Ja, vrij vandaag, dus daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 05:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vrij vandaag, dus daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten.
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.quote:
ah dag goed besteedquote:Op maandag 5 mei 2025 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.
Eet smakelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 05:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dag goed besteed![]()
ik ga nu naar buiten voor mijn ontbijt
Probeer nog een paar uurtjesquote:Op maandag 5 mei 2025 06:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf 2 uur 's nachts ogen langer open dan dicht hebben, noem ik niet uitslapen hoor.
Ben bang dat dat niet gaat lukken. Mijn maag roept inmiddels om eten en dan is slapen ook een uitdaging. Wordt gewoon een dagje rustig aan doen vandaag.quote:
Granola met fruit en extra maple syrupquote:Op maandag 5 mei 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Weet je al wat je gaat ontbijten?
quote:
Wat is Maple syrup?quote:Op maandag 5 mei 2025 06:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Granola met fruit en extra maple syrup
Fijn hč, zo'n biologische klok.quote:Op maandag 5 mei 2025 06:59 schreef Donna het volgende:
Ik wilde ook uitslapen. Werd precies 6.45 wakker. Normaal gaat m'n wekker dan.
O nooit geweten dat je dat kon drinkenquote:
Esdoornsiroop. een zoete stroop gemaakt van het sap van de esdoornquote:
O, nooit van gehoord.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Esdoornsiroop. een zoete stroop gemaakt van het sap van de esdoorn
Zou het zo zoet uit de boom komen denk je?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 07:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soort van stroop. Niet zoals wij die kennen. Ziet er uit als honing. Errrrg lekker.
Staat dat er niet bij of er suikers toegevoegd zijn?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het zo zoet uit de boom komen denk je?
Het afgetapte sap wordt door koken ingedikt, waarbij het water erin verdampt en enkel het geconcentreerde sap overblijft. Bij dit proces karamelliseert de suiker, hetgeen een donkere kleur aan de siroop geeft.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het zo zoet uit de boom komen denk je?
Het water wordt eruit gehaald, dus de concentratie suiker per dezelfde hoeveelheid neemt dan toe.quote:Op maandag 5 mei 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Staat dat er niet bij of er suikers toegevoegd zijn?
Krijg het apart in een schaaltje dus geen idee :pquote:Op maandag 5 mei 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Staat dat er niet bij of er suikers toegevoegd zijn?
vooral een canadees dingetje volgens mij?quote:Op maandag 5 mei 2025 07:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |