SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
zit achter mn pc , beetje te gamen nogquote:Op maandag 5 mei 2025 00:46 schreef Crack_ het volgende:
Liggen jullie al in bed?? Ik ga misschien nog één wijntje doen Koen, maar twijfel nog. Als ik daarmee mn hele nachtrust ga verpesten dan meh
hoeveel heb je al op?quote:Op maandag 5 mei 2025 00:46 schreef Crack_ het volgende:
Liggen jullie al in bed?? Ik ga misschien nog één wijntje doen Koen, maar twijfel nog. Als ik daarmee mn hele nachtrust ga verpesten dan meh
Welke gamequote:
Nog een wijntje klinkt alsof het de laatste uit een reeks isquote:
Hehehe, ik zie hetquote:Op maandag 5 mei 2025 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog een wijntje klinkt alsof het de laatste uit een reeks is
quote:Op maandag 5 mei 2025 00:56 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
nope
ship graveyard simulator 2
beetje scheepjes slopen
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met vlagen vakantie-is-bijna-voorbij-spanninggevoelens. Ik hoef woensdag pas te beginnen, dat betekent dat het nu eigenlijk vrijdag is als je het zou vergelijken met een weekend. Doe chill
quote:Op maandag 5 mei 2025 01:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met vlagen vakantie-is-bijna-voorbij-spanninggevoelens. Ik hoef woensdag pas te beginnen, dat betekent dat het nu eigenlijk vrijdag is als je het zou vergelijken met een weekend. Doe chill
misschien ff op visite bij m'n moederquote:
oh, dat gevoel heb ik altijdquote:Op maandag 5 mei 2025 01:23 schreef Crack_ het volgende:
achja, denk trouwens dat het eerder een soort gedachte is van 'ik had meer moeten doen'
weet niet van wie dat zou moeten dus ook weird
trieste personenquote:Op maandag 5 mei 2025 01:34 schreef Koen66 het volgende:
ah, toch 'Free Palestine' roepers tijdens de dodenherdenking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |