Een winkel is geen apotheek, bewindvoerder of zorgverlenerquote:Op maandag 5 mei 2025 16:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor hier in de stad zijn bijna alle winkels open
Het ziekenhuis is denk ik ook wel open, kun je daar niet terecht?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee hoor hier in de stad zijn bijna alle winkels open
Klopt en dat bedoel ik, gooi gewoon alles dicht op dit soort dagenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een winkel is geen apotheek, bewindvoerder of zorgverlener
Nee, het overgrote merendeel van de CAO’s in Nederland ziet op een vrije dag op 5 mei in een lustrumjaar en gelukkig in steeds meer CAO’s jaarlijks.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Voor de meeste bedrijven was het vandaag gewoon een werkdag.
Volgens mij was het een gewone werkdag inderdaad, welke mensen hadden dan allemaal vrij?quote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Voor de meeste bedrijven was het vandaag gewoon een werkdag. Ik heb vandaag dus ook gewoon gewerkt. Omdat zoveel mensen vandaag wel vrij hadden, reed het openbaar vervoer dus geen dienst als op een gewone werkdag. Ik kwam op tijd op het werk, maar ik moest 's morgens wel de eerste tramdienst nemen. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn voor wie dit echt een lastige situatie is.
Helemaal nietquote:Op maandag 5 mei 2025 18:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Voor de meeste bedrijven was het vandaag gewoon een werkdag.
ambtenarenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Volgens mij was het een gewone werkdag inderdaad, welke mensen hadden dan allemaal vrij?
kloptquote:
Jawel maar daar hoefde ik niet heen, ik had mijn hulpverlening een appje gestuurd en die bleef ongelezen, keek op de website en vrij dus, allemaal geen ramp maar wel onduidelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 17:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het ziekenhuis is denk ik ook wel open, kun je daar niet terecht?
Onderwijsquote:
Waarom gelukkig? Ik ben helemaal niet zo blij met 5 mei als vrije dag.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:17 schreef Caland het volgende:
Nee, het overgrote merendeel van de CAO’s in Nederland ziet op een vrije dag op 5 mei in een lustrumjaar en gelukkig in steeds meer CAO’s jaarlijks.
Echt vervelend ja, die vrije dagenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom gelukkig? Ik ben helemaal niet zo blij met 5 mei als vrije dag.
Ik heb helemaal niets met al die feestdagen. Paasmaandag, Hemelvaartdag, Pinkstermaandag, Koningsdag. Bevrijdingsdag is dus ook voor steeds meer mensen een verplichte vrije dag en straks komt Keti Koti er ook nog bij want de maatschappij moet natuurlijk wel woke en inclusief blijven.
Ik zou veel liever vijf extra vrije dagen hebben die je gewoon vrij kan opnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |