SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
A?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende: * Moeraskat leest de volgende vraag voor, met zachte minachting en te lange stiltes. Welk gebruiksvoorwerp heeft de grootste kans om onbedoeld als metafoor te eindigen in een gedicht? A. Paraplu B. Scheermes C. Spiegel D. Broodrooster
Is het de spiegel?quote:
Je spiegeloog?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. Heeft m'n psycholoog ook eens wat te doen.
Correct: C – de spiegel. Altijd verdacht poëtisch.quote:
Ja ja, we doen ons bestquote:
De spiegel natuurlijk, het beste vriendje van knappe mensen en de grote gemenerik van de lompe homp.quote:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, als ik je beter had gemonteerd was je niet in duizend stukjes op de vloer belandquote:Op maandag 5 mei 2025 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Correct: C – de spiegel. Altijd verdacht poëtisch.
Ik vond die zo voor de hand liggen, met iemand een spiegel voorhouden enzulksquote:Op maandag 5 mei 2025 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Correct: C – de spiegel. Altijd verdacht poëtisch.
Spiegeltje aan de muurquote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, als ik je beter had gemonteerd was je niet in duizend stukjes op de vloer beland
MAKE IT STOP.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oke ik verzin de volgende vraag.
* Moeraskat speelt wachtmuziek af
Oké dus het moet moeilijkerquote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond die zo voor de hand liggen, met iemand een spiegel voorhouden enzulks
Djs ik dacht, dan is het vast een paraplu, om onder te schuilen of dat iets onder de paraplu van ... valt enzulks
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, als ik je beter had gemonteerd was je niet in duizend stukjes op de vloer beland
En dan gaat het licht aan...quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spiegeltje aan de muur
Als ik mezelf plamuur
Zie ik de perfectie
Zie
Ik
MIJJJJJJJJJJJJJJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |