quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook een keer witte sokken aan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gebeurt dat wel veel vaker ook. Met zwarte sokken merk je het niet eens...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kruin toch?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die rode neus is een beetje much
ditquote:
Ja, dan gaat het ergens omquote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
ditals het serieus is dan durf ik het niet meer
Ik heb wel tijd voor jequote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog één keer gevraagd of ie zin had in een vervolgdate, daar reageerde ie positief op om me vervolgens te weinig aandacht te geven. Dat hoef ik niet, maak tijd voor me
Weet ik tochquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Hadden jullie al meegekregen dat mijn date inderdaad klaar is? Het was lief dat mensen hier zeiden 'misschien heeftie het druk' en uiteraard zou dat kunnen maar eigenlijk is mijn ervaring dat als iemand zich anders gaat gedragen het altijd einde verhaal is. Bye
maar alleen niet-serieus, anders durven we niet meerquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
En daar is een nieuw KSC-koppel....![]()
![]()
Nu al zin in alle drama als ze uit elkaar gaan en er partij gekozen gaat worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Op zijn Stigs, snel en goedquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks naar het 5 mei concert kijken, want FLOOR JANSEN, zo te zien komt ze gelukkig vroeg in het programma...
Dit jaquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar alleen niet-serieus, anders durven we niet meer
Ik ken het verhaal niet, maar dit klinkt als een goede beslissingquote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog één keer gevraagd of ie zin had in een vervolgdate, daar reageerde ie positief op om me vervolgens te weinig aandacht te geven. Dat hoef ik niet, maak tijd voor me
quote:
Ooit wel eens geprobeerd, en ik ging oprecht gewoon hakkelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ditals het serieus is dan durf ik het niet meer
Het was wel eventjes jammer maar vooral omdat ik dacht 'waarom a zeggen en b doenquote:
Meer dan fair enough.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Dan maar proberen te zien als 'leuke ervaring' iddquote:Op maandag 5 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was wel eventjes jammer maar vooral omdat ik dacht 'waarom a zeggen en b doen', ik snap dat echt niet
. Mn gevoel was wel echt superrr chill bij deze gast en blij dat ik dat weer eens mocht meemaken, even herinnering hoe dat voelt
![]()
Ken hem verder niet goed genoeg om hem leuk te vinden voor zn persoonlijkheid, dus weet ook niet of dat een gemis is
Vind ik ook, ben ik ook aan het leren. Niet kijken naar wat men zegt maar naar wat men doet, vind ik niet makkelijk maar doet me wel goedquote:Op maandag 5 mei 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, maar dit klinkt als een goede beslissing
Het rijmt dus het is waar!quote:Op maandag 5 mei 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, ben ik ook aan het leren. Niet kijken naar wat men zegt maar naar wat men doet, vind ik niet makkelijk maar doet me wel goed
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ooit wel eens geprobeerd, en ik ging oprecht gewoon hakkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |