Nu alquote:Op zondag 4 mei 2025 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Formule 1 is ook alweer afgelopen vandaag.
Ik ben uitgesloten van alle meets ivm mijn hobby'squote:Op zondag 4 mei 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Wie gingen er van de aanwezigen eigenlijk naar de KSC meet volgende maand?
Ik niet. Ik heb gekeken, maar qua OV toch net teveel gedoe om weer thuis te komen zonder voortijdig weer te vertrekken.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Wie gingen er van de aanwezigen eigenlijk naar de KSC meet volgende maand?
De mensen die niet steeds een nieuwe auto kunnen kopen worden weer genaaidquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker dat mensen straks meer moeten betalen aan wegenbelasting als je een auto hebt ouder dan 10 jaar.
Wat is de reden dat Red Bull dit seizoen zo matig is?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
McLarens voorop; geen regen. Dus dat was het wel weer.
Ik ben uiteindelijk vergeten mezelf op te gevenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb gekeken, maar qua OV toch net teveel gedoe om weer thuis te komen zonder voortijdig weer te vertrekken.
Misschien komt er nog een plekje vrij. Er zijn altijd wel afzeggersquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk vergeten mezelf op te geven
told you so...quote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Vinger jeukt als de ziekte. Uch ik weet nu zeker dat hele erge jeuk irritanter is dan pijn wanneer je niet mag krabben.
Mja ik vind het lastig om daarop aan te sturen als ik niet weet wie er wel komenquote:Op zondag 4 mei 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een plekje vrij. Er zijn altijd wel afzeggers
Handigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk vergeten mezelf op te geven
Inderdaad. En dan straks verplicht in een automaatquote:Op zondag 4 mei 2025 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mensen die niet steeds een nieuwe auto kunnen kopen worden weer genaaid
Wat is er vervelend aan een automaat?quote:Op zondag 4 mei 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan straks verplicht in een automaat
Ik vind het niet fijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vervelend aan een automaat?
Kon me ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan zeggen maar het rijdt heerlijkquote:Op zondag 4 mei 2025 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er vervelend aan een automaat?
Lekker bezigquote:Op zondag 4 mei 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Stelt niet heel veel voor hoor, maar deze heb ik onder andere gemaakt net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost me veel meer concentratiequote:Op zondag 4 mei 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kon me ook niet voorstellen dat ik dat zou gaan zeggen maar het rijdt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |