Veni vidi volvi.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat Volvo stond voor 'ik rol' in het Latijn?![]()
Ik wist dat niet en ik kwam daar vandaag achter tijdens het luisteren van een podcast
Links plakkers zijn hetquote:Op maandag 5 mei 2025 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Volvo's vaak wel wat rare acties op de weg hebben, maar goed... meningen over andere weggebruikers
Correct en tevens juist.quote:
Fransen wassen hun piemels zo weinig.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ook van Franse afkomst, dus het past.
Is de leeftijd.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Irl teveel meegemaakt dat bv op werk mensen op me afstappen 'hey Koen da's Lang geleden hoe gaat het met je'.....
Hmmm jij weet hoe ik heet, geen idee wie jij bent
Echt... wat lees ik hier weer...?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fransen wassen hun piemels zo weinig.
Zijn meestal toch mensen van boven de 110 die in een Volvo rijden?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind Volvo's vaak wel wat rare acties op de weg hebben, maar goed... meningen over andere weggebruikers
Heb jij al veel Franse piemels onder je neus gehad?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt veel ervaring met Franse piemels?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had dit al toen ik 20 wasquote:
Van DS wist je het al wat het betekentquote:Op maandag 5 mei 2025 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisten jullie dat Volvo stond voor 'ik rol' in het Latijn?![]()
Ik wist dat niet en ik kwam daar vandaag achter tijdens het luisteren van een podcast
Kinks van uitslover uitstralingquote:Op maandag 5 mei 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt... wat lees ik hier weer...?
De kaascultuur moet ergens vandaan komen.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en vaak eten ze ook rijstepapquote:Op maandag 5 mei 2025 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal toch mensen van boven de 110 die in een Volvo rijden?
Vertel nog eensquote:
Was ooit een groot onderzoek naar gedaan, niet door mij.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt... wat lees ik hier weer...?
En grapefruitquote:Op maandag 5 mei 2025 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vaak eten ze ook rijstepap
Uhu...quote:Op maandag 5 mei 2025 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ooit een groot onderzoek naar gedaan, niet door mij.
Dit is echt raar.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en vaak eten ze ook rijstepap
Watdan?quote:
Gecombineerd?quote:
Ik moest knorren.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kaascultuur moet ergens vandaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |