Ooohhoo antwoorden verzinnneerrrrquote:Op maandag 5 mei 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
Of nee wacht
E. "Ik droomde dat ik dat al had gedaan"
spelletjes kijken is wel leukquote:Op maandag 5 mei 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Gek genoeg houd ik helemaal niet zo van triviaspelletjes, ondanks dat het vat zo nu en dan spontaan wat ongevraagde kennis over de rand klotst.
Dat gezegd hebbende kijk ik wel iedere vrijdag 2 voor 12.
Ik ben afgehaakt toen 75% van de dingen die ik wist per onderwerp nooit op het bord stonden, en dat er dan wel dingen tussen zaten die slechts marginaal relevant waren.quote:
E: Dissociatiequote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
Welke emotie is verboden in het handboek voor existentiële hoveniers?
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
C. Verlangen naar compost
D. Bladverlies
* Moeraskat trekt haar snorharen recht, doopt haar poot in metaforisch moeraswater, en presenteert met een zucht vol kattenminachting het antwoord: “nee”quote:
verzin je dit zelf?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
D. Bladverlies
Bquote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
D. Bladverlies
Bquote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
D. Bladverlies
Ik weet niet wat er in dat water zit, maar ik wil er op zich ook wel wat van proberen.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat trekt haar snorharen recht, doopt haar poot in metaforisch moeraswater, en presenteert met een zucht vol kattenminachting het antwoord: “nee”
Oké vooruitquote:Op maandag 5 mei 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in dat water zit, maar ik wil er op zich ook wel wat van proberen.
Dan kan het alleen maar D zijnquote:
Wel, die andere 3 zijn existentiële uitingen, B is een uiting van verlangenquote:
toen ik nog films keekquote:Op maandag 5 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar verdween wel meer dan een spiegelLang niet gezien trouwens, was vroeger een van mijn favoriete films
Verlangen mag geen hoop zijnnnnquote:Op maandag 5 mei 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel, die andere 3 zijn existentiële uitingen, B is een uiting van verlangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |