain Hook. BLLLL!

* Tinkerbell rookt nog 1 sigaretje bij het haardvuur, alvorens licht als een veertje naar boven te vliegen.

pi_577644
Ja Ed, laten we ook gaan, joh. Een goed gesprek met dat blonde vrouwtje hier zit er geloof ik ook niet in!
pi_577647
Moor doet ook maar eens 'n muntje in de Jukebox...
pi_577650
quote:
Op 23 december 2000 03:09 schreef Roache_ het volgende:
Dat WILDE plan geldt overigens nog steeds, maar de aanmeldingen zijn gestagneerd bij Jjanet en haar toezegging. Over die grote blonde met een grote mond denk ik nog na.
Ik heb ook een toezegging gedaan, of ben ik niet meer welkom ? (In real-life ben ik helemaal niet blond, overigens )
  zaterdag 23 december 2000 @ 03:17:02 #130
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577652
Ach lieve lieve Tinkerbell
Jouw naam is als een klokkespel
Kun jij die PalinG niet vergeten
Toe laat mij het nu dan weten
De paling is dit jaar niet duur
Maar lekkerder is haring - in 't zuur!!!
pi_577654
Moor!!! * Tinkerbell is verbaasd

Gezellig en een fijn muziekje!

(Je had wel een masker op kunnen doen, het is vanavond Ball Masqué)

zaterdag 23 december 2000 @ 03:19:43 #132
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577657
Toe HarinKIE, wat een heerlijk nummer draait Moor daar!!! Dat is voor ONS!!!

* HarinKIE pakt Tinkerbell elegant bij de arm en begeleidt haar naar de lege dansvloer. Gewillig legt Tinkerbell haar armen om hem heen...

pi_577658
quote:
Op 23 december 2000 03:18 schreef Tinkerbell het volgende:
Moor!!! * Tinkerbell is verbaasd

Gezellig en een fijn muziekje!

(Je had wel een masker op kunnen doen, het is vanavond Ball Masqué)

Oops, wist ik niet Tinkerbell. Dat zou dan een Janus-kop-masker zijn, want
* Moor is verscheurd tussen zijn liefde voor Hummie en nieuw opvlammende compassie met Hieke
pi_577660
*stampvoetend laat Tink weten dat ze PalinG wil en GEEN HarinG!
pi_577663
Ach Moor, ik heb me ook al weer omgekleed, hoor, ik werd direct herkend.

* Tinkerbell kan al die verliefdheidsgevoelens van Moor niet begrijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 23-12-2000 03:25]

pi_577666
Nounounou! Dat mag in de krant! Moor in de Club, en nog met een lekker liedje ook! Tinkerbell, doe die knul een plezier en gun 'm nou nog een dansje. Je ziet toch dat hij smoor op je is!
Okee jongens tabee, ik ga naar huis!
* Torp loopt naar de deur, en passeert Ed en z'n vriend, die buiten staan te discussieren.
pi_577668
ALLEEn omdat Torp het zo lief vraagt

Kom HarinKIE, nog 1 rondje dansvloer!

zaterdag 23 december 2000 @ 03:28:30 #138
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577669
Hmmm... als de zaken er zo voor staan...
Ik zal je niet dwingen, lieve Tinkerbell (al zou ik je graag in een doosje willen doen). Het leek aanvankelijk zo'n mooie nacht te worden...
pi_577670
* Tinkerbell is nog steeds in de war die deze HarinKIE toch kan zijn. Het is al middernacht geweest, misschien moet ze dat masker maar gewoon afrukken
pi_577672
Hallo, lieve mensen... ik hoorde hier hele fijne muziek... Heeft meneer Moor misschien nog meer mooie muziek voor mij? Ik ben er gek op!
pi_577673
quote:
Op 23 december 2000 03:24 schreef Tinkerbell het volgende:
Ach Moor, ik heb me ook al weer omgekleed, hoor, ik werd direct herkend.

Tinkerbell kan al die verliefdheidsgevoelens van Moor niet begrijpen.

't Is ook 'n lang verhaal, Tinkerbell, zal het je nog wel 'ns uitleggen, in de stille uurtjes als het wat rustiger in de Club is...
pi_577674
Dat is goed Moor, alhoewel ik inmiddels wel zo mijn theorietjes heb natuurlijk

NNiewee, ik ga naar zolder. Torp, dat vind je toch wel goed he? Dat ik nu al bijna de hele week op zolder logeer. Je weet, ik pas in een luciferdoosje dus erg veel last heb je er niet van.

pi_577675
quote:
Op 23 december 2000 03:31 schreef Rita_Reys het volgende:
Hallo, lieve mensen... ik hoorde hier hele fijne muziek... Heeft meneer Moor misschien nog meer mooie muziek voor mij? Ik ben er gek op!
Stapels Rita, Moor was al gek van Nina Simone toen ie zelf nog 'n puber was, maar de directory die ik ter beschikking heb bij dat zuunige Chello is met 10 Mb al vol, dus ik krijg er niet meer dan 2 mp3-tjes op, lullig hè ?
Zou wel leuk zijn als we ergens 'n pubje (servertje) hadden waar we muziek voor Club Pannonica naar toe konden uploaden...
pi_577677
* Tinkerbell hangt nog even de klokken op de deur en vliegt dan naar boven

zaterdag 23 december 2000 @ 03:38:25 #145
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577679
Welterusten Tinkerbell...
Ik heb fijn met je gedanst!

* HarinKIE kijkt verlegen naar de vloer. Hij trekt z'n jas aan. Het is een beige houtjetouwtje-jas.

[Dit bericht is gewijzigd door HarinKIE op 23-12-2000 03:43]

pi_577682
Daar weet ik niks van, Moor...
Torp zweert bij RealAudio, vertelde hij mij laatst bij dat concert van de Dutch Swing College Band. Een fijne vent, die Torp. Hij heeft echt hart voor de muziek.
pi_577691
[Rita_Reys ziet HarinKIE daar zo staan en vindt hem heel sneu]

Zeg, HarinKIE, wil je soms een lift? In mijn SaabTurbo is nog wel een plekje vrij!

zaterdag 23 december 2000 @ 03:50:09 #148
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_577695
Ach, mevrouw Reys, dat is heel aardig van u, maar nee. Ik pak zo de boot naar het eiland, dus eh... niet nodig! Maar leuk u te zien! Dag mevrouw, dag Moor.
pi_577700
No problem, HarinKIE. Ik zie dat je je het niet al teveel aantrekt... Goed zo.

Dag, meneer Moor! Leuk om kennis met u te maken, maar ik moet nu gaan, het is nog een eindje rijden... Misschien tot ziens in de club?

zaterdag 23 december 2000 @ 04:05:28 #150
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_577713
Na wat gegluur door de ramen toch maar even naar binnen. Ik lust nog wel een wijntje ook al heb ik er al meer dan genoeg op. Maar Qt gaf eerder aan vreemden altijd welkom zijn.
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
  zaterdag 23 december 2000 @ 04:21:37 #151
5960 Furii
Hoezo normaal?
pi_577735
Na snel een wijntje te hebben gedronken, ga ik toch maar verder kijken. Misschien is er ergens wat te eten te krijgen. Ik gooi wel wat geld op de bar. Mocht het niet genoeg zijn, ik kom later nog weleens langs.
If you aren't confused around here, you're not trying hard enough
pi_577756
*Bep controleert nog even of er geen brandende peuken meer liggen te smeulen en ontdekt dat het kadootje wat ze 's middags aan Torp heeft gegeven, onuitgepakt onder de bar is gemikt.

*Bep wordt daar niet vrolijk van en vind het, zacht uitgedrukt, niet erg netjes van Torp.

zaterdag 23 december 2000 @ 11:03:36 #153
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_577837
* Niques zet op de bar en tafels schalen neer met slagroomsoezen, tompuozen en bosche bollen. In de lade achter de bar legt ze geld met een briefje voor de barman/ dame.

"Hoi!! Hier geld voor een rondje voor de hele zaak. Ik heb vanmiddag of vanavond geen tijd om mijn gezicht te laten zien en vanaf morgen kan ik een maandje niet meer langs surfen. CU NEXT YEAR Iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar. Groetjes Niques "

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_578089
* Met 2 grote boodschappentassen in de hand wipt Torp even binnen. Hij kijkt verbaasd naar de heerlijke schalen met onaangeroerde lekkernijen. Dan loopt hij door naar het kantoortje en grist daar wat persoonlijke spullen bij elkaar. Op de bar vindt hij een pissig briefje van TanteBep.
quote:
Op 23 december 2000 06:41 schreef Tante Bep het volgende:
Bep wordt daar niet vrolijk van en vind het, zacht uitgedrukt, niet erg netjes van Torp.
* Torp begrijpt dat het lullig is, maar vindt de reactie van TanteBep wel een beetje overdreven. TanteBep lijkt zelf wel een vlammetje! Hij was wel degelijk begonnen het kadootje uit te pakken, maar dat duurde nogal lang en het concert moest nou eenmaal ook voorbereid worden.

TanteBep, sorry hoor, zo hebben we allemaal onze teleurstellingen in het leven. Ik neem het wel mee naar huis en ga er tijdens de kerstdagen eens goed naar kijken. Vond het heel lief van je. Als ik je niet meer zie: het ga je goed!

* Met gemengde gevoelens trekt Torp de deur goed achter zich dicht. Hij pakt zijn fiets, legt het pakje in het kinderstoeltje, hangt de tassen aan het stuur en rijdt dan met gekromde rug de straat uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 23-12-2000 14:26]

zaterdag 23 december 2000 @ 14:24:20 #155
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_578091
Waarover zijn jullie hier zo gezellig aan het babbelen ?
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_578329
* Een beetje stijf nog van de lange treinreis komt PalinG verkleumd binnengestrompeld, wat zou ie gemist hebben?

Beetje leeg hier, maar al weer keurig opgeruimd zie ik. Mooi zo.

Heeee, lekkere dingen op de bar... Hmm, lekker hoor. Ach, wat lief... Niques was here! Jammer hoor dat ze een maandje weg moet zijn. Zo'n aardige meid.

Tink!... OEHOE???.... TINK !!!
* PalinG heeft ineens zo'n behoefte aan een beetje gezelschap dat ie er bijna van schrikt... hij loopt gauw naar zolder...

pi_578396
* PalinG is benieuwd wie gister gemaskerd als HarinKIE Tink op het verkeerde been zette... Gelukkig was Tink niet te dom en twijfelde aan zijn id.
Tink roels!!

Ik was het niet... Ik dineerde van 19.00 tot 02.00 uur. Ge-wel-digenoten!

[Dit bericht is gewijzigd door PalinG op 23-12-2000 16:56]

pi_578477
Hallo,

He PalinG, ben blij dat je weer terug bent, gisteren waren er allemaal onbekenden in de zaak en toen hing er toch een ander sfeertje. Jij bent inmiddels zo "eigen" dat ik me gelijk weer helemaal thuis voel!

Kijk nou eens, allemaal lekkere zoetigheden, kom dus weer op het juiste moment binnenvallen! Zal eerst maar eens een flinke pot koffie gaan zetten, met een bakkie leut er bij smaakt een bosch bolleke des te lekkerder!

Wie trakteert er PalingG en weet je ook ter ere waarvan?

pi_578519
Niques is vertrokken voor een maandje, vandaar de traktaties...
pi_578548
Nou dat vind ik dan heel lief van Niques.

Ik zet je koffie even hier neer PalinG, achter de bar, voordat iemand 'm straks omstoot, wat wil jij er bij, ik neem een Bosche Bol, die zit de hele tijd al naar me te lachen, bedankt Niques op je gezondheid!

zaterdag 23 december 2000 @ 19:47:55 #161
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_578731
* ZJ vraagt zich af of Torp boos op hem is omdat hij gisteren opeens in slaap viel aan de bar, maar besluit toch maar om binnen te gaan

Avond !

Een borrel graag.

* Die bardienst waar Torp het over had is misschien niet zo gek

zaterdag 23 december 2000 @ 19:58:42 #162
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_578755
* Juan Zueco loopt binnen en kijkt rond of hij Havoc ergens kan ontdekken
  zaterdag 23 december 2000 @ 20:07:54 #163
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_578780
Is Havoc weer onze afspraak vergeten?

* Juan Zueco loopt teleurgesteld weer naar buiten...

zaterdag 23 december 2000 @ 20:10:16 #164
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_578784
* ZJ loopt JZ achterna en roept

Misschien nog een Rioa-tje ?

pi_578993
Gezellie, eerst verdwijnt PalinG plotsklaps, het ene moment staat hij nog achter de bar, ik zet een bakkie voor 'm neer en pak een Bosch Bolletje, vraag wat hij er bij wil. Krijg echter geen antwoord dus draai me om en huppekee weg istie!

Ben maar ff blijven hangen en het wordt steeds gekker, wat er nu gebeurt is dat de een na de ander binnenkomt, dan uitvoerig in het rondte kijkt en vervolgens de deur weer uitloopt, dit alles zonder ook maar 1 woord te zeggen!!

*Bep denkt, er beuren hier rare dingen, in de hoop op wat spanning ziet ze er met enige fantasie best iets x-files achtigs in. Ze neemt zich dan ook voor tot op de bodem uit te zoeken wat hier gaande is, wie weet bevindt PalinG zich wel ergens in de twilight zone!

zaterdag 23 december 2000 @ 23:08:01 #166
8423 Harry2
Fryslan Boppe
pi_579096
Tinkerbell,
Gaat alles naar wens ?

Iedereen de groetjes uit Polska.

Pluk de dagen !
pi_579153
* Tinkerbell komt binnen lopen. Er ligt iets op de deurmat. Tink raapt het op en doet een lampje aan. Ze ziet dat het een ansichtkaart is. Het kaartje is gericht aan haar. Gauw doet ze nog een lamp aan.

Goh, een ansicht van Harry. Helemaal uit Polen! Wat leuk. Ik heb het heel druk om alle roddels uit de buurt te verzamelen vor Harry, zodat ie helemaal weer bij de tijd is als hij terugkomt. Dat gaat heel lekker.

pi_579162
Merkwaardig, heb al enige tijd niemand meer in en uit zien lopen, ik ga even naar het toilet en meen een stem in de bar te horen en ja hoor, weer gebeurt exact hetzelfde als eerder op de avond!

Als ik de bar binnenstap vang ik nog net glimp op van een jaspand waarna de deur dicht valt. Ik neem nog een run naar de deur maar er is niemand op straat te zien. Ook vreemd dat de bezoeker eerder die avond geen woord hebben gesproken, terwijl ik toch achter de bar stond ze lijken immers iemand te zoeken dus die vraag lijkt me vrij logisch.
Terwijl op het moment dat er niemand aanwezig is ik ineens wel een stem hoor, tjonge, het wordt steeds raadselachtiger. Kijk 't nog ff aan maar als het zo stil blijft gooi ik de tent maar dicht, de vaste club is vast druk bezig met de Kerst voorbereidingen.

pi_579165
Ik ben er nog hoor tante Bep, ik weet echt niet waar je hebt over hebt.

Ik was even op zolder om wat spullen te pakken, maar daarna wilde ik toch even bijkomen van het gesjees vandaag

zaterdag 23 december 2000 @ 23:57:04 #170
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579188

[Dit bericht is gewijzigd door HarinKIE op 24-12-2000 00:05]

pi_579189
quote:
Op 23 december 2000 16:52 schreef PalinG het volgende:
Tink roels!!
Zo is dat!
  zondag 24 december 2000 @ 00:02:24 #172
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579200
Goedenavond allemaal!

Mag ik een rood wijntje?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_579204
* Tinkerbell ziet ineens uit d'r ooghoek die HarinKIE weer. Hij probeert iets op te hangen maar het lukt niet.

Ha die Sanne, ben je druk? Dan schenk ik ff snel wat voor je in.

* Tinkerbell vraagt zich af waar tante Bep nou weer is gebleven.

Zo stond ik tegen d'r te praten, zo was ze weg. Vast aan het Miss Marpelen

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-12-2000 00:05]

zondag 24 december 2000 @ 00:05:35 #174
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579206
thanx Tinkerbell, ik ben wel aan een wijntje toe.

De streams zijn vervelend; wat dat betreft is het een herhaling van BB1, toen was de laatste week ook niet om door te komen.

Is tante Beppie niet achter vlammetjes aan het frituren?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 24 december 2000 @ 00:07:33 #175
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579212
pi_579213
Ik kan d'r in de keuken ook niet vinden, maar zag d'r net bij de buren naar binnen gaan.

Wat is die HaringKIE nou toch allemaal aan het doen, joh?

zondag 24 december 2000 @ 00:14:36 #177
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579224
Er komt hier tegenwoordig raar volk over de vloer Tink...
pi_579233
Hij zegt ook helemaal niets. Hij hangt maar wat rond.

Moet ik Torp bellen of Ed, denk je?

zondag 24 december 2000 @ 00:19:13 #179
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579239
Welnee, we hebben toch geen hulp nodig.

Laten we hem zelf maar de deur uitkijken

zondag 24 december 2000 @ 00:20:06 #180
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579244
  zondag 24 december 2000 @ 00:21:45 #181
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579247
Was hij hier gisteren ook niet?

Ik geloof waarlijk dat je een stalker hebt Tinkerbell

pi_579251
Welja zeg, ook dat nog. Was PalinG er nou maar

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-12-2000 00:24]

pi_579258
O Tinkie, meid wat ben ik blij dat je er bent, er zijn een aantal vreemde dingen gebeurd, maar vond dat in eerste instantie wel spannend eik.

Zat dan ook lekker complot theorietjes te bedenken, maar toen gebeurde het weer en even later nog eens, ik zat hier in m'n eentje en vond het om heel eerlijk te zijn een beetje eng worden.

*Bep vind dit gesprek een tikkie genant, wil over de vreemde gebeurtenissen liever niks zeggen, Tink zou haar gek verklaren, het lijkt haar dan ook beter het onderwerp te omzeilen en een luchtige bui voor te wenden.

Nou ja wat doet er ook nog toe, jij bent er nu en verder is er niks aan het handje, wat wil je drinken, dan nemen we gezellig een neutje samen.

pi_579267
Ha die tante Bep, we zijn inmiddels met zijn vieren, hoor. Jij, Sanne, ik en die gekke HarinKIE daar. Sanne denkt dat het een stalker is. Maar eerlijk gezegd: ik heb gisteravond met hem gedanst en hij lijkt me eerder verlegen dan een stalker.

Maar ik wou dat ie toch eindelijk eens iets zei.

zondag 24 december 2000 @ 00:33:37 #185
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579277
Ehm, een biertje graag.
pi_579280
*Bep ziet na haar gesprekje met Tink pas dat er inmiddels meer mensen binnen zijn gekomen

Hoi Sanne, sorry had je even niet gezien, wil je ook wat drinken en wilt u misschien ook iets van me drinken *roept Bep naar de man die achterin de zaak aan een tafeltje zit, ze kijkt nog eens goed verrek meiden dat is diezelfde vent die hier gisteren was!

Nee he, had ik m'n slabek maar gehouden, nou komt ie nog hierheen ook!

pi_579284
Dag HaringKie,

Zeg ik wil nou toch wel eens weten wie je bent, hoor. Dat masker kan nu toch wel af! Het Bal Masque is over.

zondag 24 december 2000 @ 00:37:13 #188
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579287
Weet je wat, geef mij ook maar een biertje.

Zeg HarinKIE: wat kom je hier eigenlijk doen?

pi_579288
Hebben jullie soms trek in een toastje met paling...

*Bep ziet haar kans schoon en peert 'm naar de keuken

zondag 24 december 2000 @ 00:38:28 #190
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579291
Hallo dames, ook wat drinken ?

* ZJ vraagt zich af wie die man met dat biertje is. Hij komt hem wel bekend voor.

zondag 24 december 2000 @ 00:38:57 #191
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_579294
* Juan Zueco wandelt binnen

Torp, graag een rioja! Hé waar is Torp?

pi_579297
Ha die ZJ, ja het is een bekende die ons sinds gisteravond al in de maling neemt. Er moet een manier zijn om er achter te komen.

Weet jij iets?

zondag 24 december 2000 @ 00:41:16 #193
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579301
Hallo Sanne, dag Tinkerbell.
Ik heb geen masker, begrijp je wel?
Maar Tink, het masker dat JIJ draagt
Doet mij denken: wie niet waagt...
  zondag 24 december 2000 @ 00:44:14 #194
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_579307
Mag ik een rioja alstublieft?

...enne heeft iemand Havoc gezien?

pi_579308
*Bep komt de bar binnen met een schaal toastjes met zalm, paling en forel

Nou nou, ze hebben ons vanwege de Kerst aardig verwend, moet je zien wat er allemaal in de ijskast stond, er zijn trouwens ook nog Bossche Bollen, die heeft Niques getrakteerd.

Zo komen we de winter wel door mensen!

zondag 24 december 2000 @ 00:45:33 #196
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579309
Proost Juan, hier is je rioja.

Havoc heb ik vanavond nog niet gezien, ook heb ik zijn sleutelbos nog niet horen rammelen, dus die zit waarschijnlijk in de kroeg

pi_579311
Juan, je mag het hier altijd zelf pakken
En Havoc heb ik al een paar dagen niet gezien.

* Tinkerbell raakt geïrriteerd. Ze wil weten wie die HarinKIE is

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 24-12-2000 00:48]

zondag 24 december 2000 @ 00:47:14 #198
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579315
Zal ik nog wat in de frituur flikkeren ? Worden we lekker misselijk vannacht,

Gezallich

zondag 24 december 2000 @ 00:48:52 #199
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579320
Ik loop al dagen te -en, kan die ene keer ook wel bij!

Welja, zijn er dan ook kaassouflé's???

pi_579321
*op fluistertoon tegen Tink psst, ik zag in de ledenadministratie dat hij gisteren pas lid is geworden van onze club, kan je niet eens vissen waar hij de club van kent?
  zondag 24 december 2000 @ 00:51:27 #201
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579325
Nog een biertje graag.
  zondag 24 december 2000 @ 00:52:30 #202
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579326
* ZJ denkt dat gezien de woelige nachten op zolder, Tink wel iets persoonlijks van PalinG zou moeten kennen

Iemand een vlammetje ?

* wie is toch die Harinkloon ?

[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 24-12-2000 00:54]

pi_579332
Hij kwam gisteren op het Bal Masquè. Tja, dan vewacht je zoiets. Ik verdacht Torp ervan HarinKIE te zijn, maar nu weet ik het niet meer zeker. PalinG is het volgens mij ook niet.

Ik ben zwaar geïrriteerd.

pi_579335
*Bep pleurt eerst een flinke scheut wodka in het glas en tapt dan het bier, zag ze van de week ergens op tv en de man die het dronk kwam toen helemaal los dus wie weet

Hier is je biertje Harinkie, ik ga even de snacks uit het vet halen.

zondag 24 december 2000 @ 00:59:11 #205
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579341
quote:
Op 24 december 2000 00:57 schreef Tante Bep het volgende:
*Bep pleurt eerst een flinke scheut wodka in het glas en tapt dan het bier, zag ze van de week ergens op tv en de man die het dronk kwam toen helemaal los dus wie weet
Doe mij ook zoiets Tante Bep !

* ZJ denkt dat Tink er ook wel een kan gebruiken

pi_579357
Tinkerbell moet helder blijven, want ze moet over een paar uurtjes alweer op.

Ik vind het niet meer leuk, zo met die HarinKIE.

pi_579358
Komt eraan ZJ *Bep denkt dat T beter een helder hoofd kan houden voor het geval Harinkie informatie los gaat laten.

Alsjeblieft ZJ en voor Tink, Sanne en mezelf heb ik een lekker cocktailtje gemaakt. *zonder alcohol

pi_579365
Moet je werken morgen Tink?
pi_579372
Nee, er moet in de familie-sfeer Kerst gevierd worden. (Peter Pan, Wendy, de Lost Boys enzo) We hopen Captain Hook buiten de deur te houden.
  zondag 24 december 2000 @ 01:12:04 #210
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579410
Hoor ik iets over sfeer?
Die is hier geloof ik niet meer
De andere avond was het fijn
Om in deze Club te zijn

Maar vanavond valt het tegen
De atmosfeer is wat belegen
De gasten vormen een benauwde kliek
En het ergste - waar is de muziek?

zondag 24 december 2000 @ 01:14:25 #211
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579416
quote:
Op 24 december 2000 01:12 schreef HarinKIE het volgende:
Hoor ik iets over sfeer?
Die is hier geloof ik niet meer
De andere avond was het fijn
Om in deze Club te zijn

Maar vanavond valt het tegen
De atmosfeer is wat belegen
De gasten vormen een benauwde kliek
En het ergste - waar is de muziek?

Ik ben juist zo blij dat er even geen muziek opstaat. Als ik nog één jingle-bell of iets wat daar op lijkt hoor word ik helemaal gek...

Maare, effe zonder gekheid; gisteren was er hier een gemaskerd bal, vandaag hangen we gewoon wat aan de bar, kijken een beetje naar het grote scherm af en toe. Niets bijzonders eigenlijk.

Kom je allang op Fok, of ben je helemaal nieuw?

pi_579422
Goedenavond allemaal
Hee Tante Bep achter de bar, zal ik een witbiertje nemen of een wodkaatje meedoen
't gaat om hoe je ermee omgaat
  zondag 24 december 2000 @ 01:18:39 #213
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579424
Nieuwe haring in december?
Al ben ik nog maar net een member
Ik was hier toch al redelijk vaak
En dacht dat is een leuke zaak

* HarinKIE pakt zijn houtjetouwtjejas

pi_579429
*Tink gaat er vandoor.

Tot over een paar dagen. Goede Kerst!

zondag 24 december 2000 @ 01:23:34 #215
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579438
Dag Tink, tot snel!
  zondag 24 december 2000 @ 01:24:28 #216
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_579443
* HarinKIE buigt elegant voor Tinkerbell, en wandelt dan naar de deur

Dag Tink, misschien tot later?
En de rest: een prettige avond nog!

pi_579539
Voor Sanne : ff iets heel anders dan Jinglebell ?
  zondag 24 december 2000 @ 01:59:55 #218
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579570
Moor, heerlijk!

Wat een verademing zeg...

pi_579582
pi_579590
Klinkt wel lekker zo op dit tijdstip , Moor
pi_579594
Harinkie eruit en Moor erbij, dat knapt lekker op, Sanne wil jij de bar even overnemen, ik moet nl. nog het een en ander voorbereiden voor de komende dagen in de keuken. Als je er geen zin in hebt pakt iedereen zelf maar wat ie wil, we zijn nu toch als "kliek" onder elkaar.
  zondag 24 december 2000 @ 02:09:04 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579602
d'accord
pi_579605
Kerstwensje voor allemaal :

http://members.ams.chello.nl/m.v.d.looij/2001.html

* Moor voelt zich hier best thuis in de late uurtjes

Bep, succes in de keuken ! Hier wordt ook nog gegoocheld met 4 kg. bevroren gans uit Polen

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 24-12-2000 02:11]

zondag 24 december 2000 @ 02:21:13 #224
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579646
* ZJ heeft een uurtje geflipperd en komt op de muziek af

Mag ik een biertje ? Ben uitgedroogd.

zondag 24 december 2000 @ 02:22:43 #225
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579651
* Sanne tapt een biertje voor Zeeuws jongetje

Wat een rust he?

zondag 24 december 2000 @ 02:25:21 #226
4139 Qt
Kjoetie
pi_579660
*Qt geniet van de muziek van Moor

Had eerst ff gekeken bij de buren. Die lijken allemaal al te slapen. Maar hier hangen zo te zien nog wat nachtbrakers rond, gezellig! Zal ik zelf een drankje pakken, of sta jij achter de bar Sanne?

pi_579667
Kom ff een drankje halen, dat gaat in ene moeite door tijdens het kokkerelen.

4 kg. bevroren gans uit Polen! Dat 't arme beest onderweg niet uit de lucht is gevallen door al dat ijs, hadden ze in Polen best een beetje antivries toe kunnen dienen voor ie aan de vlucht begon.

Ben weer naar de keuken..

zondag 24 december 2000 @ 02:27:40 #228
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579672
Torp is er niet dus je kan zelf pakken

[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 24-12-2000 02:28]

zondag 24 december 2000 @ 02:32:42 #229
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_579688
We moeten binnenkort weer verhuizen, naar nr.9. Neemt iemand de kerstspullen mee ?

* Het schijnt te gaan sneeuwen vannacht.. Toch nog een romantische nacht in de club?

pi_579692
Hee, Qt
Hoe later op de avond, hoe schoner het volk, zitten we hier lekker met een gezellig cluppie heh?
Doe maar een rondje voor iedereen van mij, Wil zelf wel een witbiertje, maar wel uit een schoon glas want die vorige daar proefde ik iets aan. (hik)
  zondag 24 december 2000 @ 02:36:21 #231
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_579704
* Sanne spoelt de glazen even extra om, tapt vervolgens wat biertjes, zet wat pinda's op de bar, geeft de waterpijp door aan Qt, en gaat vervolgens ook even zitten
  zondag 24 december 2000 @ 02:41:08 #232
4139 Qt
Kjoetie
pi_579717
Lekker Sanne! Kan ik mijn drankje hier nog opdrinken of moet ik het meenemen naar nr 9?

Was nieuwsgierig geworden naar de artiest achter die prettige muziek van zonet. Dus heb maar ff wat info over die Bastos opgezocht. Heb ik het goed en komt dat nummertje van deze cd hieronder?

Enne Simba, ik begon je al te missen!

pi_579741
quote:
Op 24 december 2000 02:41 schreef Qt het volgende:
Lekker Sanne! Kan ik mijn drankje hier nog opdrinken of moet ik het meenemen naar nr 9?

Was nieuwsgierig geworden naar de artiest achter die prettige muziek van zonet. Dus heb maar ff wat info over die Bastos opgezocht. Heb ik het goed en komt dat nummertje van deze cd hieronder?

Enne Simba, ik begon je al te missen!

Yep, Qt. Gaven een prachtig concert enkele weken geleden hier in het Tropenmuseum.
  zondag 24 december 2000 @ 02:50:38 #234
4139 Qt
Kjoetie
pi_579750
Jammer dat ik dat heb gemist Moor! Ik denk dat ik morgen de koopzondag ga benutten om dat ceedeetje te bemachtigen...
pi_579776
Ja, had wat andere bezigheden (reisjes, feestjes, katers, kerstshoppen) die mij van een bezoekje in de club weghielden.
Maar ik ben er weer!
Heb wel trek trouwens, maar als ik nu die vlammetjes ga eten, krijg ik last van mijn maag, denk ik, als ik zo naar bed ga.
pi_579785
Zo, het schiet al aardig op in de keuken, heb alvast 15 liter bowl, 25 liter rumpunch en 20 kilo zalmsalade gemaakt anders had dat allemaal morgen moeten gebeuren.

Duik m'n mandje in, laat de zooi maar gewoon staan hoor, ik kom toch vroeg hier naar toe, moet nog 30 liter soep maken, kan ik als de bouillon staat te trekken, intussen mooi opruimen.

Zal voor jullie nog ff het plaatje opzetten wat ik aan Torp heb gegeven, het leek me nl. wel leuk om de clubavonden af te sluiten met een vast nummer opgedragen aan Ed.

En toen ik dit hoorde dacht ik, dit is Ed nou echt op het lijf geschreven, niet meteen afhaken, het begint traag maar als je ff blijft luisteren komt het allemaal goed: http://artists.mp3s.com/artists/41/ppk.html

Truste lieffies, tot morgen.

zondag 24 december 2000 @ 03:09:03 #237
4139 Qt
Kjoetie
pi_579789
Nou Simba, neem nog maar een witbiertje van me dan, om te vieren dat je weer terug bent.

Ik luister ondertussen nog wat naar de muziek van Tante Bep en ga daarna maar eens slapen. Kom morgen nog wel even kijken hoe de soep is gelukt.

Dus truste alvast!

pi_579796
*Simba slaat het bijna lege glas achterover en staat snel op
Welterusten allemaal, tot ziens weer!

Bedankt Qt , maar ik moet ook slapies doen. Ik loop wel gelijk met je mee naar buiten, goed?

zondag 24 december 2000 @ 03:40:12 #239
5955 Miracle
Been there, done that
pi_579816
En Miracle is terug, beetje rare tijd om klaar te zijn met tentamens maar klaar zijn ze.
Wel weer heel erg druk geweest zie ik nu hier in de club. Logisch, mooie club ook.
Ik wil alleen wel weten wat jullie allemaal met oudjaar gaan doen. Eerst wist ik niks, nu twee dingen; maar wat ga ik doen doen. Ik ga sowieso mensen voor het hoofd stoten iig. Misschien maar gewoon in de club blijven?
voor jullie allemaal
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  zondag 24 december 2000 @ 03:41:42 #240
5955 Miracle
Been there, done that
pi_579819
1 X is meer dan genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 24-12-2000 04:00]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  zondag 24 december 2000 @ 08:35:35 #241
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_579932
Zo, de nachtploeg heeft zich een weg naar binnen geglibberd en neemt een rode wijn. Wow, wat een vreemd iets is ijzel toch, compleet valse veiligheid, zo sta je, zo zit je gierend van de lach in de berm. Best grappig zo in je eentje dat paadje naar de club riskeren. Ik zie niemand meer, dus ik bedien mezelf. En met een beetje fantasie zijn die toastjes met vis nog best te eten. Jammer trouwens dat ik op de piekuren van de club werk de aankomende drie nachten, maar daarna kan ik er nog even tegenaan. Ik stook de haard nog wat op, met wat spaanders moet daar nog wat van te maken zijn en ga lekker even zitten mijmeren.
  zondag 24 december 2000 @ 12:10:05 #242
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_580163
* alba komt binnen en ziet dat Raoche in een onhandige houding in slaap is gevallen in een stoel voor de openhaard, gelukkig hij gloeit nog ..

Ik ben blij dat Roache het pad heeft 'ont-ijzeld'. Ik ben goed gemutst en ga wel effe de zaak aan kant brengen. De jongen heeft hard gewerkt vannacht dus het is wel zo aardig de boel een beetje aan de kant te hebben als hij zo wakker wordt of de rest binnenkomst voor een bakkie.

Effe nog zijn kussentje opschudden. Ligt er achter nog een warm deken?

*alba loopt effe achter de bar en neemt uit het kantoortje een deken mee, en stopt Roache goed in

Slaap lekker jongen, vannacht moet je weer goed voor onze vaders, moeders, zusters, broers, zonen en dochters zorgen....

Ik ga eens een lekker kopje koffie zetten.

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  zondag 24 december 2000 @ 12:27:35 #243
5853 alba
pi_580209
* alba heeft het wel effe gehad met dat vegen hier. De vloer is schoon zat.

Ik heb met name in het hoekje geveegd, daar waar nog een halfleeg verschraald biertje stond. Er hing een rare atmosfeer rond dat biertje. Ik zal het bier-glas (volgens mij zag ik vingerafdrukken) maar effe in het kantoor op een veilige plek opbergen. Er is iets niet helemaal goed met de eigenaar van dat glas....

* alba kijkt nog effe naar Roache, de jongen slaapt lekker (hij snurkt zelfs een beetje).

Nee, die wil nog geen koffie. Nou dan maar alleen een bakkie doen en ik neem gewoon een stuk kerststol, wat mij betreft is het al kerst.

zondag 24 december 2000 @ 12:46:42 #244
5853 alba
pi_580299
* alba neemt haar bordje en kopje mee naar de keuken en wast het effe af

Zo, dat was het wel weer, ik ga naar huis. Sudderlapjes opzetten voor het kerstfeest. Effe nog naar Roache kijken.

*Roache slaapt nog, alba veegt wat haar uit zijn oog. Ze zou willen dat hij wat minder gel gebruikte..

Ik schrijf wel effe een briefje dat iemand Roache op tijd wakker moet maken, hoor. Uiterlijk 18.00 uur. Hij wil BB zien. Maar dat zal wel geen probleem zijn, een apperatiefje voor de exit van Bianca door Tante Bep zal hem toch wel uit zijn dromen helpen? Ik kom strakjes nog wel effe kijken.

*alba verlaat de club, nadat ze de verwarming nog een klein beetje hoger heeft gezet. Anders is de binnenkomst zo koud en wordt Roache wellicht verkouden.

pi_581124
*Suirad komt binnen met een hoop lege dozen

Zo te zien groeien we hier ook weer uit ons jasje.

ik zal maar vast beginnen met inpakken.

*Torp, enig idee hoe laat je nummer 9 opent?

pi_581155
Maar hoe pak ik in godsnaam alle herinneringen in?

De sneeuw komt met bakken naar beneden.
Suirad moet uitkijken dat hij zijn bevallige beentjes niet breekt bij het overbrengen van de spullen.

pi_581159
* voorzichtig laat Suirad het haardvuur doven.
Gelijk komt er iets van kilte in de club.
pi_581180
De hele keuken inventaris is overgebracht.
  zondag 24 december 2000 @ 14:31:14 #249
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_581185
Hallo Suirad. Kan ik nog een kop koffie krijgen?
  zondag 24 december 2000 @ 14:40:18 #250
8408 HarinKIE
met zuur en uitjes
pi_581205
Ik zie 't, je bent nogal druk. Wacht maar, ik help je wel even.
pi_581211
Dank je wel voor je hulp.

LIk draai de deur op slot en laat de sleutel in het slot zitten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')