Ja, hou het gewoon maar voor jequote:Op maandag 5 mei 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was in dit geval niet zo hoormensen vonden het een leuke naam 'maar ik zou die letter niet hebben gedaan'. Niet per se een aardige reactie maar ook niet onaardig, gewoon heel erg 'ok en nu'
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook een keer witte sokken aan hoor
Voel je dat dan niet dat je de boel kapot loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gebeurt dat wel veel vaker ook. Met zwarte sokken merk je het niet eens...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook een keer witte sokken aan hoor
Hoe krijg je dit voor elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gebeurt dat wel veel vaker ook. Met zwarte sokken merk je het niet eens...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mensenquote:
Dat denk ik niet, wel katten.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ja. Zou goed kunnen.
Je kunt proberen, met handschoenen, het op te pakken en onder een struik te zetten. Je weet immers niet wat het heeft.
Zitten bij jullie ook vossen? Of haviken?
Nou nee dus.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voel je dat dan niet dat je de boel kapot loopt?
Blijkbaar niet, maar wel al lang niet meer gepost onder dat accountquote:Op maandag 5 mei 2025 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij anoniem was gegaan.
Neequote:
Dat is nog een geluk, aan de andere kan loopt je het dan ook mee kapotquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweestWel vaak voorbij gereden met de bus
![]()
Ik ging altijd naar de grote Bieb in het centrum. Moest toen een boek terugbrengen, dus toen dacht ik: kan wel even in de parkeergarage staan, want ik was toen met de auto, omdat ik gelijk door moest ofzo.
Kan het afraden
quote:
fijnquote:Op maandag 5 mei 2025 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Zou ook niet zo snel iets kunnen bedenken dat ik misschien liever zou willen of zo.
Ja hoorquote:
Leuk verhaalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweestWel vaak voorbij gereden met de bus
![]()
Ik ging altijd naar de grote Bieb in het centrum. Moest toen een boek terugbrengen, dus toen dacht ik: kan wel even in de parkeergarage staan, want ik was toen met de auto, omdat ik gelijk door moest ofzo.
Kan het afraden
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat voor avonturen heb je daar beleefd
[..]
[..]
fijn![]()
Parkeergarage was best duur.quote:
'leuk voor jequote:
oh, waarom niet?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Maar m veranderen is zoveel werk
ja en dit zijn nog wel mijn ruime schoenen. Maar even kijken wat er aan de hand is.,quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nog een geluk, aan de andere kan loopt je het dan ook mee kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |