Ferrrari being Ferrariquote:
Andersom misschien minder geluk als dat het geval was geweestquote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En niet aangehouden bij de Thaise grens. Mazzel.
nee gewoon paracetamol of zoietsquote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is hetquote:Op maandag 5 mei 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat zit er in dat pilletje of hoe heet het?
Maar wat in Japan is toegestaan is niet direct legaal in Thailand.quote:
Wait what?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat in Japan is toegestaan is niet direct legaal in Thailand.
Ik vond het altijd jammer dat ik geen NyQuil had meegenomen uit de VS maar m'n zwager de pillendraaier zei dat je voorzichtig moet zijn met het vervoeren van medicijnen, vooral naar bepaalde landen. En in Azië zijn ze vaak wat strenger gezien dat briefje over de doodstraf dat ik toen in Singapore had gekregen.
aaah hmm ja oke had ik misschien over moeten nadenken iddquote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd jammer dat ik geen NyQuil had meegenomen uit de VS maar m'n zwager de pillendraaier zei dat je voorzichtig moet zijn met het vervoeren van medicijnen, vooral naar bepaalde landen. En in Azië zijn ze vaak wat strenger gezien dat briefje over de doodstraf dat ik toen in Singapore had gekregen.
Als ik buiten de EU ga reizen, dan zal ik ook toestemming moeten krijgen om mijn medicatie mee te nemen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is paracetamol met ibuprofen.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is het
https://doc.lion.co.jp/up(...)BufferinLuna_i_e.pdf
Geloof gewoon normale pijnstiller
We gaan je schrijven via Amnesty International als je in de cel zit.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaah hmm ja oke had ik misschien over moeten nadenken idd
nouquote:Op maandag 5 mei 2025 08:53 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan je schrijven via Amnesty International als je in de cel zit.
Er zat een briefje van de douane in m'n paspoort dat je de doodstraf krijgt als je drugs smokkelt.quote:
Zou ze bewust gerommeld hebben met haar visa als afleiding van de drugs die ze smokkelde?quote:Op maandag 5 mei 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet gerommeldquote:Op maandag 5 mei 2025 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ze bewust gerommeld hebben met haar visa als afleiding van de drugs die ze smokkelde?
Ik zou er ook niet aan denken maar ik ga niet naar een Aziatisch land met strenge drugs wettenquote:Op maandag 5 mei 2025 08:47 schreef bitterbal het volgende:
nou ja dit is denk iets zoals ibrupofen. Had het gekocht omdat ik niets bij mij had
Bekijk deze YouTube-videoquote:De Amerikaanse president Donald Trump kondigde zondag tarieven van 100 procent aan op films die in het buitenland worden geproduceerd. Op zijn platform Truth Social zei hij dat de Amerikaanse filmindustrie een "zeer snelle dood" sterft.
Volgens Trump lokken buitenlandse overheden filmmakers en studio's weg uit de Verenigde Staten.
"Dit is een gecoördineerde inspanning van andere landen", schrijft Trump. Hij noemt het een bedreiging voor de Amerikaanse nationale veiligheid. "We willen weer films die in Amerika worden gemaakt!", zegt hij.
Duidelijk signaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat een briefje van de douane in m'n paspoort dat je de doodstraf krijgt als je drugs smokkelt.
wat heb je gedaa dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Op de pc is m’n fok lay-out verneukt. Lijkt wel 2009. En wat ik ook terugzet, er veranderd niks
Vroegerquote:Op maandag 5 mei 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Op de pc is m’n fok lay-out verneukt. Lijkt wel 2009. En wat ik ook terugzet, er veranderd niks
PC uit 2009?quote:Op maandag 5 mei 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |