10cc aan lauwe Flessap?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Even heel de vloerbedekking onderstempelen, brb
Hier al de hele middagquote:
Ja ik geloof niet dat die nog vaak voorkomt idd.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Is meer een naam voor een oudere generatie, en wordt bijna continu verkeerd gespeld, maar het is wel míj́n naam
* Moeraskat graaft een denkbeeldige gang onder het tapijt.quote:
Nog niet eens denk ik. Is vooral voor de show eigenlijk.quote:
Ooit heb ik geweten wat je naam is, en ik weet het nu niet meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Te lang, moet het altijd spellen, unisex.
Kiek maar ffkes hopelijk valt het meequote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en dit zijn nog wel mijn ruime schoenen. Maar even kijken wat er aan de hand is.,
Ik ben aan het eten, gekquote:
Hm, wel begrijpelijk. Ooit aan een afkorting gedacht oid? mietjequote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Te lang, moet het altijd spellen, unisex.
oh dat het vaak verkeerd gespeld wordt lijtk me wel wat vervelendquote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Is meer een naam voor een oudere generatie, en wordt bijna continu verkeerd gespeld, maar het is wel míj́n naam
Mijn naam gaat ook vaak fout hoor aangezien er ook een variant is die op een C eindigt.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor
Ging je in de grote bieb ook het grote internet raadplegen?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweestWel vaak voorbij gereden met de bus
![]()
Ik ging altijd naar de grote Bieb in het centrum. Moest toen een boek terugbrengen, dus toen dacht ik: kan wel even in de parkeergarage staan, want ik was toen met de auto, omdat ik gelijk door moest ofzo.
Kan het afraden
nee joh, meen je ditquote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Parkeergarage was best duur.
Kloptquote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet dat die nog vaak voorkomt idd.
Buiten Nederland is het niet uit te sprekenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'leuk voor je', ben jij weer de chagrijn
[..]
oh, waarom niet?
Ouwe stalkerquote:Op maandag 5 mei 2025 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit heb ik geweten wat je naam is, en ik weet het nu niet meer.
Nee, dat had ik thuisquote:Op maandag 5 mei 2025 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ging je in de grote bieb ook het grote internet raadplegen?
ik weet het, incl achternaamquote:Op maandag 5 mei 2025 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ooit heb ik geweten wat je naam is, en ik weet het nu niet meer.
Ja.quote:
Is het dezelfde letter?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet het, incl achternaam
voor 10 euro geef ik je 2 letters
Ik vertrouw op mijn geheugen. Komt vanzelf wel weer bovendrijven.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet het, incl achternaam
voor 10 euro geef ik je 2 letters
quote:Op maandag 5 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Buiten Nederland is het niet uit te spreken
En het is een vermelding naar een mannelijke God
Achquote:Op maandag 5 mei 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wel begrijpelijk. Ooit aan een afkorting gedacht oid? mietje
[..]
oh dat het vaak verkeerd gespeld wordt lijtk me wel wat vervelend
is een verrassingquote:
vanavond als je bijna in slaap valtquote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn geheugen. Komt vanzelf wel weer bovendrijven.
Heb een tijd mijn tweede naam gebruikt, tijdens studie. Beviel eigenlijk wel. Geen idee meer waarom ik daar mee gestopt ben.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, wel begrijpelijk. Ooit aan een afkorting gedacht oid? mietje
[..]
Kefir.quote:
Koekiequote:Op maandag 5 mei 2025 17:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gisteren nog oitnb opnieuw begonnen
ohhh dat valt meequote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach
De andere spelling komt nou eenmaal vaker voor. Meestal is het maar 1 letter verkeerd
Mijn achternaam daarintegen wordt op allerlei creatieve manier geschreven, behalve door mensen hier uit de regio. Die kennen de naam wel
Zou de naam van mijn vader nemenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klopt
zou je het anders wel een prima naam vinden?
"Topkoks."quote:Op maandag 5 mei 2025 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik las laatst dat het 23 uur duurt om het perfecte eitje te koken, volgens topkoks.
wel wat oubolligquote:Op maandag 5 mei 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zou de naam van mijn vader nemen
En dan een Griekse godin als eerbetoon aan de naam die mijn moeder gaf
Wilhelmina Athena
Lekker overdreven ook, past wel bij me
Turkije altijd nummer eeeeeeenquote:
Ik ben oudquote:
Wat is jouw probleem?quote:
Cinnamondotter?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een Franse naam, vrouw heeft een Spaanse naam. Dochter heeft een Noorse naam.
Een van mijn nichtjes heet Fiepke.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een Franse naam, vrouw heeft een Spaanse naam. Dochter heeft een Noorse naam.
Ik weet nog wel hoe mevr Kaneel heet maar jij geen idee meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan heb je er ineens een probleem bijquote:Op maandag 5 mei 2025 18:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je dat hoort, wordt je probleem vaak niet opgelost
ik ben beter in achternamenquote:Op maandag 5 mei 2025 18:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel hoe mevr Kaneel heet maar jij geen idee meer.
Ik ben sowieso waardeloos in namen onthouden
Oke jean-pierrequote:Op maandag 5 mei 2025 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |