quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:07 schreef UitStraling het volgende:
En we hebben een tweeling, Koos en Ted, meisjes.
Dottir is IJslands. Is op zich ook een IJslandse naam, dus zou kunnen.2quote:
Nee, je komt er goed mee weg.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is ook weer geen Gerda naam
Niks mis mee. Is alleen nuttig verder voor als je elkaar in het echt ziet.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe mevr Kaneel heet maar jij geen idee meer.
Ik ben sowieso waardeloos in namen onthouden
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeraskat, Monsterkoekie...
Jij hebt een leuke famquote:Op maandag 5 mei 2025 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Allemaal Duitse namen hier in de familie
Net de hint die ik nodig had om je voornaam te herinneren. Niet in slaap vallen met Kaneel als laatste waar ik aan denk.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een Franse naam, vrouw heeft een Spaanse naam. Dochter heeft een Noorse naam.
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat Volvo stond voor 'ik rol' in het Latijn?![]()
Ik wist dat niet en ik kwam daar vandaag achter tijdens het luisteren van een podcast
Adolf?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Allemaal Duitse namen hier in de familie
Weet je ook wat Skoda betekent in het Tsjechisch??quote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist dat niet en ik kwam daar vandaag achter tijdens het luisteren van een podcast
We don't talk about that.quote:
Dat ga jij waarschijnlijk nu uitleggenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je ook wat Skoda betekent in het Tsjechisch??
Gewoon niet zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je ook wat Skoda betekent in het Tsjechisch??
schadequote:Op maandag 5 mei 2025 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ga jij waarschijnlijk nu uitleggen
Irl teveel meegemaakt dat bv op werk mensen op me afstappen 'hey Koen da's Lang geleden hoe gaat het met je'.....quote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Is alleen nuttig verder voor als je elkaar in het echt ziet.
En BMW staat voor "mijn knipperlicht werkt niet"quote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net de hint die ik nodig had om je voornaam te herinneren. Niet in slaap vallen met Kaneel als laatste waar ik aan denk.
Ho, bijna gerapporteerd (ik wilde reageren)quote:Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En BMW staat voor "mijn knipperlicht werkt niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |