Natuurlijk niet. Maar het was o leuk inkoppertjequote:
hoeveel betaal je voor een sterrenbeeld?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
En toen ik zei dat het onzin is krabbelde die ene terug die net nog zei dat ze alleen maar met een betaald sterrenbeeld kon opschieten
Gelukkigquote:Op maandag 5 mei 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het was o leuk inkoppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja, sorry hoor. Kan ik toch ook niks aan doen?quote:
Nee, voor geen meter.quote:
Ja, ik heb ruim ingeslagen.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, de aardbeien zijn in de aanbieding
Gezond hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ik heb ruim ingeslagen.En ook de blauwe bessen.
Vind ze in de aanbieding altijd wat minder lekker.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm, de aardbeien zijn in de aanbieding
maar er is ook nog zoiets als de ascendant waar je rekening mee moet houden. Dus het is niet zo simpel Us,quote:Op maandag 5 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
Boogschutters, Tweelingen en Watermannen passen bij mij.
Dit is wel belangrijke informatie die ik eerder had willen weten.
Lig je al kotsend en schuimbekkend in de hoek?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ze in de aanbieding altijd wat minder lekker.
Echte liefhebbers betalen liever de volle mep.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben zo graag simpel.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar er is ook nog zoiets als de ascendant waar je rekening mee moet houden. Dus het is niet zo simpel Us,
Is dat de carnavals-periode?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Je vader geilde op je moeder in maart? ok dan ben je dus een vieze vreemdganger.
Dan moet je gewoon het meisje van kassa 6 trouwen.quote:
Zat er zo'n 35 procent korting sticker op zeker?quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lig je al kotsend en schuimbekkend in de hoek?
Ja natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er zo'n 35 procent korting sticker op zeker?
Ik hou van broccoliquote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH
Broccoli in de aanbieding![]()
![]()
![]()
Het Broccoli adviesbureau is aan het juichen
Aan de aardbeien van tegenwoordig zit weinig smaak, in de aanbieding of niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
de hele week alleen maar broccoli met gehaktquote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OEH
Broccoli in de aanbieding![]()
![]()
![]()
Het Broccoli adviesbureau is aan het juichen
Zo'n leven alsof je een SBS6 zaterdagavond spelshow binnenstapt.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het meisje van kassa 6 trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |