Ja dit was best smerig, van dat runderbloed vermengt met een soort zoete te dikke slagroomquote:Op maandag 5 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de Ribeye met clotted cream met frambozenjam.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit was best smerig, van dat runderbloed vermengt met een soort zoete te dikke slagroom
Wel braaf opgegeten.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou klinkt echt heerlie de peerlie hoor
Minimaal 500 gram?quote:
Jij werkt je toch ook helemaal het kwaksel om het land draaiende te houden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel wat koks die ineens dood neervallen, fijnstof en jezelf helemaal naar de kwaksel werken.
Figuurlijk, dan toch wel?quote:
Ja maar dat doe ik met mijn pink.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij werkt je toch ook helemaal het kwaksel om het land draaiende te houden.
Welterusten Lucquote:
Je hebt het nu over ons hier of niet?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Doe ik ook met liefde en zorgzaamheid voor de mensen die het minder getroffen hebben in Nederland.
Dank u, dank uquote:
Minder getroffen hoe? Mentaal?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Doe ik ook met liefde en zorgzaamheid voor de mensen die het minder getroffen hebben in Nederland.
quote:
Ben al een trouwe volger.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#volg mij voor meer culinaire tips.
Ik had vandaag bijna een mini-pan gekochtquote:Op maandag 5 mei 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#volg mij voor meer culinaire tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |