Trustequote:Op maandag 5 mei 2025 01:41 schreef mschol het volgende:
bedtijd
morgen misschien even langs collega, dunno hoe de dag gaat lopen
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien ff op visite bij m'n moeder
In ieder geval lang uitrusten
Was de hele dag moe (uiteraard ging dat zoals meestal 's avonds over) en in een meh stemming
oh he, altijd?quote:
Goodnightiequote:Op maandag 5 mei 2025 01:41 schreef mschol het volgende:
bedtijd
morgen misschien even langs collega, dunno hoe de dag gaat lopen
altijd na weekend of vakantiequote:Op maandag 5 mei 2025 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]hopelijk morgen beter
iig een korte week, dus als het niet is gelukt heb je zo weer weekend om het weer te proberen
[..]
oh he, altijd?
[..]
Goodnightie
trste scholquote:Op maandag 5 mei 2025 02:05 schreef mschol het volgende:
nu echt slapen
weltrusten
en goeiemorgen @:bitterbal
Ja, vrij vandaag, dus daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 05:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vrij vandaag, dus daar wil ik natuurlijk zo lang mogelijk van genieten.
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.quote:
ah dag goed besteedquote:Op maandag 5 mei 2025 05:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog even blijven liggen en hopelijk val ik zo weer in slaap. Dan ga ik later nog de F1 race van gisteravond kijken en daarna nog lekker gamen.
Eet smakelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 05:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dag goed besteed![]()
ik ga nu naar buiten voor mijn ontbijt
Probeer nog een paar uurtjesquote:Op maandag 5 mei 2025 06:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf 2 uur 's nachts ogen langer open dan dicht hebben, noem ik niet uitslapen hoor.
Ben bang dat dat niet gaat lukken. Mijn maag roept inmiddels om eten en dan is slapen ook een uitdaging. Wordt gewoon een dagje rustig aan doen vandaag.quote:
Granola met fruit en extra maple syrupquote:Op maandag 5 mei 2025 05:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Weet je al wat je gaat ontbijten?
quote:
Wat is Maple syrup?quote:Op maandag 5 mei 2025 06:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Granola met fruit en extra maple syrup
Fijn hè, zo'n biologische klok.quote:Op maandag 5 mei 2025 06:59 schreef Donna het volgende:
Ik wilde ook uitslapen. Werd precies 6.45 wakker. Normaal gaat m'n wekker dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |