ja of niet, heb er eerlijk gezegd niet genoeg interesse inquote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, hopelijk dan maar
Glas halfvol
oh, lijk je er op dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee schat dat is Laura Prepon.Maar volgens @:monsterkoekie ben ik het wel.
haha, dit enthousiasme, wat liefquote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwww de Theresiastraat![]()
![]()
Zo leuk daar
En fijn van de bieb
Nee. Ik ben niet Monsterkoekie.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeraskat, Monsterkoekie...
Gerda is ook zo'n naamquote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja idd, lekker boeiend wat jij vindt, Gerda.
Heb een bril en ook die haarkleur en ik ben een vrouw. Dus als je hard voorbij loopt met je ogen dicht, dan wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja of niet, heb er eerlijk gezegd niet genoeg interesse in
[..]
oh, lijk je er op dan?
[..]
haha, dit enthousiasme, wat lief
Je doet er zo weinig aanquote:Op maandag 5 mei 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja of niet, heb er eerlijk gezegd niet genoeg interesse in
[..]
oh, lijk je er op dan?
[..]
haha, dit enthousiasme, wat lief
Ah, ja. Zou goed kunnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds op het pad zit en niet al de beschutting van de tuin heeft opgezocht.
Niet specifiek een naam, gewoon over mensne die denken dat hun mening over een naam relevant isquote:
dat was in dit geval niet zo hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker als het zo'n mooie timing heeft.
Verse ouders, helemaal in de wolken met hun nieuwe kindje, helemaal verliefd enzo. En dan komt er zo'n zuurpruim "oh dat vind ik geen mooie naam"
Ah. Ja ik vind ook wel eens wat van namen. Maar dat zou ik dan voor mezelf houden.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet specifiek een naam, gewoon over mensne die denken dat hun mening over een naam relevant is
Magnetronkoffie.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeraskat, Monsterkoekie...
Marokkaanse Kipquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:54 schreef essnhills het volgende:
mensne die denken dat hun mening relevant is
Als je die letters door elkaar haalt kunt je er Edgar van makenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb een bril en ook die haarkleur en ik ben een vrouw. Dus als je hard voorbij loopt met je ogen dicht, dan wel.
nee niet vaak maar wel eens, ik maak ook regelmatig gebruik van de bieb in de theresiastraatquote:Op maandag 5 mei 2025 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je doet er zo weinig aan
Denk je dat je vaak gebruik gaat maken van de bieb?
Moet ik gelijk aan de aristokatten denken.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je die letters door elkaar haalt kunt je er Edgar van maken
Ik doe ook een keer witte sokken aan hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weer thuis. 10.488 inmiddels. Schoentjes mogen wel uit. Even balkonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gebeurt dat wel veel vaker ook. Met zwarte sokken merk je het niet eens...Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
O die had ik het weekend, met zoete paprika een uitje en kipblokjes en dat allemaal geroerbaktquote:Op maandag 5 mei 2025 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
400 gram snijbonen naar binnen gekirby't
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook een keer witte sokken aan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gebeurt dat wel veel vaker ook. Met zwarte sokken merk je het niet eens...![]()
![]()
![]()
![]()
stop
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Gisteren nog oitnb opnieuw begonnenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee schat dat is Laura Prepon.Maar volgens @:monsterkoekie ben ik het wel.
Ik ben daar nog nooit geweestquote:Op maandag 5 mei 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
nee niet vaak maar wel eens, ik maak ook regelmatig gebruik van de bieb in de theresiastraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |